• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Waar schiet Dawn mee? Blaaspijp toch? Je moet wel opletten dat als je een dier vergiftigd het gif er nog in zit he :))


    Kiekeboe!

    (ze gebruikt de gewone pijlen. Niet de vergiftigde. Lees maar terug)


    Happy Birthday my Potter!

    alana

    Ik beslis om maar eens rond te gaan lopen. Ik zag nog niemand, maar voor het geval dat er iemand kwam bleef ik dicht bij het ingestorte puin. Ik kneep stevig in het handvat van mijn werpmes.


    Nobody is perfect

    [Ben er weer :3 Werd door mijn vriendje meegetrokken naar zijn huis en nu ben ik pas thuis.. >.< Wat heb ik gemist?]


    El Diablo.

    (een aardbeving en er is een soort bondgenootschap tussen een aantal mensen volgens mij. Owja en mutilant konijnen :'))


    Happy Birthday my Potter!

    Fiore
    Ik zag iemand door in de verte door het puin lopen, ik wierp een haastige blik op het meisje u]Alana[/u en zag dat ze een mes in haar handen had. Even keek ik wanhopig van de rivier naar het dichtstbijzijnde puin, maar ik maakte geen kans om ongezien weg te glippen. In plaats daarvan sprintte ik naar het riviertje en bukte achter een groot brokstuk terwijl ik tegelijkertijd mijn waterfles vulde, hopend dat ik niet ontdekt zou worden.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sunflower

    "Maar, Jasmine, vertel."
    Terwijl we aan het lopen zijn schiet ik deze keer zonder te janken een eekhoorn en een konijn neer. Ik heb Rich er op betrapt dat hij de weg gesmeten rat weer is gaan halen. Maar ik hield mijn mond. We zijn een tijdje stil geweest zodat ik kon schieten maar nu hebben we genoeg dus kunnen we weer praten. Terwijl ik naar Jasmine haar antwoord luister maak ik mijn pijlen schoon, waar heel wat dieren en Jasmine bloed op zit.


    Kiekeboe!

    may violet grey
    Hij gaf me mijn speer terug, maar rende daarna weg. Niet dat ik hem zou volgen hij had nu niet meer wat ik nodig had en ik had geen zin in een gevecht. Ik loop weer terug richting de hoorn en pak nog een grote rugzak en leeg hem helemaal. Al het eten dat ik konb vinden in de tassen propte ik in de lege tas tot er niets meer inpaste. Ik pakte ook wat verf en rende weer terug. Toen ik niemand zag en er was dus ook niemand begon ik de tas te verven. Toen het goed was keek ik ernaar. Het leek een prima bosgrond. Ik begon weer te rennen met het eten met me meezeulend tot ik plots in een kuil onder een boom gleed. Het was een perfecte verstopplek en niet ver van de hoorn. Ik begon te graven en deed de tas zonder dat iemand het zag in de grond en deed er wat bladeren op. Zo had ik de macht over deze zak eten. De geur werd gedempt voor dieren en ik zelf kon ook het verschil niet zien. Ik grijns en kijk of niemand het gezien had. Er was gelukkig niemand en ik verlaatte mijn plek. Ik begon door het bos te dwalen. In mijn tas had ik qua eten.
    - 10 rundrepen
    - 3 pakjes rozijnen
    - 5 zakken gedroogde vruchten en 5 appels.
    Niet slecht.

    (Wie wilt haar meetten. En niemand kan die tas dus vinden behalve May :))


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik ben inmiddels weg gelopen, en zucht.
    Ik verveel me nu al..


    El Diablo.

    May Violet Grey
    Ik klim soepel een boom in en eet langzaam van een stukje appel. Mijn tas heb ik naast me vastgemaakt en oneergevert als een boom. Mijn wapens had ik ook boven. Plots spitsen mijn oren zich instinctief enhoor ik inderdaad voetstappen ik pak ik mijn minder belangrijke Speer en ik gooi hem naar het geluid. Diegene die het was dat er stond Was Damon die ik op een haar na gemist had. Ik hapte even kort naar Adem. Hij was juist net niet diegene waar ik ruzie mee wou hebben. Nou nog niet. Al wist ik wel dat hij ook geen ruzie wou met mij. De 10 die ik behaalt had. De hoogste van deze tributen. 'Sorry Damon.' Zeg ik emotieloos. Ik ging geen emotie tonen bij hem. Zo was ik getraind. Direct emotieloos en moorlustig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik kijk omhoog, en zucht als ik May zie.
    'Ben jij er ook nog' mompel ik. Ik had net zo'n hoog cijfer gekregen als haar, en dat vergeet ze soms nog wel is. Ik ga met mijn vingers langs het lemmet van mijn mes, en kijk naar het glanzende zilver. Helaas, nog geen spatje bloed op.
    Ik loop nog wat door, en ga dan op een boomstam zitten.


    El Diablo.

    May Violet Bright
    'Ben jij er ook nog' Zegt hij als hij omhoog kijkt. Damon had net als mij een 10 gehad en dat maakte ons de twee met de hoogste score. Hij zou een goede bondgenoot zijn. Hij was sterk en goed met wapens. We zouden als tegenpoolen gezien kunnen worden. Ik was slank en wat kleiner (1.65) en hij was groot en breed. Al was ik niet bepaald slap en als ik wou kon ik best sterk zijn, maar qua kracht in mijn spieren zou ik Damon van mijn lang zal ze leven nie verslaan. Ik pakte mijn tas op en liet me weer naar beneden zakken en plofte zachtjes naast hem neer. 'Zin Om een pact te sluiten? 10 plus 10 is 20.' Zeg ik grijnzend. Hij wist zelf ook wel dat hij me nodig had en dat ik te vertrouwen was tot er nog weinig over waren. Het was handi om een pact te sluiten. Zo kon je om ste beurten jagen of slapen en je kon elkaars handigheden gebruiken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    'En waarom opeens? Zodat je me in mijn slaap kan vermoorden zeker' mompel ik.
    Tja, ik was nou niet echt de meest gezellige persoon in de wereld. Waarom? Ik haat moe zijn..


    El Diablo.

    May Violet Grey
    'En waarom opeens? Zodat je me in mijn slaap kan vermoorden zeker.' Oké hij was Chagerijnig. Ik zuchte even kort. 'Omdat ik geen zin heb om gevonden te worden door andere tributen in mijn slaap. Plus ik hoef niet alles alleen te doen. Meer handen maken weinig werk.' Zeg ik schouderophalend. Ik tover een eerlijke glimlach op mijn gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik zucht, 'best' mompel ik.
    Ik zet mijn elleboog op mijn knie, en leg mijn hoofd op mijn handpalm.
    Ik verveel me, zo erg..


    El Diablo.