• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Net als ik van het veilige gevoel wil genieten, begint de grond te trillen. Overal klinkt luid gekraak en een groot aantal bomen lijkt het te begeven. Ik grinnik. Nice, een hele zware aardbeving. Ik blijf rustig staan en spring alleen weg als er een boom omvalt. Het is een spelletje tussen de spelmakers en mij; zij gooien om, ik ontwijk.


    Happy Birthday my Potter!

    (Whaha, in dat geval:))
    Er vallen een aantal bomen in de buurt van Dawn en dan komt er een grote speelt in de grond. Er is nu een diepe kuil.


    Kiekeboe!

    Dawn

    Ik merk dat de spelmakers het mij moeilijk proberen te raken, maar door branden in ons district ben ik omvallende bomen gewend. Ik raak alleen licht in moeilijkheden als er scheuren in de grond ontstaan, maar dan merk ik dat ik de vallende bomen in mijn voordeel kan gebruiken. Ik spring op als er een boom valt en trek hem met mijn gewicht in de richting van de kuil. 'Zo, dat gat is ook weer gedicht.' Dan maak ik een buiging naar het ongetwijfeld toekijkende publiek.


    Happy Birthday my Potter!

    (Bring it on ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    De spelmakers zijn luid aan het vloeken en sturen een mutilant op haar af. Hoe durft ze het Capitool te bespotten!


    Kiekeboe!

    Dawn

    Ik kijk naar het neerdwarrelende parachuutje. Nice, daar is vast mijn wapen. Ik gris de blaaspijp en pijlen uit de lucht. Kennelijk vonden mijn sponsors mijn ontwijking manoeuvres leuk. Ik ben net bezig met het insmeren van mijn pijlen met gif, als ik luid gegrom hoor.

    (En wat voor mutilant is het)


    Happy Birthday my Potter!

    (idk xd,, doe maar grote konijnen, is er ook nog een beetje humor in de hunger games xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Een groot grommend konijn met fel rode ogen komt onder een omgevallen boom vandaan. Ik trek mijn wenkbrauw op en staar het rare wezen aan.
    'Seriously?' Dan springt het donzige beest op en haalt uit naar mijn buik. Ik zie te laat het gevaar in en het beest weet nog net mijn jas, shirt en een dunne laag huid stuk te maken. Ik weet niet hoe snel ik weg moet komen en ren verder het bos in. Het rare konijn zit me op de hielen. Net als ik denk hopeloos verloren te zijn, verschijnt er tussen de bomen een groot ravijn. Slippend kom ik tot stilstand. Ik buk en het konijn springt zo over mij heen het ravijn in. Ik staar het verbaasd na.


    Happy Birthday my Potter!

    (Go Dawn! Go Dawn!)


    Kiekeboe!

    (Whaha, ze heeft nu alleen wel flinke schrammen op haar buik. Gemeen konijntje:Y))


    Happy Birthday my Potter!

    (dan gaan we dat konijntje maar even opeten,,
    Emma pas je op, als het hok weer open staat worden jouw konijntjes miss ook zo xd
    okeej srry dat moest ff ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( ik moet gaan doeeiii)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Whaha, stiekem ben ik ook een uitvinder in het Capttool en ben ik op zakenreis om het gedrag van de Nederlandse konijnen te bestuderen! Ik probeer mutilanten van ze te maken >;)
    Straks lekker naar de stad, ik stik! Jurkie en korte broek kopen, hopelijk ook nog open schoenen....
    Reageert Rich ff? Tilt ie even die boom van me af???)


    Kiekeboe!

    Vincent:

    Ik word ruw meegetrokken. Ik kan niet anders dan verbaasd blijven staan kijken.
    Na een tijdje houd ze ermee op. "Dit was raar." Zeg ik aarzelend. Ik weet dat de spelmakers hiermee te maken hebben. Maar waarom zo snel? Lang de tijd heb ik niet, want er vallen meer bomen om. "What is this for shit." Schreeuw ik naar de lucht. Ik weet ook wel dat ze me kunnen horen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Wees blij dat je geen groot moordlustig konijn op je af krijgt gestuurd :'))


    Happy Birthday my Potter!