• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bas

    "Shht."
    Ik schrik als ze haar hand op mijn mond legt en hoewel ik haar zou aankunnen, verzet ik me er niet tegen.
    "Als jij zwijgt, zwijg ik, oke? Ik heb er absoluut niet zelf voor gekozen. Je deed net iets te hard je best bij Micah. Weet je al lang dat je-?"
    Ondertussen heeft ze haar hand van mijn mond afgehaald en toch kan ik nog even niks uitbrengen. Dit is gewoon heel veel om in een keer te verwerken. Het vreemde is dat ik op zich niet eens zo'n enorme interesse in hem. Op dit moment zijn het gewoon alle jongens die aantrekkelijk lijken.
    "Ik-" Ik schud mijn hoofd even, mijn mond nog steeds open. "Je belooft dat je niks zegt, Mich. Tegen niemand, niet eens tegen je hond of kat of parkiet of weet ik veel waar meisjes tegen praten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    "Ik- Je belooft dat je niks zegt, Mich. Tegen niemand, niet eens tegen je hond of kat of parkiet of weet ik veel waar meisjes tegen praten."
    Ik houd mijn hoofd even schuin en schud het dan.
    "Bas, ik weet hoe je je voelt. Dan ga ik niet de pestkop uithangen en het overal in het rond schreeuwen. Vertrouw me maar. Je geheim is veilig bij me. Alleen als je uiteraard hetzelfde belooft?"
    Ik sla mijn armen over elkaar heen en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beck Michael Bowen.
    “Tongtikkertje what the fuck,” mompelde Skylar, en ik kon het niet laten te grijnzen.
    “We hebben niet eens echt gezoend,” zuchtte ze en haalt mijn hand van haar heup, om daarna vervolgens haar kostuum wat naar beneden te trekken.
    “Je weet dat, dat GG niet uitmaakt,” Grinnikte ik, waarna ik even aan mijn kostuum voel, maar merk dat het nog steeds half nat is. Als ik naar Skylar kijk, merk ik dat haar kostuum al wel droog is, of in ieder geval droger dan die van mij.
    Het zal vast wel aan de stof liggen, dat het er langer in blijft zitten.
    “Maar goed, je hebt nog steeds niet gezegd wat ik krijg wanneer ik win,” Ik laat mijn tong even over mijn tanden gaan en kijk haar dan geheimzinnig aan. “Dat mag je toch echt zelf verzinnen,”
    Ik mocht zeggen wat ik wilde als ik zou winnen, en zij mag hetzelfde voor zichzelf doen.
    Ik irriteerde me een beetje aan het feit dat mijn kostuum nog steeds niet helemaal droog was, maar die van Skylar wel. Klagen bij degene waar ik het kostuum vandaan had? Misschien.
    Terwijl ik om me heen kijk, zie ik Bas en Michele bij elkaar staan. Zouden ze…? Ik grijns, waarna ik weer naar Skye kijk.
    “Ik weet niet wat jij gaat doen, meekomen kan trouwens altijd,” Een plagerige knipoog kon ik niet laten en ik vervolgde, “maar een droog T-shirt wil ik echt even pakken.”
    Daarna liep ik weg, hopende dat ze me zou volgen, al wist ik dat niet zeker na dat smsje van GG, en kwam aan bij Michele en Bas. “Hey luitjes!” Kwam er enthousiast uit mijn mond en ik keek van Michele naar Bas met een grote glimlach.
    “Hé Bas, vindt je het erg als ik even een schoon en droog shirt van je jat? Morgen krijg je het terug, ik beloof het, man.” Grijnsde ik, terwijl ik mijn hand op zijn schouder legde zodat ik hem iets naar me toe kon draaien. “Dat zwembad en ik zijn dikke vrienden geworden.”
    Daarna haalde ik mijn hand weer van zijn schouder en keek om of Skylar me gevolgd was.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Beck glijdt met zijn tong over zijn tanden en kijkt een beetje mysterieus. 'Dat mag je toch echt zelf verzinnen'.
    Hij kijkt even om zich heen en als die ergens op blijft hangen volg ik zijn blik. Bas en Michele die bij elkaar staan.
