• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik grijns even, 'Hmm, dan kan ik tenminste één ding van mijn lijstje afstrepen. Een knap meisje laten blozen,' Ik leun even achterover en kijk haar aan, 'Ik hou van acteren, maar meer van het regisseren. Daarom studeer ik ook Regie en niet toneel,' zeg ik kalm.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Lizz, gaat het wel? D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ja, sorry, wacht even >.< relationship trouble..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [ja, sorry, wacht even >.< relationship trouble..]

    [oh fuck hey, ik dacht al... D: I will wait! good luck, dollie]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyn
    En waarom begin je nu dan niet alvast met praktijklessen?'
    Er lag een intense blik in ahar donkere ogen, waar ik rillingen van kreeg.
    Focuss, focuss, amen. Haar wang streelde langzaam over mijn wang.
    'Ik dacht dat we die privé zouden hebben,' antwoord ik met een grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Diana Grace Anderson

    Ik lachte even met zijn opmerking en schudde glimlachend mijn hoofd.
    "ben je altijd zo flirterig bij de dames?" vroeg ik met een brede grijns. "of is het gewoon geluksdag?"
    mijn vingers sloten zich rond mijn koffie en snel dronk ik ervan.
    Ik keek hem aan vanonder mijn wimpers en zette mijn tas weer neer.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik grijns kort, 'Hangt ervan af,' zeg ik en leun dan weer voorover, 'Hangt van de persoon af,' Knipoog ik en neem een slok van mijn koffie waarna ik op de tafel leun.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Ik dacht dat we die privé zouden hebben,’ antwoordde hij met een grijns.
    Ik lachte even kort en keek hem weer met een diepliggende blik aan vanonder mijn wimpers.
    ‘Dan vraag ik me af wat jij allemaal wel niet wilt doen,’ Dit keer gleed er een grijns op mijn zachte lippen, en ik streelde mijn vingers nog over zijn wang.
    ‘Zou je het erg vinden als ik die privé lessen nu wil?’ Fluisterde ik, tegen zijn lippen aan. Mijn hart klopte steeds sneller en sneller.

    [Lizz, je hoeft niet te reageren! D: Ik snap het heel goed als je problemen hebt... ik voel me zelf ook niet echt helemaal happy!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [het is zo goed als opgelsot, gimme 5 minutes]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amen Raphael Elyon
    'Dan vraag ik me af wat jij allemaal wel niet wilt doen.' Ze zegt het met een grijns, haar donkere ogen kijken in de mijnen van onder haar wimpers, waardoor er een rilling door me heen gaat. Beiden armen leg ik rond haar middel, waarna ik haar dichter tegen mijn lichaam aantrek.
    'Zou je het erg vinden als ik die privé lessen nu wil?' fluistert ze, haar lippen tegen die van mij. Ze laat tintelingen achter met iedere aanraken. Mijn emotieloosheid is al lang weer verdwenen. ik geef een zachte beet op haar onderlip en grijns, waarna ik haar los laat en rustig, kalm de kantine uit loop. Ze volgt toch wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Mijn hart klopt sneller als hij zijn beide armen rond mijn middel legt, waarna hij mij dichter tegen zijn lichaam aantrekt.
    Grijnzend geeft hij een zachte beet op mijn onderlip, waarna hij mij los laat en rustig de kantine uit loopt. Een beetje te kalm, if you ask me. Hij wilde gewoon dat ik hem achterna ging lopen, en hij wist vast nog ook dat ik dit zo zou doen. Fuck it, hey.
    Terwijl ik op mijn lip bijt, kijk ik even om me heen en wacht nog een minuutje voordat ik hem achterna loop. Ik haat het als ik iemand achterna moet lopen, ik haat het dat ik hem gewoon nodig heb…
    Als ik uit de kantine loop, grijp ik hem bij zijn arm en duw ik hem zachtjes tegen de muur aan. ‘Waarom loop jij, Meneer Elyon, zomaar de kantine uit?’ Grijnzend kijk ik hem weer met een enigszins verlangende blik aan.

    [Do you know for sure that everything is okay now? D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael elyon
    Na een kleine minuute van lopen in de gang hoor ik snelle voetstappen, waardoor er een grijns op mijn gezicht verschijnt. Vervolgens duwd ze me tegen de muur, een grijns op haar gezichtje en verlangen in haar ogen. This was really easy.
    'Je wilde toch privacy?' fluister ik met een onschuldige blik, waarna ik mijn hand over haar rug laat dwalen.
    Ik moet wel blijven flirten, zulke dingen blijven zeggen, anders komen er andere dingen uit mijn mond. Waarom duwde je iedreen weg? Wat is het dat ik voel voor jou?
    mijn lippen drukken een kusje in haar half. ik heb zo les, maar ik kan er vast wel onder uit komen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Je wilde toch privacy?’ Fluisterde hij met een onschuldige blik, waarna hij zijn hand over mijn rug laat dwalen. Hij kust zachtjes in mijn hals en ik leg een hand in zijn nek en de andere laat ik op zijn borstkas.
    ‘Niet persé,’ grijnsde ik, ‘als ik jou maar heb.’ Het kwam er makkelijker uit rollen dan ik dacht en ik laat mijn lippen ook een kusje in zijn hals drukken, en daarna nog een.
    Ik weet niet waarom ik hem opeens nodig heb, hem van alle mensen op de wereld. Maar weet je, ik ben blij dat hij het is… ook al snap ik er zelf nogal vrij weinig van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [sorry, sorry >.< het gaat echt niet goed op eht moment.. ik bn naar bed, mrogen krijg je een lange, fatsoenlijke post van me

    sorry >.<]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [sorry, sorry >.< het gaat echt niet goed op eht moment.. ik bn naar bed, mrogen krijg je een lange, fatsoenlijke post van me

    sorry >.<]

    [Maakt niet uit, meis! Sweet dreams en ik hoop dat het morgen wat beter gaat met je!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.