• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sunflower
    De aardbeving is nu gestopt en mijn linker onderbeen ligt vast onder een boom en een van de pijlen uit mijn koker prikt pijnlijk in mijn nek. Als ik er met mijn hand langs ga is hij rood... "Rich? Een beetje hulp zou welkom zijn. Kan je me misschien even van die boom verlossen? De rest lukt zelf wel..."


    Kiekeboe!

    Vincent:

    Een beetje verveeld begin ik ´reason why´ Van ´The Click five´ zingen. ik vond het een geweldig lied. So tell me can this really work. Or will we end up getting hurt. Is this love or myth. So tell me are you in for this. There's so much than we can see. More than you. More than me. It takes two to believe.
    Toen ik klaar was met het lied keek ik op. "Zijn de konijntje al weg." Vroeg ik nieuwsgierig. Ik wist het niet, was niet aan het opletten. Ik was eigenlijk wel benieuwd naar mijn mede tribuut. Ze was snel weggerend. Zelf was ik niet zo.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Waar zijn we eigenlijk precies? Al een dag verder ofzo? Heb een gevoel dat ik hartstikke laat ben:$. Anders maak ik vanavond nog een stukje van een dag later ofzo.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    May Violet Grey
    Oké ik was er klaar mee. Finite. Hij deed geen flikker. Ik pak mijn rugzak op en sprong van de hoorn zonder antwoord te geven. De konijnen of sliepen of liepen rustgevend rond. Ik stal nog wat eten ut de rugzakken een stukje plastic en een regenjas en liep toen weg van de hoorn. De aardbeving was gestopt en het was wel oké zo. Ik spitsde wel mijn oren en ik kon nu zelfs een blad horen vallen dus al helemaal iemand als Vincent horen aankomen ookal zou hij zo zacht als mij lopen. Ik wist dat hij een pijl en boog had maar mijn hoofd was niet te raken net als mijn rug want dat werd beschermd door mijn rugzak. Alleen mijn benen maar ik rende nu half en dat is zeer moeilijk te raken vooral omdat mijn benen dun waren. Ik was nu minimaal 200 meter weg van de hoorn. Niet super ver, maar dat maakte me niet uit. Ik was klaar met die vincent, maar ik had nog geen zin gehad om hem te vermoorden. Ik zucht even. Opzoek naar een waardig pact lid.

    [Vincent kan nog achter haar aan gaan? :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vincent:

    Ik lachte. Oke, en nu haar laten zien hoe naief ze bezig was. Ik sta op en ren het bos in, een klein stukje omlopen kon geen kwaad. Ik klom in een hoge boom en reisde via de takken verder. Ik ging vrij snel, en als ik zo even nadacht had ik er zo ingehaald. Ondertussen begon ik te fluiten. Als de vogels het overnamen kon ze me niet horen aankomen. Nou had ik het geluk dat vogels van mij leken te houden. Ik zag haar, soms keek ze achterom. Dacht ze nou echt dat ik zo lui en dom was. Ik schoot een pijl vlak voor haar neus langs en sprong uit de boom. "Jij bent de naiefieteit zelf, weet je dat. Als je rent moet je er rekening mee houden dat mensen altijd je van boven probereb te benaderen." Ik speelde wat met mijn boog en ging verder. "Ik moet natuurlijk in mijn rol van ´lief en lui´ blijven. Anders zien de andere mij als een gevaar. Ik wil nog niet dood, nog niet." Zei ik voordat ik weg liep


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fiore Bunnis
    Ik heb mijn ogen op het riviertje gefocust, ik zie niemand, maar er kan natuurlijk altijd een tribuut in de andere gebouwen zitten. Ik trek de regenjas aan en pak de waterfles, ik waag het erop, de dorst is erger dan de angst om vermoord te worden en ik moet sowieso verder, voordat de spelmakers verveeld raken.
    Ik ren naar het riviertje terwijl ik mijn ogen oplettend op mijn omgeving hou.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (srryy, ik ben net thuis xd)

    Rich
    "Natuurlijk help ik je, ik kan me eigenlijk niet meer herinneren van die aardbevingen in ons district" Mompel ik
    Ik krijg opeens een idee, de granaten bij het platform kunnen wel van pas komen.
    "He, herinner je je de granaten bij het platform nog, daar kunnen we met onze kennis van district 3 wel aardig wat mee doen"
    Zeg ik vrolijk


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [mag verwonden wel? Bij Vincent? Anders doe je alsof ik je net niet raakte :)]
    May Violet Grey
    Ik keek nog is achterom omdat mijn oren belemmerd werden door irritant gefluit. Er kon natuurlijk ook een ander tribuut komen behalve Vincent. Ik keek weer rechtdoor tot ik een pijl voor me zag razen. Hij boorde zich in een boom en instinctief pakte ik een werpmesje was en mijn drietand. Het was Vincent. Mij werd gelijk gegeven toen hij uit de boom sprong. "Jij bent de naiefieteit zelf, weet je dat. Als je rent moet je er rekening mee houden dat mensen altijd je van boven probereb te benaderen." Tuurlijk wist ik dat. Ik was de beste van mijn verdomde training. Ik had een godverdomme 10 gehaald bij mijn skills te laten zien. "Ik moet natuurlijk in mijn rol van ´lief en lui´ blijven. Anders zien de andere mij als een gevaar. Ik wil nog niet dood, nog niet." Ging hij verder. Hij draaide zich om wat de domste fout ooit was. Voor hij een stap verder kon zetten pakte ik mijn speer en gooide het met al mijn kracht wat heel veel was op hem. Het boorde zich door zijn vlees en een boomstronk. Er zaten weerhaken aan. Hij zou niet zomaar wegkunnen. De wond was opzich niet heel erg. Ik had alleen zijn balije doorgeprikt als een spies. Tussen het staal en zijn huid zat nog is huid alsof je een naald door je oor laat gaan. 'Geloof me Vincent. Als je zo bezig blijft ga je ook niet lang meer leven. Nooit je Rug toe keren naar je vijand. En hoe sterker je eruit zie hoe meer sponsors je krijgt en pact leden. Geen andere zwakken die je aanvallen. Voor mij zijn ze bang want ze weten dat ik als het op een gevecht uitbreekt ik win van mensen die niet getraind zijn voor dit. Ik draai me snel om en werp mijn werpmes naar een klein meisje achter me. Ikhoorde alles. Alleen mijn zich was soms mijn probleem.