    'Ik weet niet wat jij gaat doen, meekomen kan trouwens altijd,' begint hij met een plagerige knipoog. 'maar een droog T-shirt wil ik echt even pakken,' voegt hij er aan toe waarna hij richting Bas en Michele loopt.
    Ik zucht even. Of hier als een loner blijven staan of achter hem aanlopen. Dan is de tweede optie toch beter. Ik denk nog even na en loop uiteindelijk toch maar achter hem aan.
    'Dat zwembad en ik zijn dikke vrienden geworden,' hoor ik hem zeggen als ik bij het groepje aankom.
    'Arm zwembad,' grinnik ik waarna ik naar Bas en Michele glimlach. 'Hee,' begroet ik ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bas

    "Bas, ik weet hoe je je voelt. Dan ga ik niet de pestkop uithangen en het overal in het rond schreeuwen. Vertrouw me maar. Je geheim is veilig bij me. Alleen als je uiteraard hetzelfde belooft?"
    Ik overweeg het even, maar knik dan zachtjes en wil net mijn mond open doen als ik me rot schrik.
    “Hey luitjes!”
    Ik klem mijn kaken op elkaar. Het is dat hij zo knap is, maar Beck heeft echt geen tact.
    “Hé Bas, vindt je het erg als ik even een schoon en droog shirt van je jat? Morgen krijg je het terug, ik beloof het, man. Dat zwembad en ik zijn dikke vrienden geworden.”
    Ik kijk Beck verbaasd aan als hij me naar zich toe draait. Zoals ik al zei, geen tact. De reden waarom ik zo vebaasd kijk, is omdat er een druipende Beck voor me staat en het hem zo mogelijk nog aantrekkelijker maakt. Na mezelf even op de regels gewezen te hebben, knik ik.
    "Ik zie het," zeg ik met een lachje. "Nou, Mich en ik wilden net even naar mijn kamer gaan om te praten, ja gewoon praten, Beck, dus je kan wel snel even mee. Als je braaf bent heb ik ook nog een handdoek voor je," grinnik ik.
    Ik kijk even om naar Mich om haar reactie te kunnen peilen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    “Hey luitjes! Hé Bas, vindt je het erg als ik even een schoon en droog shirt van je jat? Morgen krijg je het terug, ik beloof het, man. Dat zwembad en ik zijn dikke vrienden geworden.”
    Ik kijk om en zie Beck staan. Knap, maar niet mijn ding. Bas denkt er klaarblijkelijk anders over. Eens je het weet, valt het iets meer op, al doet hij zijn best het te verbergen. En dat is waarom het mij in de eerste plaats al opviel. Ik weet hoe het is om het te verbergen.
    "Ik zie het. Nou, Mich en ik wilden net even naar mijn kamer gaan om te praten, ja gewoon praten, Beck, dus je kan wel snel even mee. Als je braaf bent heb ik ook nog een handdoek voor je."
    Ik knik even kort en kijk glimlachend naar Beck.
    "Ja, is goed," zeg ik even zacht en kijk naar Skylar die erbij is komen staan. Ik slik even nerveus en wiebel wat heen en weer op mijn voeten. Kalm blijven, Mich.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beck Michael Bowen.
    Skylar stond net naast me, toen ik om keek om te kijken of ze me gevolgd was. Eigenlijk vond ik haar wel het type dat ze me dan expres níet zou volgen, dus ik keek nogal verbaasd naar haar.
    “Ik zie het,” Zegt hij met een lachje, waardoor ik ook een kleine, scheve grijns op mijn gezicht kreeg.
    “Nou, Mich en ik wilden net even naar mijn kamer gaan om te praten, ja gewoon praten, Beck, dus je kan wel snel even mee. Als je braaf bent heb ik ook nog een handdoek voor je,” grinnikte hij, en mijn rechter mondhoek krulden even om, waarna ik even naar Michele keek.
    “Geen zorgen, Bas, ik dacht helemaal niet door,” Hierna keek ik even glimlachend terug naar Skylar, maar werd afgeleid door het heen en weer gewiebel van Michele. Geen idee wat er met haar was, maar ik moest op mijn gedachtes letten, ze zouden toch gewoon praten? Dus niet doordenken.
