• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl



    Meisjes:
    - Assassin - Haven Lockwood | Goldilocks
    - Aragog - Charline Lisa-Marie "Char" Billington | Dark & Dangerous
    - Cooper - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen |
    - Meade - Amelia Grace "Mia" Lawrence | Dollface
    - Colfer - Michele Leandros "Mich" Sullivan | Sweet Mouth
    - Amorphous - Skylar Hope "Skye" Chamberlain | Bouncy
    - Rechazame - Cristela Cascata "Cris" Santos | Femme Fatale

    Jongens:
    - Cosette - Sebastièn "Bas" Malfoi | Little Count
    - Gaisford - Joshua Liam "Josh" Jefferson | Loverboy
    - Mebarak - Micah Warren Francis | Brains
    - Chaim - Mattew Oliver "Matt" Sanz | Stretch & Spicy
    - Blanche - Björn Liam Sanford | Face
    - Morticia - Beck Michael "Mike" Bowen | Six-Beck
    - Trident - Eros Sam "Sammy" Russel | Cupid

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade


    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Micah

    "Niks spannends meegemaakt? Niks dat je vakantie de moeite waard gemaakt heeft? Kom op, Micah. Er moet toch iets zijn? Geen meisje dat je aandacht getrokken heeft?"
    Ik sla mijn ogen neer na Bas' woorden. De woede voor mijn vader voel ik weer opkomen. Het raast door mijn lichaam. Het bonkt in mijn hoofd. De agressie komt weer omhoog. Met zwarte ogen kijk ik op.
    "Nee, niemand," zeg ik iets wat fel. "Gaat een beetje moeilijk als je de hele dag in huis zit, met je neus in de Engels boeken. Om je kansen te vergroten. Daar heb ik geen meisjes voor nodig."
    Vrijwel meteen heb ik spijt van mijn felle woorden. Geïrriteerd neem ik nog een slok van mijn drankje en ik kijk om me heen voor een vlucht. Het was geen goed idee om hier heen te gaan. Ik had nooit mogen gaan. De woede overheerst mijn dag vandaag. Ik kan geen vrolijk feestje maken, niet leuk mee praten over allerlei vakantie plannen en gebeurtenissen die ik nooit heb gehad. Weet ik veel hoe veel curussen ik heb gevolgd in al mijn vakanties. Keer op keer, jaar in, jaar uit. Om gek van te worden. Nog steeds is mijn vlucht nog niet langs gekomen.
    "Ik eh," excuseer ik me. "Ik ga even rond kijken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charline 'Char'
    ''Jess..'' mompelde Björn zacht, en hij schudde zijn hoofd. Vragend keek ik op. ''Wie is Jess?'' vroeg ik hem, en keek hem onderzoekend aan.
    Ik streek met mijn vingers door mijn lange, donkere haren, en trok mijn rokje recht. Het was rustig buiten, bijna iedereen zat binnen. De krekels waren duidelijk te horen hier, verder was het redelijk stil.


    Björn Liam Sanford.
    "Wie is Jess?" Vraagt Char, terwijl ze me onderzoekend aankijkt.
    Ik schud mijn hoofd en haal mijn schouders op. "Niemand.. gewoon een vakantieliefde," Mompel ik en forceer een glimlachje op mijn gezicht.
    "Kan ik drinken voor je halen?" Vraag ik aan haar, als doel om van onderwerp te veranderen. Alsjeblieft, laat haar hier intrappen.

    Beck Michael Bowen.
    “Wat krijg ik als ik win?” vraagt ze, en ik doe net alsof ik nadenk, al kan ze dit niet zien.
    “En even dat je het weet, als je me dan voor één dag hebt betekend niet dat je met me kunt doen wat je wilt.” Grinnikte ze, terwijl ik nog steeds rende en expres een paar keer rondjes draaide, waardoor ze een beetje duizelig door zou worden. Al word ik hier ook zelf behoorlijk duizelig van, zeker omdat ik hiervoor net een paar biertjes op heb.
    “Wil je me alsjealsjealsjeblieft neerzetten?” vraagt ze dan opeens, en ik grinnik, terwijl ik langzaamaan stil blijf staan, weer vlakbij het zwembad. “Je schouder ligt nou niet bepaald lekker.”
    Behendig zette ik haar op de grond, maar omdat ik het voorzichtig wil doen, kan ik het niet laten met mijn handen even over haar bovenbenen te gaan, en omdat deze naar haar heupen glijden, komt er een stukje van haar kostuum omhoog.
    Weer laat ik mijn ogen even over haar heen glijden, dit keer op een manier waarop ik wil dat ze het merkt. Het is goed dat we nu best dicht bij elkaar staan, denk ik bij mijzelf.
    Opeens krijg ik een berichtje, want ik voel een hard getril in een verborgen zakje van mijn kostuum, dat trouwens gewoon als een klein soort broekzakje is, en ik graai ernaar. Hoewel het vast en zeker een foute gedachte was, dat getril.
    Terwijl ik één hand van haar heup los had gelaten, kijk ik op het scherm en trek mijn wenkbrauw op als ik zie dat het van GG is. Als ik het bericht heb gelezen, komt er een grote grijns op mijn gezicht, maar daarna een bulderend gelach waarbij ik mijn hoofd in mijn nek gooi en me dan weer naar Skye keer. "Kijk op je mobiel, we zijn beroemd." Zeg ik ietwat grijnzend, met een licht uitdagende blik in mijn ogen.

