• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay, hierbij verklaar ik dus gewoon dat het de volgende dag is.
    Iedereen die nog ergens is, mag gewoon schrijven dat ze nog gaan slapen en shizzle.
    Daarna is het: “Wake up, sunshines.” Like my mother always say..

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 18:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Ik werd wakker en voelde me gebroken. Ik was jankend als een klein kind in slaap gevallen en emotioneel gezien voelde ik me leeg. Mooi. Als ik me leeg voelde, zou ik mijn emoties in toom kunnen houden. Ik snap nog steeds neits van mezelf, of van Nana. Die ademhalen. Tijd om op te staan.

    Vader was thuis. Hij zat aan het otnbijt in zijn nette pak. Hij at een beschuitje en las de krant.
    'Goedenmorgen, Amen.'
    'Goedemorgen, Vader.' Ik greep een stuk fruit van de tafel, een appel en verdween terug de gang in. Ik pakte mijn tas, stapte in mijn schoenen en liep de deur uit. Dat was het enige contact dat ik met vader had. en zo willde ik eht houden.
    op de bus zat niemand die ik kende, dus zat ik alleen, in het midden van de bus. Ik neuriëde "Anything goes" en hield mijn ogen gesloten tijdens de reis. Na tien minuten stapte ik uit, drie haltes te vroeg. Het was half zeven in de ochtend. Perfect op tijd, ik zou opnieuw te vroeg zijn. Rustig begon ik de laatste vijf straten te rennen, voor mijn conditie.
    Pas toen ik bij de school aankwam nam ik een hap van de rode appel, mijn ademhaling zwaar. ik had hier zo geen zin in. Met een zucht en een emotieloze blik in mijn ogen stapte ik naar binnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    Verward schrok ik wakker uit een nachtmerrie. Ik hijgde en ik keek om me heen. Mooi ik was rustig in mijn kamer. Ik pakte mijn telefoon en keek erop. Half zeven. Over een uurtje moest ik klaar zijn en ik kwam even bij van de droom, of eerder gezegd nachtmerrie.
    Ik beleefde alles weer opnieuw, de dag dat we weggingen bij papa en aankwamen bij oma. We kwamen aan en ik rende vrolijk als een klein meisje naar mijn kamer. Toen ik die open keek schrok ik me wild en was ik opeens het meisje van 14 die aan mama's bed lag te huilen.

    Na ongeveer drie kwartier was ik klaar en keek ik in de spiegel naar mezelf. Ik deed mijn make up, simpel lijntje eyeliner en mascara. Meer niet. Ik had donkere kringen rondom mijn oog en er kwamen dikke wallen op. Ik zuchtte en keek op de klok. Het was half 8 en ik pakte mijn tas en spullen alvast. Ik wierp nog een laatste blik in de spiegel, simpele lange lichte spijkerbroek met scheuren erin. Mijn rood/blauwe all stars eronder en ik had een shirtje aan die onderin strak om mijn middel zat en bij mijn schouders erg los. Mijn haar had ik vast gevlochten en over mijn linker schouder laten hangen waarna ik nog even achter mijn piano ging zitten.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Rustig stond ik op. Ik had gedroomd over Liberty, maar we hadden ons voorgenomen om ons dit jaar veel minder met elkaar bezig te houden dan normaal. Normaal plakte we echt aan elkaar vast en ik was misschien gisteren hard voor haar, maar Nana en zij hebben veel gemeen. Alleen zien ze dat nog niet in. Ik douchte, maakte me klaar en pakte mijn spullen waarna ik mijn vans aantrok en naar de kantine liep waar ik een koffie en een broodje bestelde.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Ik ben er trouwens morgen waarschijnlijk de hele dag niet.. Mischien tussen de middag nog even.. Maar ben morgen tot laat op school omdat ik in de leerlingenraad zit en onze hele podiumavond moet organiseren.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    -mijn post komt eraan, zit even aan de tel-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    Ik draai me om, maar wanneer ik mijn wekker zie, schrik ik op. "Shit!" Roep ik uit. Ik moet allang al uit bed zijn, over een klein kwartiertje moet ik in de trein zitten, verdomme! Met een ruk trek ik alle dekens van me af en spring het bed uit. Doordat ik het te snel doe stoot ik mijn teen tegen het bureau aan. Ik vloek even binnensmonds en strompel dan naar de badkamer, waar ik een snelle douche neem.
    Wanneer ik aangekleed en opgemaakt ben, pak ik mijn tas met boeken en sprint de trap af. Ik smeer snel een broodje dat ik in mijn mond prop en maak mijn lunch klaar. Wacht eens.. Ik heb nog steeds een lunch van Amen tegoed, tenminste als die nog leeft. Je weet het maar nooit bij Nana.

