• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanche schreef:
    (...)

    Björn Liam Sanford.
    "Wie is Jess?" Vraagt Char, terwijl ze me onderzoekend aankijkt.
    Ik schud mijn hoofd en haal mijn schouders op. "Niemand.. gewoon een vakantieliefde," Mompel ik en forceer een glimlachje op mijn gezicht.
    "Kan ik drinken voor je halen?" Vraag ik aan haar, als doel om van onderwerp te veranderen. Alsjeblieft, laat haar hier intrappen.

    Charline 'Char'
    Hij schudde zijn hoofd, en haalde zijn schouders op waardoor ik ook een stukje omhoog veerde. ''Niemand.. Gewoon een vakantieliefde.'' mompelde hij, en glimlachte kleintjes.
    ''Kan ik drinken voor je halen?'' vroeg hij, en ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''Ze betekende wel veel voor je, of niet?'' vroeg ik hem voorzichtig, aangezien hij zojuist uit het niets haar naam zei.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    Ze schud lichtelijk haar hoofd. "Ze betekende wel veel voor je, of niet?" Vraagt ze me.
    Ik wil bíjna zeggen dat ze weinig voor me betekende, aangezien dat ene incidentje niet bepaald fijn voor haar was, maar dat kan ik niet maken tegenover Char, dus zet trek ik mijn gezicht in de plooi.
    "Ja.. ik heb het heel gezellig met haar gehad, maar helaas wilde ze geen langeafstands-relatie en ook geen internet-relatie, dus heeft ze het uitgemaakt," Zeg ik tegen haar. Dat is lieg is bijna niet te zien. Ik lieg wel vaker ben ben daar erg goed in.

    (Als ze nog online komt tenminste..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ze was bij haar grootouders net, ze is nu onderweg naar huis (:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Is het goed als ik morgen antwoord? Dan kan ik een deftige post schrijven (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mij maakt het niet uit, moet je zelf weten ^^ Ik ben morgen trouwens wel pas rond half 5 thuis... :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michele

    'Oh, dat is mijn schuld. Ik verloor mijn evenwicht en wilde me aan Beck overeind houden maar hij viel daardoor ook.'
    Ik grinnik.
    "Nou, dat moet leuk geweest zijn."
    Lachend kijk ik hen aan.
    "Ben ik even blij dat ik nog droog ben. Ik ben niet zo voor zwembaden."
    Tenzij op vakantie, en met een stralende zon. En omringd door mooie meisjes en- Nee. Mooie jongens.
    Mooie jongens, Michele. Focus.
    Ik zucht even en forceer een glimlachje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Sorry, ik reageer zo snel mogelijk! Ik zat nogal met dingen in mijn hoofd, daarom.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charline 'Char'
    "Ja.. ik heb het heel gezellig met haar gehad, maar helaas wilde ze geen langeafstands-relatie en ook geen internet-relatie, dus heeft ze het uitgemaakt," legde hij uit, en ik streek even troostend over zijn arm. ''Uiteindelijk komt aan alles een einde..'' mompelde ik, en zuchtte zachtjes. Helaas wel.
    Ik leunde weer een beetje tegen hem aan, terwijl mijn blik op de sterrenhemel was gevestigd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    Char streelt troostend over mijn arm. De tintelingen zijn tot in mijn vingertoppen te voelen.
    "Uiteindelijk komt aan alles een einde.." Mompelt ze en zucht zachtjes.
    Ik kijk van Charline naar de prachtige donkerblauwe lucht boven ons. Char leunt tegen me aan, wat me een veilig gevoel geeft.

    [Excusez-moi, ik wist niks beters te verzinnen.. $;]

    Haha, maakt niks uit ^^.

    Charline 'Char'
    Ook hij keek naar de hemel, en een tevreden zucht ontsnapte mijn mond. ''Mooi, hè?'' mompelde ik naar Björn. ''Ik kan er wel uren naar kijken.'' voegde ik er aan toe, terwijl mijn ogen langs de verschillende sterrenbeelden gleden.
    Uiteindelijk belandde mijn blik op Björn, waar misschien een beetje verdriet van zijn uitdrukking was af te lezen. Ik tuitte nadenkelijk mijn lippen, en vestigde mijn blik op mijn handen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    "Mooi, hè?" Mompelt Charline zachtjes. "Ik kan er wel uren naar kijken," Voegt ze er aan toe.
    Mijn blik blijft gevestigd op de hemel boven me. "Normaal kijk ik niet naar de sterren," Zeg ik rustig. "Maar vanavond zijn ze erg mooi," Voeg ik er aan toe. Het klinkt misschien wat sukkelig, maar dat maakt me niet veel uit.

    Charline 'Char'
    ''..Maar vanavond zijn ze erg mooi.'' zei hij, en ik knikte instemmend. ''Het is helder, in tegenstelling tot afgelopen dagen.'' grijnsde ik flauwtjes, terwijl ik de zwak knipperende lichtjes van een vliegtuig met mijn ogen volgde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Björn Liam Sanford.
    "Het is helder, in tegenstelling tot afgelopen dagen," Mompelt ze.
    Ik kijk haar aan en zie dat er een flauwe glimlach op haar roze lippen ligt. Mijn arm ligt nog steeds om haar heen en ik wrijf zachtjes over haar schouder.
    "Ik heb de afgelopen dagen niet naar de sterren gekeken," Zeg ik zacht. "Ik was te druk bezig met.. dingen," Vervolg ik.

    Charline 'Char'
    Ik vond zijn strelingen op mijn arm fijn, het maakte me rustig.
    ''Ik heb de afgelopen dagen niet naar de sterren gekeken.'' zei hij zachtjes, en ik keek hem aan. ''Ik was te druk bezig met.. dingen.'' voegde hij er aan toe, en onbewust kreeg ik een vragende uitdrukking op mijn gezicht. Ik beet nadenkelijk op mijn lip. Ik was in sommige situaties redelijk brutaal en onbeschoft, maar dat was ik. Velen stoorden zich er aan, maar het ging gewoon automatisch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''