• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Het Capitool duldt dit soort gedrag niet. De spelmakers sturen een roedel lieve schattige MOORDENDE mutilanten konijntjes op hem af. Dit is hun nieuwste uitvinding en niemand kent ze nog :)


    Kiekeboe!

    (Rider, hoe bedoel je *schijnheilig met ogen knipper*)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 15:13 ]


    Kiekeboe!

    (Oew, Dawn kreeg de eerste. Ze voelt zich vereerd^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (Op wie sturen ze het af?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    May Violet Grey
    De sponsors waren duidelijk blij met mijn poging tot het redden van Vincent en mijn lenigheid. Want ik zag al een klein parachute piepen in de bomen. Ik zag dat ik Vincent nog vast had en liet hem los. Ik pakte het parachutje en opende hem. Kalmeringspillen en nog wat te eten. De pillen lieten me grinniken, maar ik stopte ze in mijn tas. Ze waren ook handig voor in een gevecht. De pillen maken en stoppen in het voedsel van mijn tegenstander zodat ze minder energiek waren. Tot mijn grote verbazing kwam een konijn uit de bosjes. Hij was zo schattig. Hij had vlekjes!! Ik kon hem niet doden en liep op hem af tot hij plots hard gromde en me probeerde te bijten. Ik werd wit. Zijn tanden leken net messen en ik zette het op een lopen terwijl ik vincent weer vastpakte. We waren vlakbij de hoorn. Daar kon dat kleine diertje niet op komen. Ik trek Vincent weer mee en klim op de hoorn om hem daarna op te trekken. 'Beledig nooithet Capitool. We moeten respect voor ze hebben.' Zeg ik sissend. Ik leek het te menen ookal was het niet zo. Ik haatte het Capitool, maar ik moest renbodes indruk achterlaten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xxShyxx schreef:
    (Op wie sturen ze het af?)
    [Op Vincent en May dus :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vincent:

    "Oke, oke. Maar die ga ik dus niet eten, he." Zeg ik wijzend naar de konijtjes. Ik zuccht en ga liggen. "Ik vind konijnen niet leuk, ik had er vroeger een. Mijn moeder diende hem op met kerst." Ik moet lachen als ik terug denk aan mijn moeder. Ik keek even goed naar May, zij was 1 van de weinige die ik als een concurent zag. Maar zelfs zij trapte in mijn drukke en lieve jongen trucje. Al had ik haar hoger in geschat. Ik kijk nog even naar de konijntjes. Ik was net als hun.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (eigenlijk op Vincent maar May mag er ook bij hihihi....)

    Een van de konijntjes springt lenig op de hoorn. Konijnen zijn springers ;)


    Kiekeboe!

    [Moet ik gewoon bij de Hoorn starten? :')]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (Niet perse, dan moet je wel een heel stuk schrijven)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik doe wel een stuk daarvan en dan een tijd sprong (: Waar zijn we precies?]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    May Violet Grey
    Hij keek even naar me met een blik die ik niet vertrouwde. Ik vertrouwde hem zo ie zo niet. Ik vertrouwde niemand in deze arena, maar ik had iemand nodig die wakker bleef als ik ging slapen. Daar ging het mij eerder om. Het boeide me niet. Opeens sprong er een konijn lenig op de hoorn waardoor de moordlustige blik weer in mijn ogen wederkeerde. Ik sisde boos en hield mijn drietand stevig vast en doorboorde het hoofd van het konijn. Ik werp het weg voor het opnieuw zal gaan leven. Ik opende mijn rugzak en pakte mijn touw en maakte een schuif knoop. Een lasso. Ga een stukje naar beneden zodat ze me nog steeds nie kunnen pakken en kijk wat handig is bij die rot beesten. Ik zie een knuppel maar dat is niets voor mij. Als ik speren zie in een rekje begin ik te zaaien en werp ik mijn zelfgemaakte lasso naar de kar toe wat ik te pakken krijg. Ik trek het naar me toe en trek het via een punt van de hoorn omhoog. Ik bind het vast en ga op mijn knieën en steek mijn hand uit om wapens te pakken. Ik hou me goed vast en grijp de speer en de kleine speertjes vast en laat de kar met messen en andere soort wapens hangen. Ik tel de messen wat er nu 15 zijn inclusief die in mijn tas en de speertjes wat er 5 zijn. Dan nog 2 speren en een drietand. Onder me waren een stuk of 4 konijnen. Ik zucht even en pak het brood uit mijn tas wat ik van sponsors heb gehad samen met de kalmeringspillen. Ik sla de pillen fijn met een steen en wrijf het poeder in het brood en de stukjes vlees die ik voor de zekerheid mee ging gooien. Ik gooi het voedsel op de grond bij die mutilanten wat ze gulzig opeten. Nu maar 5 minuten wachten.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 15:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (HurtedHeart, de konijnen waren al op de hoorn gespronge, konijnen zijn springdieren. je verhaaltje klopt niet,)


