• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    "Het was echt niet de bedoeling." Verontschuldigde ik me nogmaals.
    Ik keek naar de persoon tegen wie ik was opgeknald en schonk haar een lieve glimlach.
    "Ik ben Diana..Maar je mag me altijd Dee noemen ." Stelde ik mezelf voor. "En jij bent?"
    Ook dit was niet echt de meest subtiele manier om kennis te maken, maar als het zou helpen, zag ik er het kwaad niet van in.
    Met enige nieuwsgierigheid nam ik haar op en wachtte geduldig op antwoord.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elianne Ever Jhonson

    'Maakt niks uit, ik ben Elianne' Stelde ik mezelf voor, ik had zelf ook niet echt goed opgeled dus het was net zo goed mijn schuld, ik was altijd al onhandig geweest en het was meestal al een wonder als ik op mijn voeten bleef staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexander

    'Alsjeblieft' Zeg ik grijnzend voordat ik naar buiten loop, als ze alleen wouw spelen gunde ik haar dat, zelf was het ook niet eerlijk als ik het lokaal de hele tijd bezet hield, ik was ook nog niet echt naar veel lessen geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    Ik wachtte nog even tot Alexander weg was en liep vrijwel gelijk naar de piano.
    Ik liet mijn vingers over de toetsen glijden en begon te spelen. Op precies het goede moment startte ik met zingen.

    You can take everything I have
    You can break everything I am
    Like I'm made of glass
    Like I'm made of paper
    Go on and try to tear me down
    I will be rising from the ground
    Like a skyscraper, like a skyscraper


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Sorry, ik ben er nu pas weer... Er kwam iets tussen...
    *gaat typen*]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ I'm backk ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Roep me maar als de nieuwe dag begint, want daarvoor kan ik niets. :Y) Behalve als Amen gebelt word ofzo. Anyway, im watching.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Ze keek me met een verbaasde blik aan, maar ik beantwoordde die alleen emotieloos terug, monotoon. Mijn gevoelens achter een muur diep weggestopt, in een kluis met een slot erop. De verboden gevoelens, samen met die van Amen. Ik wist nog steeds niet wat ik daarmee aan moest, maar ik wist wel dat ik er vrij slecht tegen kan als ik hem met iemand anders zie – zoals met Liberty, zeker hoe ze nu tegen mij doet – Ik snap er helemaal niets meer van.
    ‘Schat, als het probleem Amen was geweest had ik hem niet geprobeerd te helpen om duidelijkheid te krijgen over jou,’ Ik antwoordde direct terug, voordat ze ook maar verder kon gaan. ‘Ik houd er niet van als mensen me “schat” noemen, ik heb niets voor niets een naam gekregen, líefje,’ antwoordde ik spottend terug.
    ‘Sinds ik hier ben, zie jij te veel dingen niet in met je domme botte kop. Heb je wel geluisterd naar iets van wat hij tegen je zei?’ Ik slikte in wat ik wilde zeggen en deed mijn armen over elkaar. ‘Toevallig heb ik dat wel, ja, en bemoei je alsjeblieft met je eigen dingen en niet met de dingen die hij tegen mij zegt of ik tegen hem. Dat gaat jou helemaal niets aan,’ Grommend zette ik een stap dichterbij. ‘Trouwens, je hebt nog steeds niet gezegd wat ik je heb misdaan. De hele dag doe je al fucking annoying tegen mij, en ik heb geen eens iets geflikt.’ Ik probeerde het nog enigszins normaal te zeggen, maar sommige tonen klonken erg verward.
    Ze leek hierna nogal in gedachten en ik trok even mijn wenkbrauw op, wtf? Hierna “schudde” ze zichzelf soort van wakker en keek me grommend aan.
    ‘Luister, het is handig als we “overnieuw” beginnen,’ probeerde ik. Je wist maar nooit. ‘ik dwing je niet, het is je eigen keuze, ik stel het alleen voor.’ Eindigde ik mijn zin en keek haar afwachtend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik luisterde maar half naar wat ze te zeggen had en ik gromde zacht waarna ik nog een stap dichterbij zetten. 'Schat,' zei ik express en wou verder gaan maar Taylor sprong al tussen ons in. 'Ja jullie beginnen overnieuw. Punt einde discussie,' Ik keek verbaasd op. Wie heeft gezegd dat ik dat wil!? Nee natuurlijk want niemand luistert toch ooit. Mijn blik was na die flashback meteen veranderd op emotieloos, mijn stem klonk hard, zonder enige gevoelens meer. Ik wou nog zeggen dat ik het niet wou maar Taylor keek me verschrikkelijk doordringend aan. Ik herkende de blik en het was gewoon eng. Ik kreeg gewoon rillingen ervan maar hij had de zelfde blik als dat hij had. Hij als in mijn vader, die ik nu al bijna 8 jaar niet heb gezien. Mijn gevoelens kregen de neiging om weer naar buiten te vluchten maar deze keer had ik mijn kluis op slot gedaan. Op slot met iedere emotie die ik nog had. 'Goed,' zei ik toen je kon niks meer in mijn stem horen behalve mijn klank. Geen tegenzin, instemming geen moer niks. Ik keek haar aan en Taylor niet meer. Hij was de laatste die ik nu nog wou zien of spreken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Diana Grace Anderson

