• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Björn Liam Sanford.
    Charline kijkt me vragend aan en bijt op haar lip. Hé. Zo ken ik haar niet. Normaal zou ze allang haar mond open hebben getrokken om van alles te zeggen of te vragen.
    Ik wil het moment niet verpesten en hou mijn mond maar. Als ze het echt wil weten vraagt ze het maar.
    Echt kort gaap ik en sla dan mijn hand voor m'n mond. Jep, het was weer laat gisteravond.
    "Ik heb wel zin in een sigaretje," Grinnik ik zachtjes.

    Charline 'Char'
    ''Ik heb wel zin in een sigaretje.'' grinnikte hij, en ook ik besefte me dat ik er weer behoefte aan had. De laatste keer dat ik er eentje op had, was vanochtend. Ja, dat is lang geleden. Voor mij.
    Ik viste een pakje sigaretten uit mijn tas, stak er eentje op en bood hem ook een sigaret aan.
    Ik kon het niet laten. ''Waar was je mee bezig dan?'' vroeg ik hem nonchalant.
    Ik nam een trekje van mijn sigaret. Ik voelde de rook mijn longen binnendringen, en wat later blies ik het weer uit.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    Char haalt een pakje sigaretten uit haar tas en biedt een sigaret aan.
    Ik pak 'm aan en steek de sigaret aan met de aansteker. Het voelt goed, ook al weet ik dat het slecht voor me is.
    "Waar was je mee bezig dan?" Vraagt ze nonchalant.
    "Mwha," Mompel ik. "Ik zat in die ene pub.." Vervolg ik. "En het was erg gezellig," Voeg ik eraan toe. Tsja, wat ik daar gedaan heb? Iets waar ik niet echt trots op ben..

    Cahrline 'Char'
    Ik trok een wenkbrauw op en grijnsde brutaal. ''Gezellig?'' herhaalde ik, en nam nog een trekje.
    Ik haalde mijn slanke vingers door mijn dikke bos haren, en bestudeerde Björn om zijn reactie of emoties te pijlen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn.

    "Gezellig?" Herhaalt ze.
    Ik steek de sigaret tussen wijs- en middelvinger en kijk haar aan. "Gezellig, ja," Bevestig ik. "Gewoon vrienden onder elkaar, paar dames erbij," Leg ik uit, tikt de as van mijn sigaret en neem een trekje. Daarna laat ik de rook via mijn mondhoeken ontsnappen.

    Beck
    “Bij mijn weten wel,” Lachte Bas, waarna hij even wegliep en terug kwam met een grote handdoek. Hij gooide deze gelijk naar mij toe en behendig ving ik de handdoek op, om me vervolgens om te draaien naar Bas die ondertussen naar zijn kast was gelopen, en terwijl hij dit deed, begon ik mezelf af te drogen.
    Toen hij uiteindelijk ook een simpel wit t-shirt naar me toegooide, lachte hij, “Wel in het thema blijven, Beckie,” Ik grijnsde groot toen ik ook het shirt ving en keek toe hoe hij uitnodigend naast zich op het bed sloeg.
    Even dacht ik dat hij het tegen mij had en ergens was opeens de drang geweest om ook daadwerkelijk naar hem toe te lopen en te gaan zitten, maar halverwege dat ik de stap had gezet, stopte ik en keek Michele aan, waarna mijn blik verderging naar Skylar.
    “Ga dat shirt nog aandoen of blijf je voor de rest van de avond half naakt rondlopen,” Grinnikte ze, en ik haalde mijn wenkbrauw op om gelijk plagend te protesteren, echter gaf zij al zelf toe. “Niet dat ik daar een probleem mee heb,” Voegde ze er speels aan toe en er kwam een scheve, halve grijns op mijn gezicht terecht, waarna ik het witte shirt aandeed en de handdoek over mijn schouder sloeg.
    “Blij ermee, of zal ik toch weer een striptease voor je houden en mijn shirt uittrekken?” Plagerig wiebelde ik met mijn wenkbrauwen, maar liep toen grijnzend naar de badkamer, waar Bas net was geweest, en gooide de handdoek in de wasmand, waarna ik terugliep en Bas even aankeek.
    “Wie zwijgt stemt toe, hé? Dus, vriend, je krijgt er een nieuwe kamergenoot bij,” Grijnsde uitdagend groot, terwijl ik mijn armen weer over elkaar heen deed.