    Kiekeboe!

    Fiore Bunnis

    Eén minuut, dat was de tijd die de spelmakers ons geven om onze omgeving in ons op te nemen. Eén minuut om over leven of dood te beslissen
    Ik werp een snelle blik op mijn omgeving, zoals altijd zijn de tributen op gelijke afstand van de Hoorn in een cirkel opgesteld. Naast me ligt een klein stuk plastic en een paar meter verder zie ik een regenjas liggen, die moet ik hebben, maar waar zal ik daarna heen gaan? Ik werp een snelle blik om me heen, achter me liggen een grote zandvlakte en een bos, voor me liggen de ruïnes van een verwoeste stad. Ik twijfel, maar besluit dat dat mijn beste kans zal zijn. Het puin zal me genoeg plekken geven om me te verbergen en ik ben ervan overtuigd dat ik er genoeg te eten en drinken zal kunnen vinden.
    Zodra ik de rest van de tributen van hun plaats zie komen pak ik het stuk plastic van de grond en ren naar de regenjas, de rest van de tributen houden zich met de grotere buit bezig en sommigen rennen meteen weg. Ik sprint met een grote bocht om de Hoorn de stad in.

    Voorzichtig kijk ik door een spleet in het puin, ik zie geen andere tributen. Ik werp een snelle blik op mijn linkerhand, die nog steeds gezwollen en dik is, ik kan hem niet bewegen en het doet vreselijk pijn. Hij is waarschijnlijk verbrijzeld, een paar dagen geleden was er een groot stuk beton van het plafond afgevallen, welke daarbij mijn hand had geraakt.
    Ik zucht en grijp naar de waterfles die ik in een van de ruïnes heb gevonden, ik heb hem gister nog gevuld in het riviertje en hoop maar dat het drinkbaar is. Toch, ik heb er al veel van gedronken en heb nog nergens last van, hopelijk is dat een goed teken.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 16:01 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Jasmine Madison
    De gong gaat, zo snel mogelijk sprint ik naar de hoorn. Uiteindelijk daar aangekomen kijk ik naast me, de tributen die net zo snel waren als mij graaien naar wapens, de rest van de tributen komen er net aan wanneer ik de messen tussen allemaal angstaanjagende wapens zie liggen.Ik zie er al iemand op af stormen, maar voordat mijn medetribuut de messen kon pakken, duw ik haar weg. Naast de messen ligt een donkergroen rugzakje. Ik pak de messen en rugzak en ren richting het bos. Onderweg voel ik een pijl net langs mijn hoofd suizen en iemand rent achter me aan. Paniekerig gooi ik een mes naar achteren en hoor een pijnlijke kreet, in mijn ooghoeken zie ik dat ik hem in zijn bovenarm heb geraakt. Ik ren zo lang mogelijk door en wanneer ik merk dat ik moe word en zere voeten krijg stop ik en klim zo hoog als ik kan een boom in.

    (Toestemming van PinkArrow en Deejay een paar messen te hebben:))


    You can be yourself in the company of a true friend ..