    Een paar minuten laten zit ik in de bus op weg naar het station. Gelukkig heeft mijn trein een paar minuten vertraging, anders was is geheid te laat geweest.
    De bus stopt bij het station en ik ren naar mijn trein. De conducteur fluit, maar ik kan er nog net inspringen. Terwijl de trein vaart maakt, neem ik plaats bij het raam, pak mijn koptelefoon - Die aangesloten is op mijn telefoon - en zet deze op mijn hoofd. Het nummer van gister, die ik van een onbekende jongen heb gekregen klikt door de boxjes van de koptelefoon.

    [Iemand die ook de trein naar school neemt? (:]

    Diana Grace Anderson

    Met kleine oogjes werd ik wakker en keek slaperig om me heen om vervolgens eens uitgebreid te geeuwen.
    Als een kleine kat, strekte ik me volledig uit en was verrast hoe goed het voelde.
    Elegant zwiepte ik mijn beide benen over de bedrand en liet me op de grond zakken.
    Gisteren, nadat ik afscheid had genomen van Elianne, was ik snel nog even een avondduik gaan nemen voordat ik ging slapen en ook al had het water erg koud aangevoeld, had het me deugd gedaan.
    Met kleine, snelle pasjes liep ik naar de badkamer en kleedde me om in een zwarte skinny met zwarte naaldhakken en een wit topje met een kleine jeansvest zonder mouwen er over heen.
    Toen ik mezelf in de spiegel bekeek, zag ik pas dat ik redelijk mager was voor iemand van mijn lengte, maar toch was ik op bepaalde plaatsen goed gevuld, waar ik erg tevreden mee was.
    Nadat ik me licht had opgemaakt en mijn rossige haren netjes had gestijld, liep ik opgewekt naar beneden om me in de kantine te voegen.
    Aangezien ik er nog niet veel mensen kende, besloot ik maar om moederziel alleen aan een tafeltje te zitten tot iemand me kwam joinen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Christian Hamilton
    Een schreeuw zorgde ervoor dat ik overeind schoot. Ik keek omhoog naar het duiveltje dat me had gewekt. Celeste had zich op me gegooid en had geschreeuwd dat ik moest wakker worden. Ik zuchtte vermoeid en begon haar te kietelen. Ze schaterde van het lachen en gaf zich uiteindelijk over.
    "Genade, genade," huilde ze lachend.
    "Is Nev al wakker?" vroeg ik met een grijns.
    Celeste schudde haar hoofd en samen met haar sloop ik naar de kamer van Nevil. Het zachte gesnurk was best schattig. Ik maakte een foto met mijn mobieltje van de slapende Nevil en gooide me daarna samen met Celeste op Nevil. Hij slaakte een onwerkelijk hoog gilletje. Hij keek lichtelijk geirriteerd, masr toen Celeste hem begon te kietelen gaf hij toe. Heel erg vrolijk liepen we naar beneden. Met het hele gezin ontbeten we en hadden we et over onze schooldag van gister. Samen met Nev liep ik naar de bus toen ik mijn gezicht op het bushokje zag staan. Nevil begon enthousiast op mijn schouder te kloppen als teken dat hij het ook zag. Verschillende mensen die langsliepen wezen naar mij en naar de foto. Ik kreeg een trots glimlachje om mijn lippen. Toen we in de bus zaten belde ik meteen mijn moeder, die me feliciteerde met mijn foto. Daarna belde ik naar mijn agent, die zich verontschuldigde over het niet vertellen over mijn foto. Maar ze verzekerde me dat ik er betasld voor zou krijgen. Het geld boeide me niets, het was gewoon geweldig om mijn foto daar te zien hsngen. Mijn dag kon niet meer stuk. Samen met Nevil liep ik de school binnen, waar ik ook van sommige mensen complimentjes kreeg.