    (Sorry..... D:)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charine 'Char'
    Ik knikte begrijpend en grijnsde even, terwijl ik een beetje rondkeek. Twee dronken mensen waren naar buiten gekomen, en zaten een tiental meter verderop elkaar af te lebberen. Ik trok een wenkbrauw op terwijl ik nog een trekje nam, en keek toen weer naar Björn. ''Zo vroeg al.'' mompelde ik, doelend op de twee mensen. De avond was nog vroeg, ik kreeg het niet eens voor elkaar om zo snel dronken te worden en met de eerstvolgende die ik tegen kwam het bed in te duiken. Nee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Nou, dat moet leuk geweest zijn,' grinnikt Michele nadat ik haar het zwembad verhaal heb vertelt. 'Ben ik even blij dat ik nog droog ben. Ik ben niet zo voor zwembaden'.
    'Ik ook niet echt, ik heb liever de zee,' zeg ik. 'Maar het zwembad heeft blijkbaar wel iets met ons,' voeg ik er lachend aan toe en ik prik Beck even plagerig in zijn zij.
    Er verschijnt een scheve, halve grijns op zijn gezicht en hij trekt het t-shirt aan. 'Blij ermee, of zal ik toch weer een striptease voor je houden en mijn shirt uittrekken?'
    'Hmmm,' zeg ik waarna ik doe alsof ik nadenk. Voordat ik nog antwoord kan geven loopt hij naar de badkamer en komt iets later weer terug.
    'Wie zwijgt stemt toe, hé? Dus, vriend, je krijgt er een nieuwe kamergenoot bij,' grijnst Beck breed en uitdagend terwijl hij zijn armen weer over elkaar heen slaat.
    'Beck, dat kan je Bas niet aan doen,' zeg ik lachend. 'Ik denk niet dat er ook maar iemand is die het een week met jou op een kamer uithoudt. Alleen hele wanhopige typetjes misschien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bas

    Ik frons mijn wenkbrauwen als Michele me negeert en zich gewoon in het gesprek mengt. Eerlijk gezegd wil ik Beck en Skye liever buiten hier. Ik had me ergens wel verheugd op dat gesprek met Michele. En ik heb zoveel vragen die ik haar wil stellen, waarvan ik weet dat ik me er in het bijzijn van anderen niet moet aan wagen. Onbewust grijp ik mijn lakens wat beet als ik merk hoe Skylar en Beck doodleuk staan te flirten, en als ik besef hoe jaloers ik weer word. Ik klem mijn kaken even op elkaar en en berisp mezelf dan. Snel probeer ik er weer zo ontspannen mogelijk uit te zien. Ik laat mezelf achterover vallen zodat ik dwars over mijn bed lig, het is er groot genoeg voor.
    “Wie zwijgt stemt toe, hé? Dus, vriend, je krijgt er een nieuwe kamergenoot bij,” hoor ik Beck plots zeggen.
    Ik slik even en voel hoe mijn hart tekeer gaat. Ik besluit te doen alsof het me helemaal niks doet. Ik denk niet dat ik ooit al zo dik gelogen heb. Net wanneer ik mijn mond wil open doen, hoor ik Skylar.
    "Beck, dat kan je Bas niet aan doen. Ik denk niet dat er ook maar iemand is die het een week met jou op een kamer uithoudt. Alleen hele wanhopige typetjes misschien."
    Ik verbijt een hele resem vloekwoorden waarvan ik niet eens wist dat ze in mijn vocabulaire stonden. Negeren, Bas. Je hoort het je niet aan te trekken.
    "Prima voor mij hoor," zeg ik zo luchtig mogelijk. "Je ruimt wel zelf je rommel op hé Beckie," grinnik ik. "En tenzij je bij mij in bed wilt slapen, breng je best een luchtmatras ofzo mee," voeg ik er met een klein lachje aan toe.
    Stiekem ben ik benieuwd naar zijn antwoord. Je kan wel raden waarop ik hoop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik zal zo even reageren op Char. (:]

    Is goed ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [OOC tussen haakjes ;D]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Björn Liam Sanford.
    "Zo vroeg al," Mompelt Char.
    Ik frons even, maar volg dan haar blik. Ik zie dat twee mensen verderop innig zitten te kussen.
    Ik grinnik zachtjes. "Ben jij niet zo'n type dan?" Zeg ik sarcastisch en leg mijn voeten op de buitentafel.

    [Meer kan ik er niet van maken.]

    (Ik wacht even op Colver en reageer dan. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik weet niet meteen iets, dus doe maar (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.