• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.

Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia

Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

[RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MORNING, SUNSHINES

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 12:39 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Taylor Nathaniel Ramirez

'Inderdaad,' zei ik toen glimlachend. 'Heb je goed gezien,' Ik bekeek haar even en nam haar in me op. 'Hoelang dans je al?' vraag ik en hoor Amen iets zeggen over half uur les en kijk op de klok. Over een halfuur had ik mijn eerste film regie les.

Liberty April Ramirez

Ik knikte naar Amen, 'Ik heb eerste uur dat vervalt, dan ook een uur zang, mijn gitaar les, een uur vrij. Lunch en daarna elektronische muziekles en daarna nablijven. Dus, kortom het is best saai,' zeg ik. Ik zat in over het uur zingen. Ik voelde de zenuwen al opkomen en ik begin even te trillen en dronken gespannen een slok van mijn koffie.

The duty of youth, is to challenge corruption.

[ Ik reageer tegelijk anders is het onhandig voor mij ]

Diana Grace Anderson

"Sinds ik 3 was." Zei ik een beetje trots. "Ik leef voor mijn dansen."
    Ik stopte een verdwaalde haarlok achter mijn oor en glimlachte.
    "Daarom dat ik een dansrichting volg." Elegant sloeg ik mijn benen over elkaar zodat ik beter zat. "En welke richting volg jij?"
    De dampen waren nog duidelijk te zien boven mijn koffie, maar toch waagde ik het om er nog eens van te drinken.

[Ik ga traag reageren want zit vanaf de volgende post op mijn mobieltje...graag geduld dus :') ]

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:50 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[heb ik iets belangrijks gemist?]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[Ik ben er weer (:
    & @annemellark, het is de volgende dag.]

[is het net ochtend?]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

annemellark schreef:
    [is het net ochtend?]

[Yes.]

urgh, sorry, ik schrijf zo meteen een post. ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    urgh, sorry, ik schrijf zo meteen een post. ^^

Maakt niet uit hoor, ik vergeef je toch, haha :'D

Amen Raphael elyon
    ik hoor Liberty iets over haar klassen uitleggen, zo te horen hebben we er één samen. Mooi zo. mijn ogen flitsen weer naar Nana, die een kop thee vast heeft.
    'Ik heb bijna alleen maar theorie vandaag.'
    'ik wil je anders wel wat praktijk lessen geven,' grijns ik. Het is er uit voor ik er erg in heb. Nana's wangen zien al een beetje rood en ze lijkt zich te proberen te verstoppen in haar muts.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nana
    'Ik wil je anders wel wat praktijk lessen geven,' grijnsde Amen op wat ik zei, en ik begon spontaan weer te blozen. Net op dat moment had ik het kopje hete thee in mijn handen en ik begon zwaar te trillen, waardoor de thee wat heen en weer klotste. Snel zette ik het neer en verborg mezelf in mijn muts en handen. Ik voelde mijn hart weer sneller kloppen.
    Waarom zei hij dat? En wat the heck was er met mij vandaag?

Amen Raphael Elyon
    Zodra ik het zei verborg ze haar blozende gezichtje. Cute. Ik schud mijn hoofd even om de gedachtes weg te jagen. Hoeveel ik mijn normale, flirterige zelf ook probeer te zijn, ik heb alleen ogen voor Nana. Mijn hart klopt er zelfs sneller van.
    Focuss, Amen.
    'Rood staat je best goed,' vervolg ik maar, doelend op haar rode wangen, een glimlach op mijn gezicht.

Taylor Nathaniël Ramirez

'Mijn richting? Regie en script schrijven, maar ik volg nog een aantal acteer lessen,' zeg ik dan. 'Hmm, verklaard trouwens waarom je zo goed bent,' zeg ik goedkeurend.

Liberty April Ramirez

Rustig Liberty, kalm aan. Je hebt nog een uur om je voor te bereiden. Chill. Mijn handen trillen nog steeds en ik probeer me op iets anders te concentreren. Ik werp een blik op Nana en hoor wat Amen dan zeg en kijk ze aan. Ik grinnik even, 'Goodluck Nana,' zeg ik nog en spring van de tafel af waarna ik mijn bekertje weggooi en even een appel pak uit de fruit manden.

Nana
    'Rood staat je best goed,' zei hij, met een glimlach op zijn lippen, want terwijl hij dit zei, probeerde ik naar hem te kijken vanonder mijn muts.
    Come on, Nana, what happened with you? Don't be such a... Ik likte even over mijn lippen en probeerde me te concentreren, waarna ik begon te grijnzen en mijn muts afdeed.
    Flirterig keek ik hem aan en stond op om het kleine stukje naar hem toe te lopen en dan op zijn schoot te gaan zitten, met één been aan beide kanten. Ik streek mijn hand over zijn wang en keek hem intens aan. 'En waarom begin je nu dan niet alvast met praktijklessen?' Grinnikte ik.
    Damn... Damn... Damn... Damn...

Diana Grace Anderson

"dadelijk ga ik nog blozen." grapte ik terwijl ik hem lachend aankeek. "hou je veel van acteren?"
    Ik bracht mijn hand onbewust naar mijn kin ten teken dat ik interesse toonde en hield mijn hoofd lichtjes schuin.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.