• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    May Violet Grey - District 4
    Die jongen nam MIJN speer mee. Die hadden ze ook tijdens het trainen. Er stond een klein visje door mij in gegraffeerd dus ik wou hem terug. Ik volgde met mijn ogen waar hij heen ging. Hij had hem gestolen. Wat een dief. Ik pakte een aantal werpachtige speertjes tergrote vanaf mijn pols tot mijn vingers. Ik volgde hem zonder moeite, maar behield mijn irritatie. Ik mocht niet mijn emoties de overmacht geven. Ik zie de grot uit de boom waar ik hem in achtervolgde en liep er heen. Ik zag hem staan of zitten en keek hem aan. ' Ik wil die speer terug.' Zeg ik emotie loos. Ik wou hem terug en ik stond alert om iets te ontwijken als hij iets zou doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vincent:

    Ik geef haar de speer aan en kijk geamuseerd. "En ben je nu blij?" Vraag ik terwijl ik langs haar loop. Als ik net langs haar ben zet ik het op een rennen. Dit keer ren ik zo dat ze me niet kan achtervolgen. Ik laat me soms gewoon vallen, bang ben ik toch niet. Na een tijdje stop ik en neem een slok water. Ik blijf oop mijn plaats hoog in een boom staan omdat ik stemmen hoor. Ik neem wat tijd om na te denken. Er zijn twee dingen die niet mogen gebeuren. 1. ik mag niet verliefd worden en 2 ik moest niet gaan zingen. Allebij was vrij moeilijk voor mij. Maar eerlijk, iedereen die mij hier kon vinden, was damn goed en..... bestond niet.

    (Ik moet nu gaan eten.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasmine Madison
    Mijn hart bonkt als een gek, snel bedenk ik wat ik kan doen. Als ik wegren ben ik dood, ik kan denk ook niet aanvallen dan maak ik echt geen schijn van kans, zij zijn met z'n tweeen.... Misschien... Een pact sluiten dat is denk de enige optie om nog in leven te kunnen blijven... "Alsjeblieft,doodt mij niet!Kan ik misschien..."Ik twijfel het te vragen. "Kan ik misschien bij jullie komen, we kunnen samenwerken... Ik kan aardig met messen om gaan." Heb ik het wel goed gevraagd denk ik, of willen ze dat niet en gooit hij gelijk zijn bijl richting mijn hoofd? Ze willen me vast niet. Ik voel mijn bloed langs mijn armen stromen. Ik knijp krampachtig in mijn mes en kijk hun gespannen aan.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:50 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich

    "Een pacht haha, en waarom heb je dan niet met je mes naar mij gegooid laat eens wat zien!"
    Ik hak een gat in een boom verder op,
    "Probeer dit eens te raken"
    Ik kijk verbaast op als nog geen seconde later het mes er al in zit,
    "Je zit bij ons"
    Zeg ik zonder het aan Sunflower te vragen, we begrijpen elkaar veel te goed en zijn al heel lang beste vrienden.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik loop onderzoekend langs het ravijn. Dat konijn was wel echt heel raar. Gelukkig was dat ravijn er. Ik besluit maar hier in de buurt te blijven en klim in één van de dichtstbijzijnde bomen. Daar pak ik mijn rugzak uit.
    Twee flessen water, een rugzak een afsluitbaar zakje en een bril. Eten moest ik dus blijkbaar zelf vinden. Ik pakte mijn blaaspijp en wat gewone pijltjes en wachtte geduldig tot er een dier voorbij zou komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Sunflower

    Ik grijns naar Rich. Dit is een goed besluit.
    Ik loop naar het meisje toe en terwijl ik voorzichtig de pijl weer uit haar arm haal, tja, ik moet pijlen recyclen, vraag ik hoe ze heet. "Jasminaauaaauu!" zegt ze. Ik grinnik. "Jasmine dus?"
    Ik pak wat ontsmettings middel uit mijn tas en reinig de wond. daarna doe ik er een verbandje om. Ik ga ook weer verder met mijn eigen wond behandelen.\
    'Heeft een van jullie een EHBO-doos? Ik heb een steriel gaasje nodig voor de wond in mijn nek. Wat een klote pijlen!" vloek ik.
    Dus, Jasmine, hoe zag jou leven er uit voordat het-" nu ga ik verder op fluistertoon, anders keert het Capitool zich tegen me "-werd verkloot door deze verdomde Honger Spelen?"
    Dan voel ik in een dat ik honger heb. O ja ik heb een rat!
    "Hee, jongens? Honger?" En ik houd de rat aan zijn staart omhoog.
    Dan kijk ik in eens heel verdrietig en vlieg Rich om zijn hals.
    "IK HEB EEN DIER OP NIKS AF DOOD GEMAAKT! HIJ HEEFT ME TOCH NIKS MIS DAAN!" Jank ik en ik krijg een van mijn vele emotionele aanvallen en loop woedend met een van Rich gejatte bijl in een omgevallen boom te hakken.
    Ik heb de rat al weg gesmeten.


