• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Een grijns speelt op mijn gezicht, 'Het werkt bij wie het wil werken,' zeg ik dan. 'Hmm, als dat zo is kan ik het wegstrepen van min lijstje,' Ik kijk op de klok en zucht. De les gaat zo beginnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    TheRumIsGone schreef:
    [Iemand Elianne Of Alex meeten?]


    Liberty kan Alex wel meeten, ze zit in de kantine. ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Diana Grace Anderson

    Een gewaagde glimlach speelde op mijn lippen terwijl ik de laatste restjes koffie naar binnen kapte.
    "Wel Taylor," Begon ik rustig. "Het was fijn om je te leren kennen, maar ik moet dadelijk naar mijn les vertrekken."
    Zachtjes zette ik de lege tas koffie op tafel en stond langzaam op.
    "Ik heb Engels, vandaar." Legde ik uit met een klein opgetrokken neusje. "Zie ik je nog eens?"
    Ergens hoopte ik van wel aangezien hij best aangenaam gezelschap was en ik best wel met hem kon lachen.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 22:27 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@Lizz, áls je reageert vandaag, ik ga vandaag naar mijn oma, dus ik kan waarschijnlijk niet zo snel reageren. :3
    Gaat alles nu wel een beetje goed, of nog steeds niet zo? D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ik ben vanaf vandaag in Zwanenburg, Amsterdam en waar ever the hell. Ik kan online komen maar ik ben denk ik wel afwezig. ]

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ook ik stond op en keek haar aan. Ze was een kop korter en ik grinnikte even maar grijnsde ernaar, 'Hmm, dat zullen we van zelf zien,' zei ik en dronk ook mijn koffie op. Ik grijnsde kort, de bel ging en ik gaf haar nog een knipoog waarna ik vertrok naar mijn eerste filmgeschiedenis les.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Diana Grace Anderson

    Nadat ik afscheid had genomen van Taylor, liep ik snel nog even naar boven om mijn handtas waar al mijn boeken inzaten op te halen.
    Vervolgens ging ik rustig weer naar beneden om naar Engels te gaan.
    Ik was mee één van de eerste die aankwam in het lokaal, dus ging ik alleen op de achterste bank zitten en haalde mijn spullen uit mijn handtas.
    Verveeld leunde ik met mijn hoofd op mijn rechterhand en wachtte tot de les eindelijk zou beginnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    { Jermaine Jean Adams meld zich weer! Iemand met hem praten? En is het ochtend, avond? Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Het eerste lesuur is van start gegaan :) Diana Grace Anderson heeft Engels, en mijn andere personage Dwayne Renolds is nog aan het slapen...Als je wilt kan je hem altijd naar Engels laten gaan om nieuwe mensen te leren kennen]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Nou, ik met snotziek. T_T Morgen type ik een post, i promise, im really sorry..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik verwaarloos deze rpg echt.. Ik heb vakantie en veel te veel te doen(': sorry!]


    Me so good.

    Brutus schreef:
    ik verwaarloos deze rpg echt.. Ik heb vakantie en veel te veel te doen(': sorry!]


    ik verwaarloos al mijn RPg's een beetje :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    We all have a reason, right? :'D Ik hoop eigenlijk niet dat mijn RPG dood gaat bloeden... :'(


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    We all have a reason, right? :'D Ik hoop eigenlijk niet dat mijn RPG dood gaat bloeden... :'(


    [no! Ik ben gewoon snotziek en ik had die zooi met amy... (Wat trouwens compleet opgelost is nu... Long distance Relationships, weet je, daar zit veel tijd en ernergy in. x] En stress, but yeah.
    *gaat zo een post typen, echt waar*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amen Raphael elyon
    'Samen voor het eindejaars competitie dus, hé? Jullie weten dit allebei zeker? Er moet inderdaad nog veel werk gebeuren. Wat is het dat je me wilt vragen, Meneer Elyon?’
    Ik geef de directrice een charmante glimlach, Nana's hand stevig in die van mij. Volgens mij bloost ze weer.
    'Hoewel ik begrijp dat les zeer belangrijk is, ik denk niet dat ik Nana op tijd klaar kan hebben voor de Eindejaarscompetite zonder extra trainingen. en we hebben zeer weinig vrije uren samen...' Ik werp Nana een blik toe, een expres leifdevolle blik in mijn blauwe ogen. Ik snapte niet goed wat ik voelde voor ht meisje,d aarom dat ik deze tijd nodig had. Om het te otndekken.
    'Misschien zou u onze schema's een beetje kunnen aanpassen? Het spijt mezeer dat ik moet vragen om uw tijd daar in te steken... Ondertussen had ik bedacht dat, sinds ik zeer weinig les heb vandaag, dat deze uren van mij en Nana naar mrogen verschoven konden worden, zodat we vandaag de gehele dag kunnen oefenen?' Ik werp mijn blik weer op de directice en glimlach zachtjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Directrice
    Er gleed een charmante glimlach op zijn gezicht en ik zag Nana wat blozen. Ze heeft nooit gebloosd, ten minste, niet in mijn bijzijn – en ik had dat eigenlijk ook niet van haar verwacht.
    ‘Hoewel ik begrijp dat les zeer belangrijk is, ik denk niet dat ik Nana op tijd klaar kan hebben voor de Eindejaarscompetite zonder extra trainingen. En we hebben zeer weinig vrije uren samen…’ Ik knik dat ik het begrijp wat hij zegt, en gebaar dat hij verder mag gaan.
    ‘Misschien zou u onze schema's een beetje kunnen aanpassen? Het spijt me zeer dat ik moet vragen om uw tijd daar in te steken… Ondertussen had ik bedacht dat, sinds ik zeer weinig les heb vandaag, dat deze uren van mij en Nana naar morgen verschoven konden worden, zodat we vandaag de gehele dag kunnen oefenen?’
    Hij keek weer naar me met een glimlach en ik deed mijn benen over elkaar, waarna ik Nana aankeek, die niet meer bloosde maar me… hoopvol aankeek. Ik had haar nog nooit zo meegemaakt en ik vroeg me af hoe het komt dat ze nu een band heeft met Amen. Het zou vast moeilijk voor haar zijn, aangezien ze zelfs niets los wilt laten over haar verleden bij mij. Dit ging nog een hele weg worden, voor hen beide.
    Er gleed een glimlach op mijn lippen en ik keek Amen weer aan. ‘Je hoeft het niet uit te leggen, ik snap het, Amen.’ Snel keek ik weer even naar Nana, die naast hem stond en nog steeds elkaars handen vast hielden, waarna ik weer terugkeek naar Amen. ‘Jullie mogen vandaag de hele dag samen oefenen,’ Ik zag in mijn ooghoeken dat er gelijk een glimlach op Nana’s lippen gleed, en automatisch moest ik ook weer glimlachen. Dat meisje… die had wat geluk en liefde nodig. ‘maar ik zal wel een apart rooster voor jullie twee maken, als jullie die aan het einde van de dag op komen halen, vind ik het goed en hoeven jullie morgen dus ook niet in te halen.’ Ik knikte als teken dat het, het einde van het gesprek was, maar keek ze nog steeds afwachtend aan. Misschien dat ze nog iets wilde zeggen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.