• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( i know,, ben vergeten aantepassen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sunflower (dis op mobiel dus kan het niet bold maken :P)

    Ik klim uit de boom en eet terwijl op zoek ben naar wat drinken en bessen struik tegen. Ik bekijk de plant aandachtig en kom tot de conclusie dat hij niet giftig is. Ik stop een paar bessen in mijn mond en prop de rest in mijn jaszak.
    Ik ga weer verder. Ik wil wel weten wat er bij dat vage gebied is.... Ik loop een tijdje en kom dan bij de ingestorte huizen. Ik huiver bij de gedachte wat je met een baksteen kan doen. Ik heb er net een vast als ik achter me een steen hoor vallen. In een reflex smijt ik de steen er naar toe en zie dat ik een rat heb vermoord. Nouja, da's ook handig. Ik vil hem later wel en prop hem in mijn tas. Ik neem geen steen mee, die kan je overal vinden hier en het is alleen maar extra gewicht.
    Dan zie ik een meertje.
    Ik vul mijn "een liter" drinkfles en reinig het water. Voor de zekerheid stop ik mijn hand er in, cheken of er geen zoutzuur in zit, maar het lijkt oke.

    (Ff niet langs mij komen aub, ik vond mijn stukkie te lang worden... Rich en Sunflower elkaar tegen komen en pact sluiten???)


    Kiekeboe!

    Alana

    Ik kijk recht in de ogen van Damon en zucht opgelucht 'Damon was het toch?' vroeg ik en keek een beetje ongemakkelijk. Ik wist niet wat ik kon verwachten van hem.


    Nobody is perfect

    (is goed,, hij hoort wat op het dak klim jij daar op xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    'Dat ben ik' mompel ik, ik hou het mes maar in mijn hand.
    Geen idee wat ze gaat doen.


    El Diablo.

    (ik moet gaan)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    'ik ga je niks doen' zeg ik geruststellend en glimlachte half naar hem. 'en jij? Ga jij mij wat doen?' vroeg ik een beetje bezorgd.

    [ ik moet zo gaan, morgen ben ik er dan weer om half 3 ]


    Nobody is perfect

    Sunflower

    Ik drink mijn fles half leeg en vul hem opnieuw. Ik besluit de gebouwen te verkennen. Wauw, de spelmakers hebben zichzelf dit jaar overtroffen, best gave Arenan je kan overal uitglijden, een scherf glas of baksteen vinden en er zijn zelfs hier en daar wat dekens! En in de kamer waar ik zit is zelfs een openhaard, waar de schoorsteen nog intact lijkt te zijn. In eens hoor ik gestommel boven me. Ik leg alvast een pijl in mijn boog. Ik sluip omhoog en net als ik op het punt sta mijn pijl los te laten schiet ik in de lag en laat mijn pijl naar de grond wijzen. " Rich, je moet eens wat zachter doen." Ik kan Rich toch niet neerschieten! Ik moest zo hard janken toen Rich werd getrokken! Hij is al sinds weet ik hoe lang mijn enige vriend, omdat hij ook woede aanvallen heeft, wij zijn de enige die elkaar kunnen kalmeren!
    Ik wacht tot Rich iets tegen me zegt.

    (Is het ok zoals ik ht nu heb gescjrven?)


    Kiekeboe!

    Ik moet gaan! Doegg (sorry haakjes vergeten)


    Kiekeboe!

    Damon

    Ik liet mijn mes een beetje zakken, en schudde mijn hoofd.
    Ik weet niet wat ik ga doen, echt niet.


    El Diablo.

    alana

    Ik zuchtte diep en ging zitten. 'laten we even praten' zei ik en keek even rond. 'waar zijn de andere beroeps?' vroeg ik.


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik haal mijn schouders op, 'niet meer gezien' zucht ik.
    Ik kijk wat rond en zucht.


    El Diablo.

    Alana

    Ik keek ook rond. 'Ik ga me maar verstoppen' zei ik en ging een ingestort huisje in en verstopte me daar.

    [ik moet gaan doehgg xx kill Alana alsjeblieft niet!]


    Nobody is perfect

    May Violet Grey - District 4
    Als de gong gaat ren ik zo snel als mijn smalle benen kunnen naar de hoorn. Omdt ik wat kleiner en slanker ben ben ik ook sneller. Als 1 van de eersten kom ik aan bij de hoorn en ik pak de prachtige drietand. Ik steek iemand neer en ik ga in de hoorn staan. Ik pak de grootste rugzak die er is en bind hem op mijn rug. Ik pak nog werpmesjes die ik in mijn riem steek. Mijn district 4 maatje houd me wel veilig al zie ik dat hij al gewond is. Stumpertje. Ik pak een speer uit het rek en gooi hem makkelijk door iemands keel heen en diegene valt gorgelend neer. Ik steek 2 grote kartelmessen aan mijn riep en nog is 8 werpmesjes. De speer doe ik achterop mijn rugzak en mijn drietand hou ik vast. Ik ren uit de hoorn richting de stad en klim gemakkelijk in een ingestort gebouw en ga in een kleermakerszit kijken wat mijn buit is. Zo te zien had ik een van de grootste rugzakken zoals mijn Coach al zei dat die er waren. K haalde hem leeg en bekeek de inhoud.
    - 3 mesjes
    - 7 rundrepen
    - Gedroogd fruit
    - lucifers
    - Een vrij grootte EHBO doos
    - 2 2 liter flessen
    - touw
    - Een warmte terugkaatsende slaapzak
    - 4 pakjes rozijnen
    En als laatste
    - een 40 cl flesje Jodium.
    Een erg mooie vangst. Er zou vast nog meer inzitten maar ik hoorde weergaloos en propte alles weer in de rugzak. Het gaf me een veilig gevoel om het beste uitgerust te zijn qua voedsel en wapens. Nu nog een beroeps vinden waar ik een pact mee kan sluiten.

    [Wie wilt de moordlustige May ontmoeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vincent:

    Voorzichtig sluip ik terug naar de hoorn, er is hier werklijk niemand. Ik kijk alle tassen na en snuf nog bij de spullen in de hoorn. Wat mensen allemaal laten liggen. Ik blijf wel opletten of er iemand aan komt, maar ik zie niemand. Ik zoek alle spullen uit. Ik ben nog steeds vebaasd over het feit dat ik niemand zie. Ik gooi de rugzak weer op mijn rug. Een andere hou ik in mijn hand, die verstop ik wel. Het is te zwaar om allemaal bij me te houden. Ik trek een sprintje naar het bos, om daar een soort van 1 persoons kampje te maken.


    We've lived in the shadows for far too long.