• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael elyon
    'Je hoeft het niet uit te leggen, ik snap het, Amen. Jullie mogen vandaag de hele dag samen oefenen, maar ik zal wel een apart rooster voor jullie twee maken, als jullie die aan het einde van de dag op komen halen, vind ik het goed en hoeven jullie morgen dus ook niet in te halen.’
    Ik knik met een aardige glimlach en trek Nana wat dichter naar me toe.
    'Zeer bedankt voor u tijd, madame,' antwoord ik, waarna ik de deur open. Dat ging nog makkelijker dan gedacht eigenlijk. nu had ik alle tijd om Nana uit te vogelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Zeer bedankt voor u tijd, madame,’ antwoord hij, waarna hij de deur opent. Hij had me wat dichter tegen zich aan getrokken, en alsof mijn hart erop afgestemd was, begon het gelijk harder te kloppen. Toen de deur dicht zat, keek ik hem nieuwsgierig aan. ‘Hoe doe je dat toch? Naar mij luistert ze nooit.’ Ik likte even over mijn lippen en streek een hand door mijn haar, terwijl ik hem de hele tijd aankeek. ‘Zullen we nu maar trouwens beginnen met oefenen dan? Je moet me nog veel leren zeker.’ Grinnikte ik, en ik liet zijn hand los en begon alvast te lopen. Hij zou me dit keer vast wel volgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik reageer vanavond wel weer, duik even mijn bed in -fucking griep-]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amen Raphael Elyon
    'Zullen we nu maar trouwens beginnen met oefenen dan? Je moet me nog veel leren zeker.'
    'Oh er is heel veel dat ik je nog kan leren,' antwoord ik emt een grijns, waarna ik Nana volg naar het auditorium. Het is compleet leeg. de lichten gooi ik aan, waarna ik het grote podium opspring.
    'Maar de voorwaarden staan nog,' ga ik verder, doelend op onze deal van gister. lessen, in ruil voor informatie.
    Ik draai me richting Nana en glimlach. De spotlight schijnt op me neer, de andere twee spotlights glijden over het podium.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Oh, er is heel veel dat ik je nog kan leren,’ antwoordde hij met een grijns, en toen we bij het auditorium waren, gooide hij de lichten aan en sprong daarna op het grote podium. ‘Maar de voorwaarden staan nog,’ Ging hij verder, en hij draaide zich richting mij en glimlachte. ‘Ik kon het weten,’ Glimlachte ik met een eigenwijze blik in mijn ogen, terwijl ik zachtjes naar hem toe liep. ‘Goed, ik heb ook gezegd dat ik je íets zou vertellen…’ Ik stond nu vlakbij hem en sloeg mijn armen om zijn nek. ‘Wat wil je weten?’ Fluisterde ik zachtjes, terwijl ik hem nog steeds in zijn ogen keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn rpg is dood. *huilhuil* Wil iedereen, als je tijd hebt, nog wel reageren? Anders kan ik deze rpg opdoeken en dat wil ik niet.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Cheryl is nog ergens, maar de meeste roleplay's hier gaan na zes of zeven topic's dood, met een paar uitzonderingen.]

    [Daarom wil ik ook niet dat die van mij dood gaat. D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn vrouwelijk personage zit in de les en mijn mannelijke heeft zich overslapen]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Desnoods gaan jullie Amen en Nana storen of zo, maar ik wil echt niet dat mijn rpg dood gaat. Damn.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Er kunnen trouwens nog een meisje en een jongen bij, want FingerNiall reageert niet. 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Bump het rollentopic dan omhoog :') Oh, en er mogen mensen altijd naar Engels gaan waar Diana zit...Dan laat ik Dwayne wel tegen iemand opknallen nadat hij beseft dat hij te laat is :)...maar ik moet eerste even nog wat huiswerk maken en dan ben ik er]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Dwayne en Nana kunnen dan wel meeten? :3 Dan laat ik haar gewoon naar een wc rennen of zo, lol]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christian Hamilton
    Ik was nog steeds erg trots op mezelf vanwege mijn grote poster op de bushaltes. Ik sloeg een arm om Nevil heen en liep samen met hem naar onze kluisjes, die bij elkaar in de buurt stonden.
    "Dus Nev, hoe beviel je eerste dagje nablijven?" vroeg ik met een grote grijns. "En hoe beviel het met Nana?" vervolgde ik plagerig.
    Ik wachtte ongeduldig de reactie van mijn broertje af en klapte zijn kluisje dicht toen hij niet wilde reageren, waardoor hij met zijn vingers tussen het kluisje en kluisdeurtje kwam. Meteen begon hij heftig te vloeken naar me.

    Nevil Hamilton
    Ik liep met Chris naar onze kluisjes en ging op zoek naar mijn wiskundeboeken. Damn, waar lagen die toch? Ik was ze toch niet thuis vergeten?!
    "Dus Nev, hoe beviel je eerste dagje nablijven?" vroeg Chris met een grote grijns. "En hoe beviel het met Nana?" vervolgde hij plagerig.
    Op het eerste gedeelte van zijn vraag wilde ik wel antwoorden, maar op zijn tweede vraag klapte ik dicht. Nana. Ik vond haar apart. Ze had iets mysterieus. Het ene moment, toen ik haar voor het eerst hoorde zingen was ze gebroken en best wel boos. Maar gister tijdens het nablijven was ze een beetje flirterig en aardig en ze maakte zelf grapjes. Mijn gevoelens voor haar kon ik niet plaatsen. Ik wist nog neit of dit negatieve of positieve gevoelens waren.
    Plots klapte Chris mijn kluisje dicht terwijl mijn vingers er nog tussen zaten. Ik vloekte en schold hem uit voor vanalles en nog wat.
    "Domme debiel die je bent," gromde ik.
    Ik liep op Chris af en duwde hem aan de kant. Ik liep door naar een zangruimte en ging achter de piano zitten. Ik probeerde te spelen maar ik kon mijn vingers niet strekken.

    [BOEEEEM. Ik ben er weer. Teehee c: ]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 20:46 ]


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    Zachtjes liet ik mijn armen rond zijn nek los toen ik merkte dat ik opeens heel nodig naar de wc moest, dus gaf ik hem een blik dat ik zo weer terug was en dat ik echt zijn vragen zou beantwoorden – al lag het er natuurlijk aan wát precies voor vragen het waren – en rende toen richting de deur van de auditorium, die ik dichtgooide en door de gangen op zoek ging naar de dichtstbijzijnde wc.
    Toen ik piano muziek uit een zangruimte hoorde komen, stopte ik even, want het klonk hakkelig en diegene stopte telkens. Het lukte dus blijkbaar niet erg en mijn nieuwsgierige kant kwam naar boven naar wie het sukkeltje was, dus stak ik mijn hoofd om de deur en zag Nevil zitten. Met een grote grijns liep ik zachtjes op hem af, maar wel zo dat ik mijn handen voor zijn ogen kon slaan, waarna ik me voorover boog en in zijn oor fluisterde. ‘Drie keer raden wie ik ben… En sinterklaas en kerstman werken niet…’ Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.