• Ik heb een vriendin die ik al ken sinds groep 1. We waren echt heel close, maar nu we op de middelbare school zitten zien we elkaar heel weinig. Zo af en toe komt ze langs, en pas gaf ze me een ketting met haar naam erin gegrafeerd, zij had er een met mijn naam. Nu wil ik ook een leuk cadeau voor haar, maar heb geen inspiratie. Wat is nou leuk om te geven?


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Misschien een fotoboek met allemaal foto's van jullie door de jaren heen?

    Aw, da's lief.
    Bovenstaande, of een foto van ~vroeger~ in een mooi lijstje doen?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wanrooy schreef:
    Misschien een fotoboek met allemaal foto's van jullie door de jaren heen?


    Dat is wel leuk ja :)


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Vriendschaps armband/ring/ketting :)

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:51 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tablo schreef:
    Aw, da's lief.
    Bovenstaande, of een foto van ~vroeger~ in een mooi lijstje doen?

    Dat is ook wel schattig (:


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    nerveus schreef:
    Vriendschaps armband/ring/ketting :)

    Altijd leuk, dat koop ik sowieso :)


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    cupcakes bakken voor haar met jullie namen erop ofso (:
    wees origineel, succes ! xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    cupcakes bakken voor haar met jullie namen erop ofso (:
    wees origineel, succes ! xxx(flower)

    leuk! bedankt. (:


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Ik heb van mijn beste vriendin een hoofdkussensloop gekregen met allerlei foto's van ons tweeën en dan een lief gedichtje. (cat) Dat vond ik wel leuk!

    Jezabels schreef:
    Ik heb van mijn beste vriendin een hoofdkussensloop gekregen met allerlei foto's van ons tweeën en dan een lief gedichtje. (cat) Dat vond ik wel leuk!

    Aw dat is superlief, leuk idee ja (:


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Wanrooy schreef:
    Misschien een fotoboek met allemaal foto's van jullie door de jaren heen?

    ^this en dan geen fotoboek maar een sketchboek die jezelf helemaal hebt mooi gemaakt enzoo, kost wat tijd, maar dan kan echt niemand aan je cadeau tippen a.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Originals schreef:
    (...)
    ^this en dan geen fotoboek maar een sketchboek die jezelf helemaal hebt mooi gemaakt enzoo, kost wat tijd, maar dan kan echt niemand aan je cadeau tippen a.

    dat is idd leuk!


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.