    Kiekeboe!

    (Anne en Rosa, zullen we overnachten in een vervallen huisje? Daar zijn dekens, het is er wind dicht en er zijn goede plekken om vuur te maken terwijl de rook wordt tegen gehouden. Misschien is er wel en matras!)


    Kiekeboe!

    Rich

    "Ik heb geen EHBO doos, maar ik heb wel honger" Grinnik ik
    Opeens vliegt Sun mij om de hals,,
    Geeft niet ik omhels haar en laat haar daarna weglopen, ze pakt mijn bijl en ze begint ermee in het rond te hakken.
    "Is al goed, ik begrijp je, we lijken ook veel te veel op elkaar"
    Zeg ik


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Is goed, roos komt zo weer die is aan het eten,,
    Ik ben ons trouwens nu aan het tekenen xd,,
    Weet jij hoe Daan er uit wilt zien?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (jaaa!!!)

    Sunflower

    Ik ben weer een beetje gekalmeerd en zit nu nog met dikke ogen op een gevallen boom. De bijl bungelt in mijn handen.
    Dan valt er een zilveren parachute uit de lucht. Ze zullen wel medelijden met me hebben gehad. Snel plak ik een gaasje op mijn pijnlijke wond. Ik had hem al ontsmet. Ik stop mijn verband en ontsmettings middel ook in de dood en houd hem trots boven mijn hoofd als ik hem aan Jasmine en Rich laat zien.
    "Zullen we een plekje om te overnachten zoeken?"

    (Anne, wie zijn er allemaal die niet gespeeld zijn al dood? Miss 2 jongens uit niet gespeelde districten? Want iedereen wilt een meisje zijn.)


    Kiekeboe!

    (okeej)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Een pacht haha, en waarom heb je dan niet met je mes naar mij gegooid laat eens wat zien!"zegt de jongen met de bijl. Hij hakt een gat in een boom en zegt:"Probeer dit eens te raken". Onmiddellijk gooi ik het mes gelijk precies in het gat."Je zit bij ons" zegt de jongen nadat hij me verbaasd aan zat te kijken.Ik voel me enorm opgelucht en blij. Het meisje loopt naar me toe en haalt de pijl uit mijn arm terwijl ze vraagt hoe ik heet. "Jasminaaauuu!"ik voel een pijnscheut door me heen schieten. Ze behandelt de wond."Dus, Jasmine, hoe zag jou leven er uit voordat het werd verkloot door de Hongerspelen?" vraagt ze. Maar net toen ik antwoord wilde geven, haalt ze een rat tevoorschijn. Ze krijgt tranen in haar ogen, rent naar de jongen toe en vliegt hem om de hals."IK HEB EEN DIER OP NIKS AF DOOD GEMAAKT! HIJ HEEFT ME TOCH NIKS MIS DAAN!"jankt ze en net op tijd ontwijk ik de rat die door de lucht vliegt. Ze verandert van verdrietig naar woedend en hakt met de bijl van de jongen in een boom. Ik grinnik en loop naar de boom waar ik mijn mes had gegooid. Ik trek hem eruit en stop hem terug in mijn riem.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Oja:

    Sunflower
    Gooit de doos naar Rich.
    "Heb jij nog plek in je tas? Als jullie heel stil zijn kan ik misschien nog..." Ik slik even mijn tranen weg en vecht tegen een nieuwe aanval. ".. een dier schieten..."


    Kiekeboe!

    (Ga nu uitloggen moet nog huiswerk maken:$, ik ga morgen weer verder:). Doegg(doeg))


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Dawn

    Als er eindelijk een eekhoorn zo stom genoeg is om in mijn boom te gaan zitten, schiet ik hem snel neer. Dan klim ik naar beneden om wat stevige grassoorten te zoeken. Je kan echt alles maken van dat soort planten.


    Happy Birthday my Potter!