    Me so good.

    [ Naar wie kan ik liberty sturen ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Naar wie kan ik liberty sturen ? ]

    [Diana zit alleen aan tafel in de kantine]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Iemand die zin heeft om met Leya te praten ^^?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    Nadat ik in bad had gelegen, stapte ik eruit en droogde mezelf af, deed de stop van het bad eruit en kleedde ik me aan, waarna ik in mijn tanden ging poetsen en dood in mijn bed ging liggen. Ik had geen zin in morgen, want dat betekende dat ik op moest staan, en ik wilde niet opstaan en ik wilde ook de andere mensen niet meer zien. Ik wilde me gewoon opsluiten in mijn kamer totdat alles voorbij is.
    Helaas werd het al snel de volgende ochtend en ik had een koppijn van hier tot Tokyo. ‘Fijn,’ gromde ik, ‘de dag begint weer eens goed.’ Toen ik op mijn wekker keek, merkte ik dat het al acht uur was. Wauw, de dag begint écht goed, dacht ik sarcastisch en ik maakte me klaar. Aankleden, make up, haar, zodat ik mijn muur weer op kon bouwen.
    Als ik al aan het gesprek van vanmiddag ga denken, word ik er misselijk van, waarom moest de directrice hier toch met mij over praten? Geen. Zin. In. En dan zou ik ook moeten vertellen dat ik samen met Amen de competitie aan het einde van het jaar ging doen, ik vroeg me alleen af of hij het wel zeker wist en niet opeens zou cancelen of zo.
    Met een raar gevoel in mijn maag ging ik mijn kamer uit en liep ik weer naar de lift, ik was te lui voor de trap – nee, niet lui, gewoon geen zin in. Diep zuchtend liep ik de kantine in en trok mijn muts over mijn hoofd, waarna ik me opkrulde in één van de stoelen en mijn ogen dichtdeed. Ik had zo geen zin in vandaag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Veel te snel stond ik voor de deur van de kantine. Okay, doe tenminste alsof je je gewoon voelt. Na een paar diepe ademteugen liep ik de kantine in. op eht eerste zicht zal ik al een paar bekende gezichten. ook Nana.
    'goedemorgen, lieverds!' grijns ik vrolijk. Mijn stem schalt door de kantine. Ik kan dit aan vandaag. Het moet wel. Brolijk grijp ik een kop thee van de kantinejuffrouw, waarna ik knipoog en me omdraai naar alle anderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen maar toch was ik erg afwezig. Misschien doet een kop koffie me goed? Rustig ging ik vanachter mijn piano de deur uit en pakte mijn telefoon erbij. Ik tweette wat en liep door naar de kantine. Ik lette niet op iedereen die er al was en liep meteen door. Ik bestelde een cappuchino en wachtte tot dat die klaar was.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik zuchtte en draaide me even om. Ik keek en zag daar één van die meisjes van het ballet groepje. Ik had haar gezien, ze was erg goed en had ook echt potentie. Ik glimlachte en ging naast haar zitten, 'Hey,' zei ik en rustig nam ik een hap van mijn broodje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana
    De hoodie die ik aanhad, was groot en van een lekkere wollen stof. Waarschijnlijk had ik deze niet eens nodig, aangezien het weer vast weer lekker warm zou worden, maar het maakte me niets uit. Ik had koppijn en ik was moe, geen zin om het uit te trekken.
    Echter toen ik een stem hoorde die ik maar al te goed kende, keek ik op recht in de ogen van Amen. Mijn hart begon weer sneller te slaan en even trok ik de muts over mijn gezicht heen en verborg in me in mijn armen, maar daarna keek ik op alsof er niets gebeurd was.
    'Hey,' Een waterige glimlach gleed er op mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.