• Vandaag hadden het vijfde uur studie van één of andere kerel, weet zijn naam al niet meer.En toen we binnenkwamen zei hij zo; 'Je mag alles doen, als je maar geen geluid maakt.' dus wij oké.En dus iedereen lekker sms'en en muziek luisteren en een vriend van mij vroeg zich af of ze zich ook mochten mastruberen in de klas -gosh, kleine kinderen- en hij vroeg dat zo en die leerkracht zo; 'Je doet maar, jongeman'. ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Omg :'D Zo'n leraar wil ik ook wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Omg :'D Zo'n leraar wil ik ook wel.



    Ja, ik ook ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, zalig!


    Never run out of reasons to smile...

    Geniaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahahaha x'D

    HAHAHA xd
    was onze studie vandaag maar zo :') Maar neen, wij hadden het 3e en 7e lesuur studie -> Het derde van de onderdirectrice en zij is eng. Als ze je alleen al vies bekijkt schijt je in je broek van de schrik. En het laatste van een leerkracht Frans en zij is zo'n dame die geen tegenspraak duld en denkt dat ze de beste is :') Bovendien hadden we opdrachten gekregen voor de lessen, dus jammer. Bij ons moeten ze het echt altijd kunnen verbrodden.

    Haha. :3


    hoi, jij bent leuk.

    Decoy schreef:
    Geniaal!


    Only losers can act the way you do

    Typisch :X


    -

    Vigilante schreef:
    HAHAHA xd
    was onze studie vandaag maar zo :') Maar neen, wij hadden het 3e en 7e lesuur studie -> Het derde van de onderdirectrice en zij is eng. Als ze je alleen al vies bekijkt schijt je in je broek van de schrik. En het laatste van een leerkracht Frans en zij is zo'n dame die geen tegenspraak duld en denkt dat ze de beste is :') Bovendien hadden we opdrachten gekregen voor de lessen, dus jammer. Bij ons moeten ze het echt altijd kunnen verbrodden.



    Als wij studie hebben is dat meestal wel leuk hoor, en als wij twee uur of meer op één dag studie hebben en het zevende lesuur is één van die studie's mogen wij naar huis


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    He's a genius!


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    He's a genius!

    Dat ben ik al -wijst naar nickname- (A)


    -

    Hahaha,
    zie je iemand al midden in de klas klaarkomen.
    Iell.. O.o


    "Don't look back, you're not going that way."

    hahahaha wie vroeg da ? ;D x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Hahahaha omg :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.