    “Een vrouw en een man kunnen gerust samen praten,” Vervolgde ik daarna en sloeg mijn armen over elkaar, waardoor de spieren in mijn armen wat aangespannen werden. “Geloof me, ik zal braaf zijn, die handdoek kan ik wel gebruiken.” Grijnsde ik en deed even een stap naar achter om hem te kunnen volgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bas

    “Geen zorgen, Bas, ik dacht helemaal niet door. Een vrouw en een man kunnen gerust samen praten. Geloof me, ik zal braaf zijn, die handdoek kan ik wel gebruiken," grijnst Beck.
    Ik doe moeite om mijn blik niet naar zijn armen te laten glijden, het lukt me nog ook. Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Nou, dan moeten we geen voorbeeld geven aan jou en Skylar hier," grinnik ik terwijl ik haar een schouderklopje geef. "Als ik GG mag geloven, tenminste."
    Ik neem Michele bij de hand, zowel voor steun als om de illusie dat hetero zou zijn te versterken. Ik trek haar achter me aan en kijk even over mijn schouder om te zien of Beck en Skylar volgen.
    Een serieus aantal treden later en een halve gang verder zijn we in mijn kamer aangekomen. Ik vind hem belachelijk groot, je kan er een klein gezin in huisvesten, maar veel kan ik er niet aan veranderen.
    "Pas op van de gorilla's," lach ik, het oppervlak van mijn kamer vergelijkend met een jungle.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    “Geen zorgen, Bas, ik dacht helemaal niet door. Een vrouw en een man kunnen gerust samen praten. Geloof me, ik zal braaf zijn, die handdoek kan ik wel gebruiken."
    "Nou, dan moeten we geen voorbeeld geven aan jou en Skylar hier. Als ik GG mag geloven, tenminste."
    Ik voel zijn hand in de mijne glijden en kijk er even naar. Niks. Ik voel helemaal niks, terwijl ik vroeger altijd erover fantaseerde hoe het voelde wanneer een jongen je hand vastneemt. Ik volg hem naar binnen, en kijk even over mijn schouder of Beck en Skylar volgen.
    "Pas op van de gorilla's."
    Ik grinnik even en kijk de kamer rond. En ik dacht altijd dat ik een grote kamer had. Mijn blik glijdt over de meubels en de decoratiestukken. Niet lelijk, maar ik zou het zelf nooit kiezen. Ik kijk weer naar Beck en Skylar, al is het iets meer naar Skylar dat ik kijk. Ik glimlach vriendelijk naar hen beiden.
    "Hoe komt het eigenlijk dat je in het zwembad getuimeld bent?" vraag ik na een tijdje stilte.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Geen zorgen, Bas, ik dacht helemaal niet door. Een vrouw en een man kunnen gerust samen praten,' zegt Beck. Hij slaat zijn armen over elkaar waardoor de spieren daarin beter zichtbaar worden. 'Geloof me, ik zal braaf zijn, die handdoek kan ik wel gebruiken,' grijnst hij dan.
    'Nou, dan moeten we geen voorbeeld geven aan jou en Skylar hier,' grinnikt Bas terwijl hij me een schouderklopje geeft. 'Als ik GG mag geloven, tenminste'.
    Dan pakt hij Michele bij de hand en trekt haar mee.
    Ik loop achter hem aan en voor mijn gevoel hebben we echt duizenden treden gehad als we bij Bas' kamer aankomen.
    'Pas op van de gorilla's,'
    Ik lach even en bekijk de kamer. Hij een behoorlijk groter dan de kamer bij mijn vader, en die is al erg groot.
    'Hoe komt het eigenlijk dat je in het zwembad getuimeld bent?' vraagt Michele dan.
    'Oh, dat is mijn schuld,' beken ik met een klein lachje. 'Ik verloor mijn evenwicht en wilde me aan Beck overeind houden maar hij viel daardoor ook,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beck Michael Bowen.
