• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana
    Hij verbrak de kus na enkele hemelse minuten en ik zette een pruillipje op. Ik wilde niet dat hij het zou verbreken, evenmin voor zijn aanrakingen en dat hij me zou verlaten. Ik wilde het niet, ik wilde hem
    'Ik heb zo les,' mompel hij, terwijl hij zijn vingertoppen langs mijn wang en kaaklijn glijden. Zijn aanrakingen zorgde voor tintelingen op mijn huid.
    'Maar ik kan wel wat regelen.' Hij drukt een kusje in mijn nek, zijn hand glijd over mijn boven arm. 'Als ik zeg dat ik een nummer moet oefenen...'
    Ik grinnikte speels en zocht zijn hand en terwijl ik mijn vingers met die van hem verstrengelde, kuste ik hem een paar keer in zijn nek, waarna ik langzaam naar boven ging en in zijn oor fluisterde. 'Is dat een hint voor iets, meneertje? Ik wil de hele dag met jou doorbrengen en niet naar een blokuur wiskunde.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael elyon
    Haar roze lippen gingen langs mijn nek naar mijn oor, haar stem een fluistering. 'Is dat een hint voor iets, meneertje? Ik wil de hele dag met jou doorbrengen en niet naar een blokuur wiskunde.' Er gaan een rilling door me heen. Met een kleine grijns haal ik een hand door haar haar, haar lichaam nog dicht tegen het mijnen.
    'Nou, ik denk dat ik voor ons biden wel vrij kan krijgen,' antwoord ik. Ik en de directrice konden goed overweg en ik kon behoorlijk goed slijmen en overtuigen. ik moet gewoon praten met haar, meer te weten komen over het knappe meisje in mijn armen.
    'Dus wat denk je, Miss?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Lizz, sorry ik zat in de trein... Maar wauw zeg! Dat wist ik niet. Echt veel succes! Ik hoop dat het goed komt)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Nou, ik denk dat ik voor ons beide wel vrij kan krijgen,’ antwoordde hij, ‘Dus wat denk je, Miss?’
    Toen hij een hand door mijn haar haalde, voelde ik zijn lichaam nog dichter tegen die van de mijne en ik moest even blozen aan de gedachte hieraan, maar snel probeerde ik weer mijn eigen kleurtje te krijgen, waarna ik hem grijnzend aankeek.
    ‘Hmm, ik zeg; we doen ‘t!’ grinnikte ik, en ik streelde mijn hand over zijn kaaklijn en zijn wang. Nog steeds vind ik het lastig deze gevoelens te begrijpen, ook omdat ik vrij weinig van Amen weet – al is het verlatingsgevoel het ergste, en zelfs nu knaagt dat diep in mijn maag en word ik er misselijk van. Ik wil hem niet wegduwen en ik wil hem ook niet uit mijn leven, maar het gevoel is erg irritant en lastig te negeren. En dan nog dat gedoe met Liberty, vond Amen mij lastig? Vond Amen ook dat ik niet naar hem luisterde, net zoals zij zei tegen me?

    [Hoe heb je, je vriendin dan ontmoet? ;D Of vraag ik nu veel te veel? Sorry dan, ik kan soms nogal erg nieuwsgierig zijn ;$ En weet je zeker dat je daar naartoe wilt? Niet dat ik zeg dat het een dom idee is, hoor, ik vind Engeland echt gaaf! Maar gewoon omdat het eigenlijk wel even wat anders is dan Nederland en zo… Ik weet ook de hele situatie niet. Eigenlijk zou ik me er geeneens mee moeten bemoeien.]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Hmm, ik zeg; we doen ‘t,' grinnikt ze. Haar neus rimpelt en ahar lippen krullen in een schattig lachje. Ze leek zoveel op Hannah in dat moment dat ik er een hol maar warm gevoel van kreeg.
    'Dan zou eht mijn eer zijn u te begeleiden,'g rijns ik met een knipoog, waarna ik haar hand beetneem. Samen lopen we door de gangen, die behoorlijk druk zijn, zo vlak voor de bel.
    De deur van eht directrive's kantoortje was dicht, maar ik zag het bureaulampje branden door het raampje. Zonder aarzelen klop ik aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Geeft niet, en bedankt ^^
    Uhm, via het internet. Maar ja, ik weet het zeker.
    Het is geen 1 2 3 beslissing die ik nam. ik ken amy al drie jaar. in die drie jaar hebben we bijna iedere dag een paar uur gesproken, vele telefoon gesprekken gehad, gecammed, video's gestuurt en foto's gedeelt. Ik ken haar beter dan wie dan ook
    ik vind het niet erg hoor, dat je het vraagt, je mag vragen wat je wilt :'D Ik vind het niet erg ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Dan zou het mijn eer zijn u te begeleiden,’ grijnst hij, waarna hij me een knipoog gaf en mijn hand beetnam. We liepen samen door de gangen, die behoorlijk druk zijn, omdat de lessen bijna begonnen. Ik kon het niet laten maar soms even naar hem te kijken, hij was zeker een kop groter dan mij, als het niet meer was.
    Toen we bij het kantoortje van de directrice kwamen, klopte Amen zonder enige aarzelen aan. Ik keek hem veel betekend aan, maar daarna hoorde ik dat we binnen mochten komen en ik kon niets anders dan een beetje rood te kleuren. Alweer door Amen, ik vond het zo raar. Ik heb dit nog nooit gehad, en nu opeens…

