• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Wow er zijn echt weinig tributen...)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik maak nog een District 10 meisje zodra ik een goede foto heb :Y)]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ( Ja ik weet het, hier heeft iedereen er volgens mij ook 1 en niet 2 zoals er veel in die andere hadden)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ik ga even eten. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    [wilt iemand de link van het rollentopic sturen? Dan doe ik ook mee als het nog kan.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Is goed ^^,, hij staat helemaal bovenaan bij de uitleg ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sun

    "Zullen we ons klaarmakeb voor..."
    We maken ons klaar, pakken het hoognodige in en tillen de boot naar een plek waar eerst een beekje was, maar waar nu een woest meer is.
    Ik slik en snel leggen we de boot neer en gaan er in zitten. Al snel tilt het water ons op.
    ER IS NU EEN OVERSTROMING!
    ER STEKEN EEN PAAR DAKEN, BOOMTOPPEN EN DE HOORN UIT VERDER NIETS!


    Kiekeboe!

    Jasmine Madison
    Godzijdank hebben we een boot gekregen, we stappen snel de boot in. Het water stijgt snel waardoor ik al snel alleen maar de hoorn en een paar boomtoppen zie. Hoe zal het met de andere tributen gaan?


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Vincent:


    Ik schrik me rot als de boel in ene overstroomt. Even ben ik bang da de boom niet hoog genoeg is. Gelukkig is hij dat wel. Ik zucht en nu wee wachten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik moet eten x]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Rich

    "Gelukkig is ons plannetje niet in het water gevallen"
    Grap ik, ik heb een hekel aan water en ik ben dus hartstikke blij dat we deze boot hebben gekregen
    "Straks duurt dit nog uren en moet er iemand naar de wc"
    Grap ik weer voor wat afleiding,, ik heb zo'n hekel aan water brrr


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Eet smakelijk:Y) )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Langzaam stroomt de grond vol met water. Ik maak mijn spullen stevig aan mijzelf vast en laat mij opstijgen met het water. Wat een geluk dat ik zo van zwemmen houd. Als het water zijn hoogste punt heeft bereikt, ga ik met een snelle borstcrawl naar de dichtstbijzijnde boomtop. Ik klim in de hoogste takken en wacht rustig tot het water weer zakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Fiore
    In paniek kijk ik om me heen terwijl het water steeds hoger komt, onzeker over wat ik nu moet doen ren ik de nog intacte trap van het huis op tot ik niet meer verder kan, het water stroomt hoger. Ik kijk rond op zoek naar een uitweg en zie een raam, ik weet niet zeker of het zal lukken, maar ik besluit via het raam het dak op te klimmen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (Vincent verveeld zich, is er niemand in de buurt?)


    We've lived in the shadows for far too long.