• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sun
    "Oh, haha." Ik fluister het in haar oor. (Ze zit in rl naast me en Deejay ook dus ze weten wat Rich doet)
    Ik neem zelf wat van mijn eigen bord en stop dat van Rich in een kapotte koelkast. Dan blijft het lekker warm.
    "Jas, ga maar slapen. Ik houd de wacht wel." En ik sta op en loop naar de deuropening zonder deur.
    Ik chek even of al mijn messen nog in mijn riem zitten en ik leg alvast een pijl in mijn boog.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 12:04 ]


    Kiekeboe!

    (Ik zit ff op jet mobiel van fire)
    Rich
    Ik zie de hoorn al en pak het koperdraad, niremand d8 toch het ergens voor nodig te jhebbenik pak het enn ren nar het platform ik begin als een gek ye graven.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich
    Als ik heb wat ik wil, ren ik snel terug en pak het andere gereedschap en ren terug naar het huisje.
    "Ik heb het" zeg ik als ik het heb gevonden,
    ik leg het klaar en begin eerst wat te pritsen aan de lampjes
    "zo weer een betje licht hier"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    Ik doe mijn ogen dicht en hoor Sun naar de deuropening lopen. Langzaam zak ik weg...


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Sunflower

    Als ik geritsel hoor schrik ik me rot en laat een pijl rond vliegen, gelukkig mis, want het was Rich. Ik haal mijn pijl en als ik terug kom brandt er licht. "Is dit wel handig? Nu weet iedereen waar we zijn...


    Kiekeboe!

    Rich

    "Het is altijd beter dan vuur dag zie je jn het bos ook nog"
    zeg ik
    "kijk eens wat ik nog meer heb...."
    Ik begin meteen aan mijn nieuwe vondst te prutsen
    stop er een zendertje in en begin aan de anderen
    daarna pak ik mijn aandenken
    "ik dacht dat je geen aandenken mee had"
    zegt sun

    "ja ik weet het, ik wilde dat niemand er van wist"
    daarna koppel ik mijn aandenken aan de rest.
    na een uurtje was ik klaar,
    " kom we gaan ze in graven!"

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 15:06 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sun

    Ik zie Rich iets pakken.Het komt me bekend voor. "Ik dacht dat je geen aandenken mee had." Zeg ik. "Ja, ik weet het. Ik wilde dat niemand er van wist" zegt Rich. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Hij frunnelt verder en even later zie ik wat hij maakt. -k grijns breed en geef hem een belonend schouder klopje. "Nice work Richje! Maar kunnen we niet beter tot morgen wachten? Ik ben moe..." En ik gebaar met mijn hoofd naar de bedden die ik heb klaargemaakt.


    Kiekeboe!

    Fiore

    Het begon donker te worden en ik voelde dat het begon te regenen, niet langzaam maar opeens. Ik besefte me dat de spelmakers alleen maar op een knop hoefden te drukken om ons het een stuk lastiger te maken.
    Ik zag het meisje niet meer en sprintte naar een van de vele ruïnes langs de rivier, ik besloot eerst te kijken of ik iets bruikbaars kon vinden voordat ik me klaar zou maken voor de nacht.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Rich

    "Jaaw, i know, ik vind ons district eigenlijk wel heel gaaf,
    oja en wat leuk dat je zegt dat ONZE ouders uitvinders zijn"
    zeg ik, maar dan laat ik er perongeluk 1 vallen, hij valt naar beneden,
    in een reflex duw ik sun en jasmine op de grond
    " bedek je oren"
    schreeuw ik,
    er is een harde knal te horen en alles licht even op
    "KLOTEZOOI!"
    schreeuw ik boos
    "gelukkig was het er maar 1"
    stelt Sun me gerust

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:43 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    vincent:

    Nog steeds zat ik in mijn boom. Ik had verscheidene mensen langs zien komen, maar had niks gedaan. Ik wacht wel tot het wat rustiger was, ik had geduld, ik had veel geduld. Ik keek langzaam tussen de blaadjes door, ik zag niet veel, maar wat wat ik zag was bloedmooi....


    (Hij en ik vervelen ons.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sun

    "Rustig Rich, het was er maar één."
    Ik grijns naar Jasmine. Zij weet nu ook wat Rich zijn specialiteit is.
    "Wil jij de eerste wacht nemen Rich?"
    Hij bromt iets wat op een "Ja" lijkt.
    Ik grinnik en zeg plagerig: "En niet nog meer laten vallen he!"
    Ik doe mijn rugtas af en leg mijn pijl en boog tussen de muur en mijzelf in.
    Ik pak een mes stevig vast in mijn hand en doe dan mijn ogen dicht. Ik val in een diepe slaap.
    Even later wordt ik wakker gemaakt door Rich die opgewonden met een zilveren parachute rondzwiept. Het is al ochtend
    "RICH! WAAROM HEB JE ME NIET WAKKER GEMAAKT VOOR EEN WACHTBEURT!" zeg ik woedend terwijl ik rood wordt en mijn pijl op hem richt.

    HET IS OCHTEND

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:07 ]


    Kiekeboe!

    Jasmine Madison
    Ik schrik wakker door Rich die net naar binnen loopt. Hij heeft het meegenomen, ik sta op en loop naar Sun en Rich toe die ondertussen boven de voorwerpen heen buigen en er aan zitten frutselen. "Nice work Richje!" Sun geeft Rich een schouderklopje. Stiekem ben ik jaloers op hun district, zij zijn zo handig..."BEDEK JE OREN!"Opeens worden Sun en ik door Rich tegen de grond geduwd. BOEM!!! Alles licht heel even op. Rich wordt rood van woede en vloekt, gelukkig kalmeert Sun hem.Ze grijnst naar me. Mijn ogen voelen zwaar en ik loop weer naar mijn bed. Al snel zak ik weg...


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Jasmine Madison
    De felle zon schijnt in mijn ogen, langzaam sta ik op en zie ik een zilveren parachuteje liggen. "Wat zit erin?" Vraag ik aan Sun en Rich. Ze zitten naast elkaar voor de voordeur. Sun draait zich om naar mij en zegt: "We hebben even op je gewacht.". "O srry, je had me ook kunnen wekken hoor" ik voel me schuldig.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich

    Ik kijk naar het parachuutje er zit een kaartje aan,
    "Voor wat er gaat komen, Jasmine, Sunflower en Rich"
    Lees ik voor,, ik maak hem open en schrik me dood
    Er floept in 1x een rubberen boot uit.
    "Dit kan nooit goed zijn"
    Zeg ik on gerust


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Iemand zin om Fiore te ontmoeten? Ze mag dood als je dat graag wilt :')]

    Fiore
    Het was ochtend geworden, de nacht was rustig geweest, behalve een enorme explosie ergens verderop in de stad. Ik had besloten om naar het bos te gaan, in de hoop dat de Spelmakers me met rust zouden laten als ik maar bleef bewegen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:27 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.