• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    RosalieBlack schreef:
    (...)

    Nee :(

    Ik heb dat heel vaak het is egt vervelend,, dan zit ik ook op me ipod


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rich

    Ik zie hoe de jongen de mulitanten ziet en klimt in de boom,,
    De boom waar ik in zit shit
    Ik houd me stil en zie hem net onder mij gaan zitten,
    Hopelijk heeft hij me niet door dan kan ik hem neersteken als de mulitanten weg zijn


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (trouwens, het lijkt misschien nogal vaag, maar Dawn heeft verschillende kruiden gemengd en als deze substantie met het bloed in aanraking komt, vliegt de hele bloedsomloop in de fik en brand je helemaal uit.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Rich kan dat niet xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jillana

    Ik kijk rond, aan die wonden kan ik weinig doen nu.
    Mijn tas staat nog bij Damon en Alana.
    Opeens zie ik iemand in de boom, volgens mij die uit 4.


    El Diablo.

    (volgens mij zit nu iedereen in een boom xd,, niemand durft naar de grasvlakte,, niemand is daar nog geweest volgensmij alleen ik xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    NightShot schreef:
    Damon

    Ik zuchtte, en ging door haar haar.
    'We hebben nog alle tijd in de arena' fluister ik in haar oor, en glimlach.


    Alana - 2

    Ik knikte en pakte mijn slaapzak uit mijn tas. Ik ging erin liggen en hield hem open voor Damon. 'zo lang hebbeb we denk ik niet meer' zei ze zachtjes.


    Nobody is perfect

    Angel

    Ik spring van boom naar boom. ik zoek naar de andere beroeps. Oppppeens zie ik Jillana uit 2. Ze word aangevallen door mulitanten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Deejay schreef:
    (volgens mij zit nu iedereen in een boom xd,, niemand durft naar de grasvlakte,, niemand is daar nog geweest volgensmij alleen ik xd)


    (Dawn is daar nu naar op weg, via de grond)


    Happy Birthday my Potter!

    (okeej,eigenlijk moeten we ook iedereen naar elkaar toe laten gaan, miss. net zo als dat feest in boek 1 met die tassen bij de hoorn)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (okeej,eigenlijk moeten we ook iedereen naar elkaar toe laten gaan, miss. net zo als dat feest in boek 1 met die tassen bij de hoorn)


    (wij waren dus bezig met een moordplan op de beroeps, maar toen moesten we vluchten naar de mutilanten. Wie zijn er bij het weiland?)


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    Ik ging naast haar liggen en sloot mijn armen om haar heen.
    'Nog steeds laat ik jouw winnen' mompel ik.


    El Diablo.

    Rider schreef:
    (...)

    (wij waren dus bezig met een moordplan op de beroeps, maar toen moesten we vluchten naar de mutilanten. Wie zijn er bij het weiland?)
    Ik was ook iets aan het bedenken voor de 'Niet beroeps'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    Angel

    Ik spring van boom naar boom. ik zoek naar de andere beroeps. Oppppeens zie ik Jillana uit 2. Ze word aangevallen door mulitanten.


    [Ze zit in een boom na een aanval met een mutilant xd]


    El Diablo.

    Adam - 10
    Ik grits wat takken uit de boom en.maak er een paar speren van zover dat kan. Ik zuchtte diep en dacht aan thuis. Was ik daar nu maar. Veilig.


    Nobody is perfect