• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [van mij magde volgende dag wel beginnen hoor (':
    stomme school, ben pas net thuis o.o]


    Me so good.

    Brutus schreef:
    [van mij magde volgende dag wel beginnen hoor (':
    stomme school, ben pas net thuis o.o]

    [Serieus pas net terug? D: Jou leraren zijn barbaren, wtf....]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Fijn... iedereen zegt dus tegen mij dat ik ze in de steek laat...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    [Fijn... iedereen zegt dus tegen mij dat ik ze in de steek laat...]


    [Huh ? Tegen jouw? hoezo?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Serieus pas net terug? D: Jou leraren zijn barbaren, wtf....]

    [het zijn idd barbaren, maar het was ook deels mijn schuld (':.]


    Me so good.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Huh ? Tegen jouw? hoezo?]

    [Ja, ik heb echt geen idee. Al sla je me dood, mensen zeggen dat ik veranderd ben -rolls eyes- en ze vinden dat ik er niet vaak voor hun ben. Wat al gelijk een fucking leugen is, want ik denk juist te weinig aan mezelf. Lekkere vrienden heb ik weer. (cat)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik keek Taylor niet meer aan, net als Chayenne en liep meteen door naar mijn kamer. Ik liep de trappen op en ik voelde me weer eens verschrikkelijk. Misschien moest ik niet zo hard doen tegen Nana, misschien was ze wel anders. Maar nee mijn koppige gedrag had het weer eens verpest. Ik open mijn deur en sla die hard dicht waarna er een foto van de muur af valt. Het enige wat ik had uitgepakt. Mijn piano was een week van tevoren verhuisd uit het weeshuis dus daar had ik geen problemen mee. Ook mijn gitaar was al uitgepakt. Voor de rest stonden mijn tassen er nog net als één doos vol met spullen. Ik pakte de foto op en keek naar het gebroken glas. Het was een foto van mama en een traan gleed over mijn wang. Ik trapte mijn schoenen uit en deed die onder mijn spiegel. Ik pakte mijn kleding uit en sorteerde die in mijn kast, hing al mijn jurkjes op. Ook al waren dat er niet veel. Ik hield daar niet zo van. Ik droeg ze alleen als ik uit ging of als het echt warm was óf nog als het moest. Toen ik met mijn kleding klaar was pakte ik al mijn schoenen en zette die ook onder de spiegel. Ik pakte mijn spullen en gaf alles een plaats waarna ik opgelucht zuchtte. Dat ook weer gehad. Ik deed de deur open die naar mijn badkamer leed en stopte daar ook mijn spullen. Ik draaide de douche aan, nee vandaag geen bad. Ik deed hem aan en deed mijn kleding uit waarna ik een douche nam, een lange. Ik dacht na over de dag en zuchtte. Eenmaal klaar deed ik mijn pyjama aan en ging toen fijn in mijn bed liggen waarna ik in een diepe slaap viel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Ja, ik heb echt geen idee. Al sla je me dood, mensen zeggen dat ik veranderd ben -rolls eyes- en ze vinden dat ik er niet vaak voor hun ben. Wat al gelijk een fucking leugen is, want ik denk juist te weinig aan mezelf. Lekkere vrienden heb ik weer. (cat)]


    [Niet gezellig. (no_chears) We love you ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Ja, ik heb echt geen idee. Al sla je me dood, mensen zeggen dat ik veranderd ben -rolls eyes- en ze vinden dat ik er niet vaak voor hun ben. Wat al gelijk een fucking leugen is, want ik denk juist te weinig aan mezelf. Lekkere vrienden heb ik weer. (cat)]


    Sorry maar je kan niet altijd aan andere denken, soms moet je er nou eenmaal voor jezelf zijn en als andere dat niet begrijpen moeten zij even nadenken wat misschien het beste voor jóu is. En iedereen veranderd, maar dat is geen excuus om het op jou af te schuiven dat je er niet voor hun bent.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Niet gezellig. (no_chears) We love you ^^]


    Me so good.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Niet gezellig. (no_cheers) We love you ^^]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Thank you dearies. ^^ Ghihi, I know I can count on you. :3
    Maar ik moet gewoon leren ook tegen mensen te zeggen dat ik er niet áltijd voor hun kan zijn, want ik heb ook een eigen leven. But yeah, I'm a sucker for that 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik zuchtte, dat was me nog wat. Ik gaapte en keek Chay aan, 'Schat, ik ga naar mijn kamer. Ik zie je morgen tijdens toneel.' verzekerde ik haar en knuffelde haar waarna ik naar mijn kamer liep. Ik pakte al mijn spullen uit en nam toen een douche en sprong mijn bed in waarna ik snel was vertrokken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [See, the whole topic lvoes you! En IHeartMusic heeft gelijk.

    *gaat post typen voor Amen voor als de voglende dag begint*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    [Thank you dearies. ^^ Ghihi, I know I can count on you. :3
    Maar ik moet gewoon leren ook tegen mensen te zeggen dat ik er niet áltijd voor hun kan zijn, want ik heb ook een eigen leven. But yeah, I'm a sucker for that 8D]


    Same here.
    Iemand die je begrijpt ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.