• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik weet het niet."
    Ik weet niet of het van de pijn is, of omdat ze zo afstandelijk doet, maar er rolt een enkele traan over mijn wang en ik veeg ze weg. Begrijpt ze dan niet wat ze voor me betekent?
    Ik steun met mijn armen op mijn knieen en laat mijn hoofd in mijn handen rusten.
    "Je weet het niet?" mompel ik.
    Ze weet het nooit. Ik vertel haar honderd keer hoeveel ik van haar hou, en zij weet niet of ze me kan vertellen wat er mis is?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je weet het niet?"
    Ik draai me weer naar hem toe en laat me naast hem ploffen.
    "Wat ik wil," zeg ik zachtjes en ik nip aan mijn glas.
    Achter mijn ogen voel ik de tranen prikken. Om ze te verbergen kijk ik naar beneden. Ik haal mijn hand weer door mijn haren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wat ik wil."
    Ik schuif wat van haar weg. Als zij afstandelijk kan doen, ik ook, hoewel het me breekt vanbinnen.
    "Wat zijn de keuzes dan?" vraag ik emotieloos.
    Ik staar naar de grond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat zijn de keuzes dan?"
    Ik slik even.
    "Weggaan of blijven," zeg ik met een trillende stem, wetend dat ik hem hiermee kwets.
    Ik sla mijn ogen neer en neem een slokje water.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Weggaan of blijven."
    Weer een steek. Ik vraag me af hoe vaak ze dit nog gaat doen.
    Een koude rilling trekt over mijn rug.
    "Waarom zou je weggaan?" vraag ik zacht.
    "Ik dacht dat..."
    Zuchtend ga ik met mijn handen door mijn haar.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:11 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Waarom zou je weggaan? Ik dacht dat..."
    Ik kijk naar hem.
    "Ik hou ook van je," zeg ik zachtjes.
    Ik kruip tegen hem aan en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Echt, ik hou echt van je maar ik weet het wat ik hier nog moet. Op school, thuis, naast jou heb ik niemand."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik hou ook van je. Echt, ik hou echt van je maar ik weet het wat ik hier nog moet. Op school, thuis, naast jou heb ik niemand."
    Ik lach even schamper en schud mijn hoofd.
    "Ik kan gewoon niet geloven dat ik nog wilde..."
    Ik sta op en blijf mijn hoofd schudden.
    "Denk je dat ik iemand heb?"
    Strak kijk ik haar aan.
    "Denk je dat ik nog niet heb willen vertrekken?"
    Mijn stem wordt wat luider.
    "En voor de eerste keer in mijn leven dacht ik een reden te hebben om te bliven."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik kan gewoon niet geloven dat ik nog wilde... Denk je dat ik iemand heb? Denk je dat ik nog niet heb willen vertrekken? En voor de eerste keer in mijn leven dacht ik een reden te hebben om te blijven."
    Met angstige ogen kijk ik hem aan. Zo heb ik hem nog nooit mee gemaakt.
    "Tuurlijk denk ik niet dat je iemand anders hebt," zeg ik bijna fluisterend. Ik sla mijn ogen neer. De tranen glijden dan nu over mijn wangen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Tuurlijk denk ik niet dat je iemand anders hebt."
    Ik zucht en ga naast haar zitten.
    "Ik bedoelde, zie jij hier iemand die op me wacht? Een bezorgde moeder die ervoor zorgt dat mijn eten klaarstaat, dat ik op tijd op school kom?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ze zouden het niet eens gemerkt hebben als ik weg was. Maar ik ben hier, nog steeds. En jij bent die reden."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik bedoelde, zie jij hier iemand die op me wacht? Een bezorgde moeder die ervoor zorgt dat mijn eten klaarstaat, dat ik op tijd op school kom? Ze zouden het niet eens gemerkt hebben als ik weg was. Maar ik ben hier, nog steeds. En jij bent die reden."
    Ik kijk hem aan. Het bloed trek naar mijn wangen.
    "Echt?" vraag ik zachtjes en ik veeg met de rug van mijn hand de tranen uit mijn gezicht.
    "Maar je ouders zijn toch gewoon op vakantie? Waarom bleef je dan nog voordat je mij echt kende?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Echt? Maar je ouders zijn toch gewoon op vakantie? Waarom bleef je dan nog voordat je mij echt kende?"
    "School. Ik mocht niet mee. En op vakantie? Ze maken een wereldreis, en ze vinden me oud genoeg om op mezelf te letten."
    Ik wrijf zachtjes over haar wang en kijk haar aan.
    "Ik meen het Donna, tot eergisteren was ik niet echt van plan hier nog te blijven, tot ik jou leerde kennen."

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 20:39 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "School. Ik mocht niet mee. En op vakantie? Ze maken een wereldreis, en ze vinden me oud genoeg om op mezelf te letten. Ik meen het Donna, tot eergisteren was ik niet echt van plan hier nog te blijven, tot ik jou leerde kennen."
    Ik sla mijn armen rond zijn hals en verstop mijn hoofd in zijn hals.
    "Ik wil het echt," zeg ik zachtjes.
    "Ik wil je echt vertrouwen."
    De tranen lopen over mijn wangen.
    "Echt, ik hou van je."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wil het echt. Ik wil je echt vertrouwen. Echt, ik hou van je."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en veeg met mijn duimen haar tranen weg. Vertederd kijk ik haar in de ogen.
    "Je kan het. Ik weet dat je het ooit zal kunnen. En tot die dag zal ik mijn best doen te bewijzen dat het echt zo is."
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je kan het. Ik weet dat je het ooit zal kunnen. En tot die dag zal ik mijn best doen te bewijzen dat het echt zo is."
    Teder beantwoord ik zijn zoen. Ik sluit mijn ogen en wrijf met mijn neus langs de zijne.
    "Hoe gaat het met je hoofd?" vraag ik zachtjes nadat ik een klein kusje op zijn voorhoofd heb gedrukt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Hoe gaat het met je hoofd?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het komt en het gaat. Maar het zal wel overgaan."
    Ik verstrengel onze vingers en trek haar tegen me aan.
    "Haal het alsjeblieft nooit meer in dat mooie hoofdje van je om weg te gaan," zeg ik zacht.
    Nog nooit ben ik zo bang geweest iemand te verliezen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.