• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "School? En daarbij, ik wil niet dat tante Emma het in haar hoofd haalt dat ik dan moet blijven. Ik wil hier niet weg."
    Ik zit haar met open mond aan te kijken.
    "School?" herhaal ik ongelovig. "Je moeder is dood, en jij wil geen school missen?" Ik sluit mijn ogen en wrijf hoofdschuddend over mijn slapen. "En degene die met je meegaat overtuigt haar wel je hier te laten blijven."
    School, nu wordt het helemaal mooi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "School?" herhaal ik ongelovig. "Je moeder is dood, en jij wil geen school missen? En degene die met je meegaat overtuigt haar wel je hier te laten blijven."
    "Als tante Emma niet had gebeld had ik er niet eens iets van gemerkt."
    Ik laat me onderuitzakken in de zetel en kijk haar aan.
    "Nog zoiets, wie moet ik meenemen? Mijn beste vriendin of mijn vriendje? Langs de ene kant wil dat jij meegaat, om je gedachten te verzetten, en omdat jij haar ook gekend hebt, maar Arion..."
    Ja, wat is een goede reden om Arion mee te nemen?
    "Dan kan hij mijn familie ontmoeten."
    Ik zucht.
    "Oke, ik zal gaan. Misschien. Maar ik ga geen traan laten. Niet meer. Niet voor haar."
    Toch breekt mijn stem bij de laatste woorden en ik voel de tranen branden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik denk even na over wat ze net zei. Ik snap het wel dat ze twijfelt tussen Arion en mij. Twee tickets. Ik krab even in mijn haar terwijl ik naar een oplossing zoek. Hoeveel zou een ticket kosten? Dan kunnen Arion en ik samen leggen en kunnen we beiden mee. Eén van de twee als verrassing, dan heeft ze toch iets om haar op te vrolijken. Dan moet ik maar eens met Arion gaan praten, en het nummer van Emma te pakken krijgen zodat ze op de hoogte is van de extra gast.
    "Oke, ik zal gaan. Misschien. Maar ik ga geen traan laten. Niet meer. Niet voor haar."
    Ik schud opnieuw mijn hoofd en kijk haar bezorgd aan.
    "Je bent menselijk, Mary. Het is normaal dat je huilt voor haar."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent menselijk, Mary. Het is normaal dat je huilt voor haar."
    Ik haal mijn schouders op en negeer de tranen die in mijn ogen staan.
    "Waarom zou ik? Het is tien jaar geleden dat ze me nog heeft gezegd dat ze van me houdt."
    Er rolt een traan over mijn wang en kwaad veeg ik hem weg.
    "Ze heeft me niet eens gemist, Charlie. Drie weken ben ik daar al weg, en niet een keer heeft ze me gebeld. En dan zou ík haar moeten missen?"
    Ik lach eens schamper door mijn tranen heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Eventjes terzijde: Ik vertrek vrijdagavond op toneelweekend, en ben pas zondag weer terug (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Waarom zou ik? Het is tien jaar geleden dat ze me nog heeft gezegd dat ze van me houdt. Ze heeft me niet eens gemist, Charlie. Drie weken ben ik daar al weg, en niet een keer heeft ze me gebeld. En dan zou ík haar moeten missen?"
    Ik sluit mijn mond en trek het deken helemaal over me heen. Enkele tranen stromen over mijn wangen. Niet voor Michael, deze keer, maar voor mijn moeder. Ik kan me niet inbeelden dat ik haar niet zou missen, ondanks het feit dat af en toe ook wel eens ruzie maakten. Dat het bij Mary anders ligt kan ik begrijpen, maar een moeder blijft een moeder. Mary krijgt nu de kans om samen met haar familie afscheid te nemen, terwijl ik niet eens meer familie heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Verontschuldigend kijk ik haar aan.
    "Sorry, Charlie, het was niet zo bedoeld."
    Ik bijt op mijn lip en staar naar de grond.
    "Ik zal gaan," zeg ik zacht.
    "Maar alleen als jij meegaat. Ik vind dan wel iets om tegen Arion te zeggen."
    Ik forceer een glimlachje en kijk haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mombasa schreef:

    Michael

    "Ik zou dit weg gooien, maar ik ken mijn weg hier niet."
    Hij legt het blaadje op tafel. Voorzichtig pak ik hem op en speel ermee tussen mijn vingers. Het blaadje voelt zacht aan. Nu in mijn hand voelt het alleen maar zwaarder. Bedenkenlijk kijk ik ernaar terwijl ik het op mijn handpalm laat rusten. Witte rozen, afscheid, nieuw, liefde

    [Waarschijnlijk kan je er niets mee.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Burlington schreef:
    Jeremy

    Ik voel haar warme lichaam tegen het mijne en glimlachend streel ik over haar arm. De hoofdpijn neemt weer toe, en ik leg mijn hand ertegen, in de hoop dat het weer wegtrekt. De pijn blijft, en ik probeer het te negeren. Liefdevol leg ik mijn armen om haar heen, zodat ik haar helemaal tegen me aan kan trekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Sorry, Charlie, het was niet zo bedoeld. Ik zal gaan. Maar alleen als jij meegaat. Ik vind dan wel iets om tegen Arion te zeggen."
    Ik piep onder het deken vandaan en zucht even. Het is hier lekker warm, dus blijf ik zo zitten.
    "Ik kan best wel begrijpen als je hem mee wilt nemen. Ik zou het je niet kwalijk nemen. Al lijkt het me wel fijn Emma nog eens te zien en zou ik het maar eerlijk vinden dat ik er nu ben om jou te steunen. Je bent er ook altijd voor mij."
    Ik doe mijn best even te glimlachen, maar het voelt nogal geforceerd aan dus laat ik mijn mondhoeken maar weer zakken.

    [Nee, ik weet idd even niets voor Arion. Maar ik denk er over na.]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik kan best wel begrijpen als je hem mee wilt nemen. Ik zou het je niet kwalijk nemen. Al lijkt het me wel fijn Emma nog eens te zien en zou ik het maar eerlijk vinden dat ik er nu ben om jou te steunen. Je bent er ook altijd voor mij."
    "Misschien doet het je ook deugd hier eens weg te zijn. In Nashville is het altijd lekker warm, en de zon schijnt, frisse lucht. Dat is eens wat anders dan deze muffe stad."
    Nu ik er zo over nadenk, ik mis Nashville wel. Ik zucht even en geeuw.
    "Sorry, ik ben nogal moe. Het was een hectische dag."
    Ik kijk even naar de zetel en dan naar Charlie.
    "Je mag als je wil bij mij slapen? Het bed is groot genoeg."
    En dan kan ik zo nog even Arion bellen, om te zeggen dat alles goed is. Misschien is het beter als ik nog even zwijg over Nashville. Langs de andere kant, ik lieg niet graag.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:51 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Donna slaapt dus veel kan ik niet met haar behalve laten dromen maar meer inspiratie heb ik niet.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ohja, sorry. Ik was het vergeten :3
    Gaan we nu als volgende dag meteen school doen? Want ik heb echt geen inspiratie meer voor nog een weekenddag...]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik vind het goed als we naar de maandag gaan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.