• De Spaanse dochter van de Spaanse keizer krijgt te horen dat hij gaat trouwen met een zigeuner vrouw. Ze mag haar gelijk al niet, en de vrouw haar niet. Na een week wordt [...] vader ernstig ziek en ligt hij op sterven. De Spaanse keizer komt te overlijden en van [...] stiefmoeder is ze een echte slaaf geworden. Als ze op een dag wegloopt en terecht komt bij het Camp Nou stadion van FC Barcelona. Op dat moment zijn er in totaal zeven Barça spelers aan het trainen en schieten ze [...] meteen te hulp. Als de dag aanbreekt van een spannende wedstrijd tussen FC Barcelona en Real Madrid of terwijl 'El Clásico,' ziet [...] een voetballer die alleen op de bank zit. Als hij haar ziet, of terwijl Cristiano Ronaldo raken ze aan de praat. Wat ze niet doorhebben is dat ze allebei in de gaten worden gehouden door [slechte voetballer] die een oogje in het zeil houd voor haar stiefmoeder. Na weken stiekem in het stadion afgesproken hebben bied [slechte voetballer] haar een drankje aan. [...] stikt en valt op de grond, tot groot verdriet van Cristiano. De zeven voetballers dragen haar naar hun kleedkamer en leggen haar neer. Zou dan toch die kus werken van het sprookje sneeuwwitje?

    Doen/Niet doen?
    Betere titel?
    Slechte voetballer (Real Madrid)
    Andere voetballer of Ronaldo?
    Rollen?
    Origineel?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen/Niet doen? Doen!
    Betere titel? Nee? Dat Snow White is toch sneeuwwitje? Of schijf je dat anders?
    Slechte voetballer Vote Ramos, hehe
    Andere voetballer of Ronaldo? Your choise
    Rollen? Dat kan (nerd) Ik wil David, of Sam als dat kan
    Origineel? Jazeker!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 17:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen/Niet doen? Ja~!
    Betere titel? Heb ik niet, mwhaah :3
    Slechte voetballer (Real Madrid) Mesut Özil, ghehe :3 niet sergio, stoute elena (cat)
    Andere voetballer of Ronaldo? Bleghieee niet fristi :'D
    Rollen? Ik wil een lekkere, David ofzo :'D
    Origineel? Jaa :'D mwahah sneeuwwitje, cool :'3

    Doen/Niet doen? Ja
    Betere titel? Het is volgens mij echt 'The original story of Snow white' hoor.
    Slechte voetballer (Real Madrid) Xabi Alonso
    Andere voetballer of Ronaldo? Ja! David Villa of zo? Spanjaard of Nederlander ftw.
    Rollen? Ja, alleen als ik krijg. (nerd)
    Origineel? Ja

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 17:15 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Doen dude, en Crissie houden, ik wil wel eens een keer een leuke Cristiano story lezen. (nerd)
    Emem, voor de rest ben ik echt te moe om na te denken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Villalicious schreef:
    Doen dude, en Crissie houden, ik wil wel eens een keer een leuke Cristiano story lezen. (nerd)
    Emem, voor de rest ben ik echt te moe om na te denken.

    Zijn die er nog niet dan? (nerd)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.