    Hij schudde lachend zijn hoofd en grinnikte, terwijl hij Skylar een schouderklopje geeft. “Nou, dan moeten we geen voorbeeld geven aan jou en Skylar hier. Als ik GG mag geloven tenminste,”
    Er kwam een klein mysterieus glimlachje op mijn gezicht op het moment dat hij Michele bij haar hand nam, “Je moet niet alles geloven wat GG zegt,” Grijns ik een beetje, en volg daarna Bas en Michele, terwijl ik even naar Skylar keek.
    Het was wel een eindje lopen naar Bas zijn kamer, maar het deerde me niet. We waren er nu in ieder geval, daar hoorde ik niet over te zeuren. “Pas op van de gorilla’s,” lachte Bas, en ik keek even de grote kamer rond. Mijn kamer paste hier zeker drie keer in!
    “Bas,” Grijnsde ik groot, terwijl ik de kamer rondkeek, “Als je het niet erg vind, krijg je een kamer genoot erbij. Je kamer is awesome,” Lachte ik jongensachtig en keek hem daarna aan, maar mijn blik leidde naar Michele toen ze wat vroeg.
    “Hoe komt het eigenlijk dat je in het zwembad getuimeld bent?” Ik deed mijn mond open om te antwoorden, maar Skylar legde het al uit. “Oh, dat is mijn schuld. Ik verloor mijn evenwicht en wilde me aan Beck overeind houden maar hij viel daardoor ook,” Grinnikte ze, waardoor er een uitdagende blik in mijn ogen kwam. “Oh, dat vind ze leuk, hoor!” Ik keek even rond op zoek naar een handdoek en droog shirt, maar kon het niet vinden, waardoor ik weer naar Bas keek. “Ben ik braaf genoeg geweest?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bas

    Ik volg het gesprek tussen Michele en Skylar, en merk hoe ook Beck zich er in mengt. Ik let niet op. Beck's woorden spoken door mijn hoofd.
    Je krijgt er een kamergenoot bij.
    Voor hem zou het vast heel wat anders betekenen dan voor mij. God, het zou een hel zijn met hem een kamer te delen. Kijken maar niet aankomen. Ik ril even.
    "Ben ik braaf genoeg geweest?"
    Ik schrik op uit gedachten als ik merk dat het aan mij gericht is. Het duurt enkele seconden voor ik door heb wat hij precies zei.
    "Bij mijn weten wel," lach ik.
    Ik loop naar de aanpalende badkamer en neem er een grote handdoek. Als ik terug in mijn kamer ben, gooi ik het ding naar Beck. Vervolgens loop ik naar mijn kast en kijk of ik een t-shirt heb voor hem. Ik denk niet dat Beck van hemden houdt. Uiteindelijk vind ik een simpel wit t-shirt dat ik ook naar hem toe gooi.
    "Wel in het thema blijven, Beckie," lach ik.
    Ik plof op mijn bed neer en sla uitnodigend naast me terwijl ik naar Michele kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Meade schreef:
    [Oké, ik geef het op, lol. Gaisford reageert niet, dus huppel ik vrolijk verder met Amelia. Iemand die met haar wilt praten of zo?]


    [Charline en Björn zitten buiten in de lounge. Je mag er bij komen. (:]

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    'Oh, dat vind ze leuk, hoor!' zegt Beck met een uitdagende blik in zijn ogen.
    Ik lach even en steek mijn tong naar hem uit. 'Niet zeuren jij,' grinnik ik. 'Jou kostuum scheen tenminste niet door'.
    'Ben ik braaf genoeg geweest?' vraagt hij dan aan Bas.
    Het duurt even voordat er antwoord komt.
    'Bij mijn weten wel,' zegt Bas en niet veel later heeft Beck een handdoek en een wit T-shirt. 'Wel in het thema blijven, Beckie,' lacht Bas en hij ploft neer op zijn bed. Hij slaat uitnodigend naast zich neer maar hij kijkt naar Michele dus ik ga er van uit dat het voor haar bedoelt is.
    Ik kijk Beck afwachtend aan of hij zijn shirt nog aan gaat doet. 'Ga dat shirt nog aan doen of blijf je voor de rest van de avond half naakt rondlopen,' grinnik ik. 'Niet dat ik daar een probleem mee heb,' voeg ik er speels aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik wacht wel even op Colfer, kan zij ook nog normaal terug antwoorden ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.