    Directrice
    Het was een nieuwe dag en de bel zou op elk moment kunnen gaan, dan was het weer tijd voor de leerlingen om naar de lessen te gaan – als ze überhaupt zouden gaan.
    Ik had een paar aanmeldingen gekregen voor de competitie al en ik zat ze even door te lezen met het bureaulampje naast me aan, totdat ik iemand aan de deur hoorde kloppen. Wie was dat nu weer?
    ‘Ja, kom maar binnen,’ riep ik, zodat ze het aan de andere kant van de deur konden horen en ik zette mijn bril af die ik altijd bij het lezen op had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Okay! Nee, niet dat je geen overhaaste beslissingen neemt… maar ik ben blij voor je dat je daar naartoe kunt dan! Ik hoop dat jullie samen gelukkig worden daar lekker in Engeland, echt, lijkt me echt super gaaf. :3 Veel succes, plezier, geluk, liefde… bla bla bla… je snapt het wel ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Goedemorgen, madame,' glimlach ik terwijl ik en Nana binnenstappen. 'Het spijt me zeer erg dat we in uw werk moeten storen, maar ik en Nana zijn hier om ons op te geven voor de eindejaars competitie.'
    We staan inmiddels voor eht bureau van de directrice, mijn trademark glimlach op mijn gezicht.
    'we hebben nog veel werk te verzetten natuurlijk maar het leek me een geweldig idee, denkt u niet? en u bent altijd zo goed in het organiseren van de competitie, dat ik niet kan wachten.'

    [thanks ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Directrice
    ‘Goedemorgen, madame,’ Ah, Amen en Nana. ‘Het spijt me zeer erg dat we in uw werk moeten storen, maar ik en Nana zijn hier om ons op te geven voor de eindejaars competitie.’ Zonder het echt door te hebben begin ik te grijnzen, ergens wist ik het wel. Zeker gister, toen ze beide bij mij op het kantoor zaten.
    Ik keek Amen nieuwsgierig aan en wachtte op wat hij verder zou zeggen, hij had een glimlach op zijn gezicht, maar ik wist niet zeker of hij deze echt meende. ‘We hebben nog veel werk te verzetten natuurlijk maar het leek me een geweldig idee, denkt u niet? En u bent altijd zo goed in het organiseren van de competitie, dat ik niet kan wachten.’
    Wat een gentleman is het toch, hé? Er lag een glimlach op mijn gezicht en ik gebaarde dat iemand in de stoel mocht zitten, dit keer stond er maar één stoel, aangezien er een andere leraar een stoel van me “geleend” had. Die ik trouwens dus nog steeds niet terug had, en dit was al gisteravond zo.
    Ik strengelde mijn vingers in elkaar en keek ze allebei even aan. ‘Samen voor het eindejaars competitie dus, hé? Jullie weten dit allebei zeker?’ Er gleed een glimlach op mijn gezicht die voor Nana bedoelt was, zij wist wat ik ermee bedoelde. ‘Er moet inderdaad nog veel werk gebeuren,’ Ik ging achteruit in mijn stoel zitten, nog steeds rechtop. ‘Wat is het dat je me wilt vragen, Meneer Elyon?’

    Nana Shizuko Rose
    Ik luisterde naar wat Amen zei, zijn stem zorgde al genoeg voor meerdere rillingen in mijn lichaam en tintelingen over mijn huid, daarna luisterde ik naar wat de directrice had gezegd en ik keek net op toen ze naar me glimlachte. Natuurlijk wist ik precies waarom ze die glimlach op haar lippen had geplakt, ik moest met iemand samen en dat was Amen – ze wist dit vast en zeker al wat langer, die… Ik hield mijn verdere gedachtes binnen en trok mijn muts over mijn hoofd, aangezien ik weer rood werd. Waarom word ik vandaag zo veel rood door Amen? Dit is gewoon echt niet normaal meer! Dit gebeurd anders nooit…

    [no problem! ^^]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:52 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik moet er vandoor. sorry >>< I'm trying to fix things. Sorry, sorry, sorry]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [ik moet er vandoor. sorry >>< I'm trying to fix things. Sorry, sorry, sorry]

    [Maakt niet uit! Je hoeft niet zo vaak sorry te zeggen hoor lieve schat, hahaha. Bye bye dan maar xoxo]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben vandaag vrij, and my mother is swallowed up by work. Seriously.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Hello, i'm backk..ben de komende daagjes niet thuis dus het kan zijn dat ik misschien wat afwezig bent. Btw, kan ik wat doen met Liberty ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Iemand Elianne Of Alex meeten?]


    Don't be like the rest of them, darling