• Terwijl ik dit schrijf, probeert mijn vader de bijen/wespennest in onze tuin weg te krijgen met emmers heet water.
    Hij werd gestoken en blijkbaar hadden we beter de wespen kwaad gemaakt dan hem...
    Ik had voorgesteld om de brandweer te bellen en het gif eruit te proberen krijgen, maar hij is zo koppig dat we nu emmers heet water moeten maken, werkt dat eigenlijk?
    Ondertussen gilt hij maar naar ons omdat hij kwaad is op wespen...
    Hebben jullie ook zo'n gestoorde ouders?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Uhu, ik ook.
    Kun je die wespen niet beter uitroken? Maar heet water werkt ook wel, denk ik, behalve als er een paar ontsnappen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgens mij kunnen die beestjes wel tegen 'n stootje en moet je ze echt uitroeien met gif.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is 't echt een nest? Die mag je niet zomaar wegjagen, dan moet je de brandweer bellen. Toen wij d'r een hadden, zeiden ze dat we het nest gewoon moesten laten zitten. Ze gingen vanzelf weg.


    i put the fun in funeral

    Mijn ouders kunnen soms beschamend zijn, ja, maar dat zijn uiteindelijk elke ouders, niet waar? Alleen ik ben het wel met Eeyore eens, je moet meer doen dan alleen warm water om die zoemers weg te krijgen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eeyore schreef:
    Volgens mij kunnen die beestje wel tegen 'n stootje en moet je ze echt uitroeien met gif.


    comfort in c h a o s

    Dat denk ik ook, maar nee, hij weet alles beter...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Slim, zou ik zeggen?
    Waarom doe je dat, in godsnaam? Wat wilt hij proberen, de bijen laten verbranden? Nee, ik denk niet dat het zal helpen. Je maakt hen alleen maar bozer en agressief.
    Ga gewoon naar binnen en wacht op de brandweer. Zij halen doden/verdoven ze wel en halen het weg.
    Serieus, dom?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Slim, zou ik zeggen?
    Waarom doe je dat, in godsnaam? Wat wilt hij proberen, de bijen laten verbranden? Nee, ik denk niet dat het zal helpen. Je maakt hen alleen maar bozer en agressief.
    Ga gewoon naar binnen en wacht op de brandweer. Zij halen doden/verdoven ze wel en halen het weg.
    Serieus, dom?


    Volgens mij is het een niet erg goede, maar creatieve vareatie op uitroken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wat je moet doen is NIET aan de angel zitten, maar even naar de huisartsenpost (ziekenhuis dus) gaan en het daar laten verwijderen voor het geval hij allergisch is. Ik heb dat zelf ook bij bijen, eventjes voorzichtig doen. Daarna koelen met een nat washandje of iets dergelijks. If I am not clear: contact Alwin (Tigger) omdat die het dan wel even duidelijk komt maken ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Use poison.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leela schreef:
    Wat je moet doen is NIET aan de angel zitten, maar even naar de huisartsenpost (ziekenhuis dus) gaan en het daar laten verwijderen voor het geval hij allergisch is. Ik heb dat zelf ook bij bijen, eventjes voorzichtig doen. Daarna koelen met een nat washandje of iets dergelijks. If I am not clear: contact Alwin (Tigger) omdat die het dan wel even duidelijk komt maken ;)


    wtf heb ik er nou weer mee te maken?


    quidquid excusatio prandium pro

    Hij is niet allergisch, dat weten we zeker, gelukkig...
    Volgens mij gaat hij morgen naar de brandweer bellen/gif kopen, maar eerste zal hij moeten inzien dat hij het niet zelf kan, hoewel hij het een klein nest noemt...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    @Tigger, geen flauw idee...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    @Tigger, geen flauw idee...


    Meh, negeer haar maar, leela kraamt zoals gewoonlijk weer eens onzin uit <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Geen verstand van bijen of helende handen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...