    (Is het niet zo dat iedereen nu eigenlijk een berichtje moet krijgen, of wat? Anders haal ik het in mijn post wel weg...)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Skylar Hope "Skye" Chamberlain
    Hij zet me voorzichtig en behendig neer op de grond waarbij zijn handen over mijn bovenbenen gaan en naar mijn heupen glijden waardoor mijn kostuum ietsjes opkruipt.
    Zijn blik glijdt nogal opvallend over me heen. Ik doe mijn mond al open om er een opmerking over te maken maar iets in zijn kostuum trilt ineens. Zijn mobiel mag ik hopen anders kan hij een klap verwachten.
    Hij laat een hand op mijn heup liggen en met de andere haalt hij zijn mobiel uit zijn kostuum. Gelukkig. Eerst trekt hij nog zijn wenkbrauwen maar er verschijnt al snel een brede grijns op zijn gezicht waarna hij hard, zelfs bulderend begint te lachen.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Wat is er zo grappig?'
    'Kijk op je mobiel, we zijn beroemd,' zegt hij grijnzend. In zijn ogen staat een licht uitdagende blik.
    Ik rol met mijn ogen en haal dan snel mijn mobiel uit mijn BH. Een bericht van GG. Geweldig. Ik zucht even en open het bericht. 'Tongtikkertje what the fuck,' mompel ik. 'We hebben niet eens echt gezoend,' zucht ik en ik haal zijn hand van mijn heup om vervolgens mijn kostuum weer iets naar beneden te trekken. Notitie: Niet tegelijk met Beck weggaan. Wie weet wat GG dan verzint.
    'Maar goed, je hebt nog steeds niet gezegd wat ik krijg wanneer ik win,' zeg ik om het weer op ons vorige onderwerp te krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Idd, iedereen ontvangt het berichtje van Gossip Girl, maar niet iedereen hoeft persé zijn mobiel bij te hebben of erop kijken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oké, ik geef het op, lol. Gaisford reageert niet, dus huppel ik vrolijk verder met Amelia. Iemand die met haar wilt praten of zo?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bas

    "Nee, niemand. Gaat een beetje moeilijk als je de hele dag in huis zit, met je neus in de Engels boeken. Om je kansen te vergroten. Daar heb ik geen meisjes voor nodig. Ik eh. Ik ga even rond kijken."
    Geschrokken van Micah's uitval, heb ik even geen idee waar ik moet kijken. Hoewel ik weet dat ik niet zou mogen, kan ik het niet laten hem na te kijken. Ik slik even en krab in mijn haren voor ik weer naar Mattew en Michele kijk. Stomverbaasd haal ik even mijn schouders op.
    Ik had het helemaal niet slecht bedoeld. Ik hoop dat ik hem straks nog even kan vinden, is het niet om te praten dan wel om mijn excuses aan te bieden. Misschien had ik niet moeten doordrammen.
    "En jullie?" vraag ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    Ik volg zwijgend het gesprek tussen Bas en Micah. Wanneer Micah wegloopt, kijk ik hem niet-begrijpend na.
    "En jullie?" vraagt Bas stil.
    Ik kijk hem even aan.
    "Niets speciaal."
    Met een kritische blik neem ik hem in me op.
    "Ga je misschien even mee naar buiten?" vraag ik voorzichtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bas

