• Ik heb nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar die GM is toch een geschenk uit de hemel. Nu hij bij mij een paar dagen geleden is afgelopen besef ik pas hoe geniaal die filter is. Het actieve topic was zo rustig voor me en voldeed aan al mijn wensen en nu is hij opnieuw volgepropt met RPG en andere zooi. Misschien dat ik binnenkort nog eens een nieuwe GM afsluit.

    I know random shit. Zijn jullie al eens tegen iets geweest die achteraf nog niet zo slecht bleek te zijn?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 16:44 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oke.


    -

    Matt Smith. Ik ben eindelijk begonnen met zijn seizoenen van DW en hij is niet zo slecht als ik verwachtte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Matt Smith. Ik ben eindelijk begonnen met zijn seizoenen van DW en hij is niet zo slecht als ik verwachtte.
    Foei dat je dat eerst dacht. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat gevoel ken ik > <. Heb best lang lang GM gehad, maar ben nu aan het bezuinigen, lol. Moest ook erg wennen aan al die troep bij de actieve topics. Denk dat ik binnenkort toch maar weer GM aansluit :'D.


    i put the fun in funeral

    Errin schreef:
    (...)Foei dat je dat eerst dacht. :')


    But my David! D:
    Maar goed, he's kind of funny. ^^

    also, yay for GM *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    But my David! D:
    Maar goed, he's kind of funny. ^^

    also, yay for GM *O*
    Ik ben beginnen kijken voor de elfde Doctor, maar gisteren is mijn negenden doodgegaan en nu mis ik die en wil ik even geen andere als zal 10 dat zeker ook goed doen. Ahja ik was aan hem gehecht gegraakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, ik kwam er in maart (toen liep mijn laatste GM af) ook ineens achter dat ik geen GM meer was. Ik zag ineens reclame en de actieve topics stonden ineens vol met dingen waarvan ik dacht: thafuq? Toen heb ik maar weer snel mijn 1-jarig GM-schap afgesloten, omdat het toch best wel heel erg handig is. :Y)

    Ehmm, meestal ben ik zo eigenwijs dat ik het niet wil proberen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Errin schreef:
    (...)Ik ben beginnen kijken voor de elfde Doctor, maar gisteren is mijn negenden doodgegaan en nu mis ik die en wil ik even geen andere als zal 10 dat zeker ook goed doen. Ahja ik was aan hem gehecht gegraakt.


    Zie je, dat had ik dus ook! *O* jij begrijpt me dus. :'D You'll like David too, I'm sure. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ook GM, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga er gewoon lekker voor zorgen dat ik, zodra mijn GM afloopt, hem weer verleng...ik vind het zoooo geweldig :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb nog wat credits van de fotowedstrijd le may not buy en ik denk dat ik er maar eens een keer een GM mee ga nemen :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Justin Bieber...
    Boyfriend is een best wel leuk nummer....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    AngelsFate schreef:
    Justin Bieber...
    Boyfriend is een best wel leuk nummer....


    THIS.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ten schreef:
    (...)

    Zie je, dat had ik dus ook! *O* jij begrijpt me dus. :'D You'll like David too, I'm sure. ^^

    Volgens mij heeft iedereen dat gehad :'D
    Maar goed dat je Matt Smith nog kan smaken!