• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    HET WATER ZAKT VOORLOPIG NOG NIET. ER ZIJN HELE HOGE GOLVEN EN HET WATER IS WOEST. DAN KOMT ER EEN GROTE VLOEDGOLF EN NEEMT VAN IEDEREEN WAT MEE. DIT IS WAT IEDEREEN HOUDT:
    Dawn: blaaspijp, haar eten en de gewone pijltjes. Haar giftige pijlen en gifzalf is weg.
    Vincent: Hij raakt een paar pijlen kwijt
    Damond: (weet niet wat voor wapens je had ik zeg later joune,)
    Flore: paar mesjes kwijt.
    Alana: helft voedsel voorraad.
    Jasmine: ze raakt op 2 messen na al haar messen kwijt.
    Rich: hij raakt een van de twee bijlen en een van zijn geheime wapens kwijt.
    Sunflower: Een mes en de helft van haar pijlen.

    JE KRIJGT NU GEEN WAPENS VAN SPONSORS MEER!!


    Kiekeboe!

    [Damon had twee messen, een zakmes, een zwaard en een speer xd]


    El Diablo.

    [Lol, het enige wat Fiore had was een waterfles en een baksteen, ze is echt een hopeloos geval haha xD]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (Dawn had geen gifzalf. Dat waren gewoon planten)


    Happy Birthday my Potter!

    (Arme Fiore. )


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik heb een nieuwe vrouwelijke tribuut gemaakt, Blue, uit District 10. Maar mag ik haar een kleine bijl en een rugzak hebben laten pakken bij de Hoorn? (:
    Haha, ja, Fiore faalt :')]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 18:56 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Jasmine Madison
    Ik dacht dat de overstroming snel ging ophouden, maar nee. Het water wordt woester, en er ontstaan grote golven. Ik kijk over de rand van het bootje en kijk naar het schuim van het water. Plotseling zie ik een hoge golf op ons afkomen. "Kijk uit!!" Roep ik, maar net voordat Sunflower en Rich de golf zien, bonkt de golf tegen ons bootje. Het bootje wordt wild weggeduwd, waardoor een aantal wapens het water in vallen. "Shit!" Snel pak ik mijn spullen en check wat ik nog heb. "Wat hebben jullie nog? Ik heb mijn rugzak en nog maar 2 messen over..."


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich

    Als er nog een golf op ons afkomt pak ik snel mijn geheime wapens vast,, niet nog meer kwijt, snel druk ik op mijn aandenken, om ze uit te schakelen
    Maar dan trekt de golf er paar mee
    "KLOTEZOOI, ALWEER 1 WEG,, EN WAAR IS MIJN BIJL?"
    ik ben heel erg boos.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Nou ik doe het maar gewoon (A)]

    Blue
    Zodra ik het water zie verschijnen op de eerst nog zo droge bosgrond zoek ik naar een geschikte boom, ik wil niet overvallen worden door het feit dat ik niet hoog genoeg zit. Ik stop de bijl die ik eerst nog aan mijn riem had hangen in de groene rugzak die ik bij de Hoorn te pakken had weten krijgen en begin in een boom te klimmen waarvan ik de takken die nog stevig genoeg om mijn gewicht te dragen hoog genoeg schat om deze overstroming droog door te komen.
    Ik klim zo hoog als ik durf en nestel me tegen de brede boomstam aan. Vanaf hier kan ik een groot gedeelte van de arena zien, zover ik kan zien is alles overstroomd en is het een groot woest meer geworden. Af en toe krijg ik een golf water in mijn gezicht, maar ik hou mijn rugzak stevig vast. Ik doe geen moeite om alles wat ik niet in mijn rugzak had gestopt te redden, wat een kleine veldmuis en een geïmproviseerd zakje met water is. Water is er nu meer dan genoeg.

    Fiore

    Tot mijn opluchting haal ik het dak, ik ben doorweekt, maar zit tenminste wel redelijk veilig. Ik hou de regenjas aan, ook al ben ik zelfs eronder nat geworden door de enorme golven. De baksteen heb ik tijdens het klimmen moeten laten vallen, omdat ik mijn goede hand nodig had om op het dak te klimmen, de waterfles zit gelukkig nog wel in mijn jaszak.

    [btw, als Blue nog iets kwijt moet raken moet je het maar zeggen, dan doe ik dat wel :')
    Same for Fiore, zij mag trouwens wel dood, maar ik denk dat iedereen op het moment meer met de vloedgolven bezig is.. x'd]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:18 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dawn

    Grote golven weten dingen van mij los te maken. Ik verlies een paar pijlen, maar de schade valt mee. De spelmakers hadden het duidelijk op de giftige gemunt. Pech voor hen dat ik zo weer nieuwe kan maken. Thuis moest ik toch ook zelf pijlen maken.
    Als het water nog steeds niet zakt, begin ik mij te vervelen. Ze willen duidelijk dat we iets gaan doen.


    Happy Birthday my Potter!

    [ik heb net een personage aangemaakt, is het goed als ze bij de hoorn een kleine bijl en een zakje met rundrepen heeft gepakt & waar kan ik inspringen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Dus, is er iets wat Dawn kan doen? Ze kan zwemmen, dus ze zit niet vast of zo)


    Happy Birthday my Potter!

    (ze kan zwemmen naar een dak of zo,, of miss. ziet ze wel anderen zitten ergens, er zal niet zo veel uitsteken,,
    Dat is goed, begin maar gewoon bij de overstroming ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ze kan ook jullie boot laten zinken :P, maar dat willen jullie vast niet)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Ik heb geen idee, Blue kan niet zwemmen, dus die zit nog wel een tijdje in die boom. Fiore wil niet gaan zwemmen, want tussen al die ruïnes durft ze dat niet xD Dus ik zit een beetje vast totdat het water weer verdwijnt. (: ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.