    "Niets speciaal. Ga je misschien even mee naar buiten?"
    Ik kijk Michele vragend aan, maar het komt niet in me op er iets achter te zoeken. Ik kijk even van haar naar Mattew en terug.
    Niet staren.
    Ik knik even en drink de laatste slokken van mijn bier op. Vervolgens bied ik haar een arm aan.
    "Is er iets?" vraag ik ietwat bezorgd terwijl we naar buiten lopen.
    Ik kijk af en toe even om me heen naar de anderen. Ik grinnik even als ik Beck en Skye bij elkaar zie staan. Ik weet niet of GG gelijk had, maar ik ben er wel benieuwd naar. Stiekem voel ik een steek van jaloezie opkomen. Niet jegens Beck, maar jegens Skylar. Nooit, maar dan ook nooit zal ik met iemand zoals Beck kunnen zoenen. Het zou mijn ondergang betekenen. Ik kijk snel weer voor me uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    "Is er iets?"
    Ik schud mijn hoofd en haak mijn arm in de zijne. Ik loop naast hem naar buiten en houd hem goed in de gaten.
    "Met mij niet nee."
    Ik leun even tegen de muur en kijk hem inschattend aan.
    "Micah zag er goed uit, vind je niet?" vraag ik nonchalant.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Micah

    Zachtjes ga ik op het gras zitten. Ik weet een pakje sigaretten te voorschijn te toveren en steek er eentje op. Voorzichtig inhalleer ik de sigaret en laat de rook tussen mijn lippen ontsnappen. Ik draag het pakje vrijwel altijd bij me maar rook amper. Het is meer een soort standaard. Iets wat ik bij me hoor te dragen. Nogmaals inhalleer ik de nicotine. Het maakt me iets lichter in mijn hoofd. Of dat goed is op dit moment weet ik niet maar ik kan me ten minste ergens anders op concentreren dan op mijn vader. Als hij er nou eens niet was, en ik mijn moeders raad opvolgde. Zou mijn leven er dan anders uitzien? Op een positieve manier? Als ik mijn moeder volgde zater we nu in een achterwijk in Natal met een enorm gezin en zonder toekomst. Dan hadden we een echt leven, leven om te overleven. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip en druk ik de sigaret uit op de gras. Mijn rug laat ik tegen de muur van het huis aanrusten en ik sluit mijn ogen. Vast. Ik zit vast tussen twee werelden en in alle twee wil ik niet leven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bas

    "Met mij niet nee. Micah zag er goed uit, vind je niet?"
    Ik haal afwezig mijn schouders op.
    "Ja, hij niet a-"
    Ik frons mijn wenkbrauwen en vloek inwendig als ik besef wat ik zonet toegegeven heb. Zo praten jongens doorgaans niet over elkaar. Ik voel een paniek opkomen die me dreigt te doen verstommen. Ik pruts nerveus aan mijn 'rokje' en kijk Michele zo ernstig mogelijk aan.
    "Ik bedoel, hij had een leuk kostuum, ja," probeer ik mezelf te redden. "Iedereen heeft wel zijn best gedaan, vind ik. Jij niet dan?"
    Ik kijk even om me heen of ik iemand zie om mezelf uit deze situatie te redden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    "Ja, hij niet al- Ik bedoel, hij had een leuk kostuum, ja. Iedereen heeft wel zijn best gedaan, vind ik. Jij niet dan?"
    Ik grinnik even.
    "Geef het op, Bas. Ik heb je wel zien kijken. En niet alleen naar hem."
    Ik prul wat met mijn riem.
    "Het is nu ook niet alsof ik alleen maar op de jongens heb zitten letten," geef ik zacht toe.
    "Maar je geheim is veilig bij mij."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bas

    "Geef het op, Bas. Ik heb je wel zien kijken. En niet alleen naar hem. Het is nu ook niet alsof ik alleen maar op de jongens heb zitten letten. Maar je geheim is veilig bij mij."
    Ik voel de grond onder mijn voeten vandaan zakken. Hoe? Ik heb nog op gelet, geen lichamelijk contact gezocht, niet gestaard. Hoe weet ze het dan? Ik moet letterlijk steun zoeken bij de muur. Ik schud hevig mijn hoofd omdat ik er even geen woordelijke ontkenning uit krijg.
    "J-je ziet het verkeerd," mompel ik. "Ik- ik ben niet- Ik kan niet, mag niet-"
    Voor ik er nog een woord uit krijg, valt het me in wat Michele net toegegeven heeft. Met wijd open ogen kijk ik haar aan.
    "Jij?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michele

    "J-je ziet het verkeerd. Ik- ik ben niet- Ik kan niet, mag niet- Jij?"
    "Shht."
    Ik leg mijn hand over zijn mond.
    "Als jij zwijgt, zwijg ik, oke? Ik heb er absoluut niet zelf voor gekozen."
    Ik zucht even en wil een hand door mijn haren halen, maar besef dan weer dat die opgestoken zijn.
    "Je deed net iets te hard je best bij Micah," zeg ik zacht.
    Ik zucht.
    "Weet je al lang dat je-?" vraag ik stil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.