• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Zal May anders Vincent meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Mag best hoor, ik wil alleen niet dood)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Is Goed ze zal hem niet dood maken. Nou. Nog niet (:< xP]
    May Violet Grey
    Ik was weer teruggelopen naar de hoorn. Kijken of er nog muisjes van de kruimels aan het eten waren. Ik kom net aan de rand van de hoorn kom. Ik duik meteen ongehoord weg en kijk ongezien naar hem. Kruimeldiefje. Volgens mij washij uit 6 Vincent dacht ik. Hij pakt allerlei spullen wat eigenlijk best slim is en sprint weg. Ik volg zijn voorbeeld en pak extra eten en dat soort spul en prop hè in mijn mega Rugzak daarna sprint ik die jongen achterna. Mijn voetstappen worden gedempt door de bladeren die er liggen maar ik zie zijn afdrukken. Als ik hem bij een klein kampje zie pak ik mijn drietand stevig vast. Ik wil net gooien als ik over een plotselinge boomstrok heen struikel. Tuurlijk spelmakers. Maak het me maar moeilijk. Di was een blunder, maar meteen krabbelde ik overeind.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vincent:

    Ik probeer mijn lach in te houden als er een meisje struikeld. "sorry." Piep ik half lachend. Ik pak mijn konijn van het vuur en eet wat. Je kan denken, nu al. Maar ik ben een erg hongerig persoon. "Je bent een beroeps,, toch? Of niet?" Ik bleef heel rustig, ik was toch niet bang. "Ga zitten". Ik wijs naar twee na/maak stoelen. Gewoon twee stenen, een kussen van de ingestorte huizen en een deken. Zelf ging ik wel zitten. Ik had een stenen huisje over het vuur heen geboud tegen de rook. "Doe alsof je thuis bent." Grinnik ik


    We've lived in the shadows for far too long.

    May Violet Grey - District 4
    Hij begint te lachen als ik struikel en even spuwen mijn ogen vuur, maar als het tot me doordringt wat er is gebeurt lach ik zachtjes mee. Het zag er opzich wel grappig uit dacht ik. "Je bent een beroeps,, toch? Of niet?" Hij bleef heel kalm en at nu al een konijn op. Nu al honger. Het is hooguit pas een uur bezig. 'Ja klopt. District 4.' Zeg ik even vriendelijk. Hij leek me wel aardig en te vertrouwen. Hij leek me niet iemand zoals Damon uit District 2 die zo je nek zou omdraaien. "Ga zitten". zegt hij weer als hij naar een steen met een deken als kussen wijst. Gehoorzaam ga ik zitten en steek met veel kracht de drietand in de aarde naast mezelf. Ik open mijn tas en pak een appel die ik uit een van de dingen in de hoorn had gestolen. Je als ik meer touw had gestolen. 'Doe alsof je thuis bent.' Ging hij verder. Hij vormde duidelijk geen bedrijging. Ik kon hem zo makkelijk vermoorden. Dwars door zijn hart, maar hij leek me een aardige jongen die hier eigelijk niet wou zijn dus waarom zou ik hem vermoorden. Ik had nog zo veel tijd. 'Bedankt denk ik dan.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Mijn moordlustigheid was verdwenen en daarvoor in de plaats kwam de oude gezellige ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vincent:

    "Even tussen jou en mij..." Ik stopte door geritzel, ik hield niet zo van geritzel. Zonder te kijken schoot ik. "Look it´s a bird." Vrolijk legde ik hem weg en ging zitten. "Oke, tussen jou en mij. Ik vind het hier geweldig." Sprak ik met volle mond. "En volgens mij ben ik heel onbeleefd bezig." Vervolgde ik op de zelfde toon. "Ook, iets te eten?" Zonder op haar antwoord te wachten liep ik alweer weg. "Normaal ben ik vrij rustig hoor. Ik ben alleen moe en dan word ik hyper." Legde ik uit. "Ik vond het zo spannend." Ik ratel aan 1 stuk door. "Maar goed vertel iets over jezelf."

