• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson:
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:20 ]


    El Diablo.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [mijn topics, ik begin zometeen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    [mijn topics, ik begin zometeen]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Mijn Topics en hoe moeten we beginnen? Gewoon net als een gewone schooldag?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana Lopez

    Verveeld met een sigaret tussen mijn lippen rij ik de parkeerplaats van McKinley op. Het was het begin van het school jaar en het was bloed heet. Ik zucht, en strijk mijn cheerio pakje recht. Daarna stap ik uit mijn auto, en leun ertegen aan.

    Sebastian Smythe [Ik laat hem ook gewoon op McKinley zitten xd ]

    Ik gooi de deur van mijn auto dicht, en trek mijn witte blouse recht.
    Zeg, kunnen ze het nog heter maken. Het komt vast door mij, maar damn het is echt heel heet hier. Ik loop naar een boom waar ik tegen aan leun en kijk wat rond. Heerlijk de schaduw..

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:34 ]


    El Diablo.

    Misery:


    Ik kijk naar het gebouw voor me, dat was nog geeneens zo heel groot. Ik stap uit en loop richting het gebouw. Een vriend van me heeft voorgesteld mij te brengen en op te halen. Ik weet dat ik te vroeg was, maar ik moest alles nog maar zien te vinden. ik zucht en trek mijn shirtje recht. Zelfs nu ga ik nog niet op tijd komen.

    Jordan:

    Vermoeid rek ik me uit en keek op mijn wekker. Ik ging zo te laat komen. Snel sta ik op en haast me een beetje. Als ik na een half uur eindelijk weg kan, zoek ik naar mijn sleutels.
    Ik loop het de pakeerplaats op en zie nog genoeg mensen, wow en ik maar haasten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik hou zo erg van Blaine! Ben blij dat ik hem mag spelen. ^^ Oja, als je het niet erg vindt, ik maak Blaine bisexueel, dat die op jongens en meisjes valt!!)

    Blaine Anderson:

    Ik stap uit mijn auto en doe de auto op slot. Ik doe mijn strikje goed en mijn rode vest en loop met mijn tas naar de ingang. De eerste schooljaar is begonnen. Ik ben best zenuwachtig, maar ik heb er zin in.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik kijk wat rond, en grijns een beetje.
    Veel nieuwelingen..
    Ik tik wat met mijn voet, en zucht grijnzend.
    Ik bleef wel even in de schaduw staan, lekker mysterieus..


    El Diablo.


    {Kane is nieuw trouwens.. ^^}

    Kane Olivier Night

    In mijn auto rij ik de parkeerplaats op, de auto had ik gekregen van mijn vader, hij was best rijk en sins de schijding met mijn moeder had hij het idee dat hij iets goed moest maken met mij, zelf vond ik de auto een beetje overdreven maar had hem niet afgeslagen. Ik deed de deur open waarna ik uitstapte en met een paar boeken onder mijn arm de deur dicht klapte en het schoolplein op liep.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rachel
    Ik stapte uit mijn geweldige auto en liep met zelfverzekerde stappen het schoolplein op, ik keek even rond en zag wat onbekenden. Ik liep naar mijn lokkertje en pakte wat boeken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wie wil Sebastian meeten? ^^ ]


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik werk mijn lipgloss nog wat bij en stap uit mijn cabrio. Ik trek mijn staart iets strakker, glijd mijn rokje glad en loop richting het gebouw. Ik heb een hekel aan school, maar dit jaar is belangrijker dan ooit, dit is het jaar waarin ik eindelijk hoofd-cheerleader word.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn Fabray

    Vol goede moed liep ik door de gangen van McKinley High.
    Dit schooljaar beloofde leuk te worden en ik had goede vooruitzichten gepland.
    Met een onbewuste glimlach op mijn lippen, wandelde ik met opgeheven hoofd naar mijn kluisje en keek naar de binnenkant van het deurtje.
    Het stond vol foto's van de cheerio's en gleeclub van vorig jaar, waardoor ik lachend even op mijn lip beet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Al snel verveelde ik me, en loop naar binnen.
    Daar zie ik Quinn bij haar kluisje.
    Ik ga achter het deurtje staan.
    Ve3rrasing als ze hem dicht doet..


    El Diablo.

    (Wie wilt Blaine meeten?)


    One Who Travels A Higher Path.