    [brb]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasmine Madison
    Ik tel de messen, zeven intotaal. Maar net toen ik mijn rugzak opende voel ik de aarde schudden en hoor ik de bomen kraken, niet alleen de bomen rondom vallen om maar ook de boom waar ik in zat. "Shit"zeg ik zachtjes,als ik naar beneden klim is de boom al lang al omgevallen als ik halverwege ben, dus nadat ik al mijn spullen heb gepakt met een mes gereed spring ik naar beneden. Ik belandt raar op de grond waardoor ik mijn enkel verzwik. De boom waar ik net veilig in zat valt een meter naast me, ik duik opzij. De grond trilt nog heviger en hetb is moeilijk op te staan, laat staan rennen. Maar toch probeer ik het, moeizaam en met veel pijn ren ik richting de zandvlakte. Onderweg ontwijk ik de vallende bomen en opgelucht zie ik de zandvlakte. Maar als ik net de vlakte op ren zie ik andere tributen staan. Net op tijd voordat ze me zien verstop ik achter een dikke stevige boom die onmogelijk kan omvallen. Mijn enkel bonkt van de pijn en zwelt op,ik check de wondjes op mijn armen die door takjes zijn veroorzaakt toen ik rende. Ze waren klein en er kwam niet zo veel bloed uit, zodat ik niet bang hoefde te zijn dat ik kon doodbloeden.Gelukkig begint de grond wat rustiger te worden en ik durf weer dieper het bos in te lopen. Waakzaam kijk ik om me heen met een mes in mijn hand, dat klaar stond weg te worden gegooid. Gelukkig ben ik niemand tegen gekomen en klim in de meest geschikste boom om je te verstoppen.
    Eenmaal daarin bekijk ik de inhoud van mijn rugzak: Twee pakjes crackers, een flesje water, een slaapzak, touw en gedroogd vlees. Ik merk dat ik honger krijg, dus neem ik een half crackertje uit het pakje en stop hem in mijn mond. Ik verander van houding en ga tegen de stam aan liggen, het is doodstil in het bos, het enige wat ik hoor is het geluid van de vogels.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:00 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Vincent:

    Ik trok de drietand eruit en schudde mijn hoofd, ze had me met de stof van mijn kleding tegen een boom genageld. "Dat had zeer kunnen doen." Zei ik op een rustige toon. "Maar wolfen doen meer pijn." Zei ik hoofd schuddend. Ik speelde wat met de drietand. Je ik had die gewoonte nogal. Ik schudde mijn hoofd. Doen alsof ze alles wist, zeggen dat ze de beste is. Ze speelde een spelletje waarvan ze zelf nog niet wist dat ze het speelde. Ik haalde mijn vinger langs de drietand. Dit was wat ik wilde, ze moest boos worden, gek worden, haar rust verliezen. Zodra je je rust verliest kan je dit niet meer winnen. Langzaam liep ik naar de plek waar ik in het begin zat. Het was een niet al te grote grot. Je kon hem alleen zien vanaf een boom er recht tegen over en dan moest je alsnog boven in de boom zitten. . Ik was zo goed als klaar. Nu kon ik alle tributen uit mijn hoofd, en kon ik voorspellen hoe ze zouden reageren. Dankje May.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 16:59 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fiore Bunnis

    Ik keek met een ruk op toen ik een geluid achter me hoorde, ik scande de gebouwen met mijn ogen maar kon niets ontdekken. Toch stopte ik de fles in de zak van de regenjas en pakte een van de vele bakstenen die hier lagen op, trillerig hield ik hem vast toen ik met mijn rug naar de rivier een paar stappen naar achteren deed. Ik besefte me dat ik maar een al te makkelijk doelwit was, geen enkel wapen, behalve een baksteen waar ik niet mee om kon gaan, en een onbruikbare hand.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (Het was een speer trouwens geen drietand. Die wilt ze voor geen goud kwijt...)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ook goed.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasmine Madison
    Ik hoor stemmen tijdens de verkenning van het bos. Meteen ga ik plat op mijn buik liggen in de struiken.Ik herken het meisje, volgens mij heette ze Sunflower ofzoiets... Ze heeft een pijl en boog, bij haar staat een jongen. Zijn naam ben ik vergeten, het was iets met een R... Plotseling voel ik een kriebel in mijn neus en nies. Shit..... Ik wil weg rennen maar ik voel net een pijl in mijn arm steken, ik slaak een kreet van schrik en pijn, ik haal de pijl uit mijn linker bovenarm. Snel draai ik me om en houd mijn mes gereed, klaar om te gaan gooien.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich

    We lopen door het bos, als we opeens een nies horen, Sunflower schiet meteen een pijl in haar richting en legt de nieuwe al weer op haar boog,
    Ik pak mijn bijl en houd hem gereed om te gooien.
    "Zo wil je nog lang leven of kies je voor de snelle manier"
    Zeg ik en ik maak zo'n gebaar met mijn handen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.