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 23:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    May Violet Grey
    Ik grinnik even door zijn drukke gedoe. Ik neem het eten aan en begin rustig te eten. Het was heerlijk maar ik was het zeer oneens dat het hier leuk was. 'Maar goed vertel is wat over jezelf.' Zegt hij na al het geratel. Ik grinnik even en kijk dan even naar de grond. 'Goed. Ik ben May Violet Grey uit District 2 het District van vis en voor mij van water. Ik ben door mijn vader getraind wiens broer ooit meegedaan heeft aan de spelen en deze heeft gewonnen. Ik ben 16 en ik ben jarig op 22 Mei. Ik heb een zusje van 13 en een broer van 19. Ik heb het best goed gehad qua leven, maar ik ben hier niet vrijwillig heen gegaan. Wat wil je nog meer weten?' Vraag ik een beetje opgewekt. Ik rommel weer even in mijn tas en kom twee brillen tegen. Een Nachtkijker en een Zonnebril. Super handig, maar die liet ik niet zien. Daarom deed ik alsof ik nog een appel pakte. Ik moest wel toegeven die jongen kon erg goed pijl en boog schieten. Erg handig als je het mij vraagt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Sorry, ik ga slapen. Tot morgen. (doeg))


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sunflower

    Ik ben op een grote steeen gan zitten dit op het dak ligt. Ik vertrouw Rich, hopelijk niet onterecht, maar toch.
    Ik besluit dat Rich niets meer gaat zeggen dus ik begin. " Pactje sluiten? "


    Kiekeboe!

    (An, moeten we een paar niet gespeelde, maar niet alle dood laten gaan? Dan moeten we ff vragen wie er bij de hoorn iemand had vermoord. Mogen er niet te veel zijn. Ik heb de jongen uit 4 gedaan volgensmij :P)


    Kiekeboe!

    [Nope je had hem verwond hij stompeld nu Gewond door de bossen. Je raakte hem in de rug maar hij is nu dus ernisti gewond :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik kan ook een bosbrand veroorzaken he *schijnheilig met ogen knipper*)(flower)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 7:52 ]


    Kiekeboe!

    (Ik heb met Deejay overlegd en dit hebben we besloten:)
    Een zware aardbeving treft de Arena op de schaal van richter 11.
    Hij duurd een kwartier lang. Hij is bij iedereen te voelen en overal even sterk. De kloof wordt groter, bomen vallen om en de huizen die nog recht op stonden sorten in!


    Kiekeboe!

    May Violet Grey - District 4
    Opeens begon de grond te trillen onder ens en ik zag het huis al schuiven. Ik greep gelijk mijn tas vast en gooide hem over mijn schouder. Mijn wapen trok ik uit de grond en het huis begon in te stroten. De jongen stond daar maar en ik greep naar zijn tassen en trok hem hard aan zijn pols mee. We vielen lletterlijk uit het huisje die na ons instorte als een poppenkast. Helaas was het gevaar nog niet geweken en vielen er bomen naast ons en bijna op ons. Mijn rugzak die nog half open stond verloor een rundreep en ik vloekte zachtjes maar trok vincent weg. Straks werd hij verpletterd. Ik zette het op een lopen en trok hem ruw mee terwijl ik vermoeid zijn tassen draagde. Ik plofde op de grond toen we op get grasveld stonden terwijl de grond nogsteeds beefde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sunflower
    Ik voel de grond onder mijn voeten erg hard trillen. Ik aarzel geen moment en spring op Rich af. Ik ontwijk een bijl die hij naar me smijt en geef hem zelfs aan hem terug. Ik spring, terwijl ik Rich met me mee sleur uit het huisje. Ik heb nog snel een deken mee gegrist. "RENNEN RICH! Dit is een aardbeving! Dat hadden we een paar jaar geleden in ons district ook!"
    Hij begint nu ook te rennen en we gaan richting het bos. Hadden we dat maar niet gedaan! Een grote boom valt om en komt op mijn been terecht... "RICH! HELP!!"


    Kiekeboe!