• Dit wordt een zeiktopic, sorry, maar ik moet het echt ergens kwijt.
    Ik ben het hier dus echt zo fucking beu thuis. Ik snap niet waarom, maar m'n ouders doen de laatste tijd opeens heel streng, zonder reden. Zoals laatst had m'n moeder me beloofd dat ik een snug mocht zetten (piercing in je oor), ging ik net even aan m'n vader vragen of ik dat nu zaterdag mocht gaan laten doen. Blijkbaar had m'n moeder m'n vader niet ingelicht, en toen ik haar erover aansprak kon ze zich opeens niets meer van die belofte "herinneren". En zo zijn er nog een heleboel dingen die ze beloven en dan niet nakomen, volgens mij moet ik hier echt al hun gesprekken beginnen op te nemen om te bewijzen dat ze het wél hebben beloofd.
    Dit is gewoon zo frustrerend. Ik werk me kapot om goede resultaten op school te blijven halen, help mee in het huishouden én ik heb amper tijd voor m'n vrienden omdat ik van m'n moeder elke dag MOET gaan paardrijden. Voor mij is paardrijden gewoon een hobby, maar m'n moeder wilt echt dat ik daar later een carrière van ga maken of zo. Ze zegt zelfs dat het voor school gaat omdat het levende wezens zijn die aandacht nodig hebben. Oké, maar een uur meer of minder voor m'n huiswerk gaat het verschil ook niet maken hoor. Een hobby doe ik voor m'n plezier, maar als mensen we gaan dwingen zie ik daar het plezier niet meer van in.

    Bah. Ik heb echt heel toffe ouders en over het algemeen versta ik me wel goed met hun, maar voor het moment heb ik echt de schijt aan hun.

    Wie voelt zich hier nog rot om de een of andere reden?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hmm, da's kut. Ik zelf kan gewoon niet goed met m'n ouders omgaan, dus helpen kan ik je niet. Ach ja, sterkte. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.