    "Ik ben nieuw hier." Zei ik uit het niets en was ergens zelf wat verrast over de plotselinge mededeling.
    "Jij ook?" Ging ik verder om het gesprek gaande te houden.
    Mijn blik gleed langs het meisje de gang in, maar die was op ons beide na verlaten.
    Snel richtte ik mijn blik weer op haar, voordat ik onbeleefd over zou komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elianne Ever Jhonson

    Het liefst had ik mezelf weer ergens terug getrokken, maar als ik toch wat socialer zou willen worden zou ik daar maar eens mee moeten beginnen, 'Ja, ik ook' Zeg ik glimlachend, de hele gang was verlaten op ons na.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben er weer, moest ff boodschappen doen. Zo eten dus ik kan langzamer reageren. *gaat post schrijven*
    Nana mist Amen..]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Amen is waiting till he can go to school, on his bed. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Oma, oma!’ Er klonk gerommel en gedoe uit de keuken en ik rende ernaar toe met mijn korte beentjes. Toen ik in het kleine, knusse keukentje stond dat geelbruin geschilderd was, lag er overal bloem over het aanrecht en mijn oma met een schort die ook vol zat met bloem en meel. Ze keek me glimlachend aan en haar ogen fonkelden van blijheid. ‘Ja, liefje, wat is er?’
    Ik wreef mijn lipjes even over elkaar en probeerde achter haar te kijken, omdat ik een zoete bakgeur rook. ‘Wat heb je gemaakt?’ Ze lachte en deed hierbij haar ogen dicht, waarna ze deze weer opendeed en naar mij toeboog. Zachtjes pakte ze mijn handen vast en wreef ze met beide duimen over mijn handen heen, dit deed ze altijd. ‘Dat is een verassing, liefje, dat is voor je verjaardag.’ Zei ze zachtjes en liefdevol, waarna ze me een knipoog gaf. Oma stond op en ik grinnikte alleen. Ze had een liefdevolle blik in haar ogen. ‘Je maakt mijn lievelingskoekjes, hé? Met aardbeien erin! Ik weet het wel!’ Grinnikte ik in mezelf, maar oma knipoogde alleen maar en stuurde me met een zachte tik de keuken weer uit.
    De volgende dag was ze overleden. Haar hart stopte toen ze sliep. Ik wist nog hoe gebroken ik was, hoe ik me toen al van de wereld afsloot.


    ‘Goed.’ Zei ik ook alleen maar, zonder enige emotie en ik keek Liberty terug aan. Ik had echt geen flauw idee wat ik haar aangedaan had, maar ik vond het laf van haar. Ook al kende ik haar verhaal niet, ze had geen reden zo tegen me te doen. Ze kende me niet.
    Ik keek dankbaar even naar Taylor, maar liep toen weg met mijn flesje cola. Ik keek niet om toen ik wegging, maar toen ik de kantine uit was stond ik even stil en wilde ik hard tegen de muur slaan, echter deed ik dit niet en nam alleen een diepe zucht terwijl ik doorliep. De lift in, naar boven waar me kamer was en me afsluiten. Alweer.
    Mijn deur gooide ik hard dicht, deed hem op slot en trapte mijn schoenen uit, waarna ik mijn jurk snel uitdeed en het bad liet vollopen met warm, bijna heet, water. Waarschijnlijk zou ik weer zielig gaan doen en mezelf proberen te verdrinken, pretty depri, huh? Ach ja.
    Lekker geurend bad spul deed ik erbij en ondertussen ontdeed ik me van alles wat ik nog aanhad en gooide mijn flesje op bed, deed de kraan dicht en ging in het bad liggen waarin ik me onderdompelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ladies, zullen we met de volgende dag beginnen of kunnen jullie nog niet?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.