• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    May Violet Grey
    'Best.' Zucht hij. Hij verveelt zich dat zag je gewoon. Ik sta op en kijk hem aan. 'Zin om misschien rond te lopen om te kijken of we nog wat domme mensen kunnen vinden om uit dit spel te verwijderen?' Zeg ik grijnzend. Hoe meer mensen hier waren hoe langer het duurde en dat wou ik niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik sta op, en trek een mes uit mijn riem.
    Op naar het moorden..
    Ik zie opeens de tributen van 7 bij het meer zitten, en ik loop er zuchtend heen. Ik steek ze beide neer, en de kanonnen gaan af.
    'Wat moest hier leuk aan zijn' zucht ik, en draai me om naar May.


    El Diablo.

    May Violet Grey
    'En wat is hier leuk aan?' Zegt hij als de kanonnen af gaan en naar mij omdraait. 'Eigelijk niets, maar hoe sneller iedereen dood is hoe sneller wij weer naar huis kunnen.' Zeg ik schouder ophalend. Het was wel zo. Een meisje van rond de 14 it haar flesje te vullen en kijk bang naar ons en rent weg. Ik grijp naar mijn welles en gooi en raak haar perfect in de nek en weer hoor ik een kanon afgaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik zucht, en ga weer zitten.
    Ik kijk verveeld rond.
    Nog even, en ik word depressief.
    Maar voor de arena stond ik al op het randje van depressie, dus dat maakt niet uit..


    El Diablo.

    May violet Grey
    waarom wat hij zo super Depri. Wat had ik verkeerd gedaan? Hij was zo alert altijd en zo emoieloos als tribuut maar ook als beroeps en nu was hij een hoopje depri. 'Waarom ben je zo Depressief? Heb ik soms wat verkeerds gedaan?' vraag ik aan hem. Ik was een nieuwschierig mens. Helaas. Een van mijn stomste eigenschappen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (JE MAG NIET ZONDER TOESTEMMING DODEN!!!!!
    En je mag al helemaal geen kanonnen af laten gaan.
    Wat dacht je ervan als er twee bevers ipv tributen zaten te drinken? Dan heb je nog iets te eten ook.
    Er komt nieuwe topic!))


    Kiekeboe!

    Damon

    Ik haal mijn schouders op, 'komt niet door jouw' zeg ik.
    'Is al een tijdje zo' zucht ik.
    Ik kijk naar het het mes, en zucht weer.


    El Diablo.

    Sunflower

    "Sorry Jas, als ik je zo mag noemen, ik moet even aandacht aan Rich geven. Anders krijgt hij een woede aanval.
    En ik ga dichter naast Rich lopen die schuw om zich heen kijkt of er nog andere tributen zijn.
    "Wat zou je willen doen met die mijnen?"


    (Deejay en FluffyFire, zullen we iemand veni vidi vici-en?)


    Kiekeboe!

    Rich

    Ik keek Sun ongelovelijk aan,,
    "Kom je wel uit district 3?"
    grapte ik,,
    "Ik Activeer de granaten en dan plaatsen we ze om een meer heen,
    maar we moeten eerst nog naar de hoor,
    mijn spullen liggen daar nog, dachten jullie soms dat ik die 10 met mijn bijl heb gehaald"
    zeg ik en ik loop vast weg


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Maar, Jasmine, vertel?" Vraagt Sunflower terwijl we lopen. "Ik kom uit district 8, ze zijn daar echt extreem streng. Als je maar 1 klein dingetje fout doet, word je meteen ernstig gestrafd. Mijn vader is opgehangen, omdat hij te laat was voor zijn werk... Ik heb een broertje van 5, en een zusje van 7. Mijn moeder werkt in de textielfabriek net als ik. In mijn vrije tijd joeg ik op vogels zodat we wat te eten hadden. Ik ben verbaasd dat ik een 11 heb gekregen van de Spelmakers...Hoe heten jullie eigenlijk?" Inmiddels zien we een huisje voor ons staan.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Sunflower
    Ik steek mijn tong uit naar Rich en zeg "Ik kom uit het Capitoool!" Zeg ik meet een Capitool accent.
    "Ik heet Sunflower, maar noem me maar Sun. Hij heet Rich. Wat vreselijk voor je! Mijn ouders leven gelukkig nog!"
    Ik neem een sprintje en ren naar de ruine toe. Ik zwiep blij met een warme deken rond en roep roekeloos: "Er ligt een matras en een bank! En een hele stapel dekens en kussens!"

    Het begint nu donker te worden, en meteen erg koud...
    "Jongens, ik geloof dat de spelmakers zich vervelen. Vuurtje maken?" Vraag ik terwijl ik een pakje lucifers uit mijn tas vis.
    "Maar Jas, ik verdiende wat bij door wapens uit te testen bij mij thuis. Mijn ouders zijn uitvinders voor het Capitool..." En ik trek een walgend gezicht. "Gelukkif zeggen ze altijd tegen me dat het goed verdiend en dat ze het niet voor hun lol doen. Thuis oefende ik altijd met elektrische pijl en bogen. Die op stemmen reageren, pijlen die automatisch terug vliegt. Dat was heerlijk! Maar ik heb eerst geoefend met normale dus het gaat nu ook goed." Dat zeg ik terwijl ik een tafelpoot afbreek en een vuurtje maak in het midden van deze ruimte. Het is nu erg koud en het begint te regenen.


    Kiekeboe!

    Rich

    Ik ga vior het huisje staan en roep,,
    " ik heet Rich, ik kom uit district 3, heb een bijl, maar dat is niet mijn egte wapen, maar het werkt sneller en ik kan minn woedesanvallen er op afreageren,,
    maar wel een heftige jeugd gehad zeg"
    Ik loop door langs het huisje
    "ik ga naar de hoor mijn geheime wapen klaarmaken en ik ga ook nog ffnaar het okatform"
    ik zwaai naar ze en ren weg


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Het wordt avond en het begint te regenen.
    Het wapen van Panem verschijnt in de lucht en een foto van de jongen uit district 4 dan is het al voorbij


    Sunflower

    (Dit hoorde er nog bij:)
    Als ik de jongen waar ik een pijl in zijn rug heb geschoten zie ben ik verbaasd. Ik heb helemaal geen kanon van hem gehoord. Die is vast dood gegaan dan heb ik zijn kanon niet gehoord.


    Kiekeboe!

    Sunflower

    Ik voel me minder veilig zonder Rich maar benut de tijd om een lekker bed voor ons klaar te maken maar nog niet te slapen. Ik wil wachten tot hij terug is. Ik heb ook al een bed voor Jasmine gemaakt. "Ga jij maar slapen. Ik houd de wacht en maak wat te eten. Ik vind plastic borden en grinnik. Wat een luxe arena! Ik begin met mijn buit te villen en een spit te maken en even later leg ik een bord vlees, fruit en een cracker voor Jasmine der neus.


    Kiekeboe!

    Jasmine Madison
    Het begint te regenen en in de avondlucht verschijnt het wapen van Panem, de jongen van district 4 komt in beeld. Ik loop het huisje binnen en zie dat Sunflower bedden aan het klaar maken is. Ik ga op een bed zitten en krijg een bord met eten aangeboden. Ik pak het eten aan, "lekkerrr, thanx Sun!". Ik eet alles in 1 keer op en ga liggen. "Wat gaat Rich eigenlijk precies doen?".

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 12:00 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..