• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [mijn topics]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Sorry. Ik slaap vanavond thuis."
    Ik laat mijn jas liggen en spring op om haar achterna te lopen.
    "Wat? Nee!" roep ik.
    Ik neem haar hand vast en kijk haar aan.
    "Het geeft niet Donna."
    Ik kijk in haar ogen en ga met mijn hand door haar mooie haren.
    "I-ik hou van je, en ik wil je bewijzen dat je me kan vertrouwen. Ik kan je niet daartoe dwingen."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.


    Mary

    "Mis je me?"
    Ik giechel zachtjes.
    "Natuurlijk."
    Dan kijk ik naar Charlie die nog steeds belachelijk ligt te doen.
    "Ik zit hier met een klein, bruinharig, dronken probleem. Ze heeft zichzelf bezat toen..."
    Ik twijfel even.
    "... toen ik even niet bij haar was. Zo krijg ik haar echt nergens heen. Kan je me misschien helpen? Oh, en houd Michael alsjeblief van haar weg. Ze heeft het afgelopen uur al genoeg gehuild," fluister ik erachter aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik schud lachend mijn hoofd als ik Mary hoor giechelen. Al snel verdwijnt de lach van mijn gezicht. Even moet ik denken over wie ze het heeft, maar zodra ze Michael's naam uitspreekt, besef ik dat het over Charlotte gaat. Eerlijk gezegd verbaast het me niet, ze zag er echt slecht uit eerder vandaag toen ze de dierenwinkel passeerde. En tja, Charlotte is niet echt het type dat nadenkt voor ze iets doet. Ik bijt even op mijn onderlip en probeer niet naar Michael te kijken.
    "Ehm, mam is al naar huis met de auto, dus het zal dragen worden, als je daar geen probleem mee hebt. Waar zijn jullie?"
    Shit. Ik had niet in meervoud moeten spreken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ehm, mam is al naar huis met de auto, dus het zal dragen worden, als je daar geen probleem mee hebt. Waar zijn jullie?"
    Ik leg hem uit in welk parkje we zijn.
    "Geen probleem. Volgens mij is mijn appartement vrij dichtbij, dus dat moet wel lukken."
    Ik kijk hoofdschuddend naar Charlie.
    "Je zou een leiband moeten dragen," mompel ik tegen haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat? Nee! Het geeft niet Donna."
    Ik draai me naar hem toe. De tranen glinsteren in mijn ogen. Ik probeer met al mijn kracht ze uit mijn ogen te krijgen.
    "I-ik hou van je, en ik wil je bewijzen dat je me kan vertrouwen. Ik kan je niet daartoe dwingen."
    Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel duw ik hardhandig weg en ik draai me weer om. Niet alles gaat wel met een kus. Niet alles kan je daarmee oplossen. Ik klem mijn tas tegen mijn lichaam en loop weer door. De tranen lopen over mijn wangen.

    Michael

    Ik word uit mijn gedachten als ik Arion hoor praten. Even geef ik hem een blik maar al snel begrijp ik dat het tegen Mary is. Zuchtend gooi ik mijn sigaret op de grond. Ik maak aanstalten om weg te gaan als ik Arion in meervoud hoor praten. Nieuwsgierig kijk ik hem aan.
    "Wat is er?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar na, en kan het niet laten haar te volgen.
    "Donna, alsjeblieft.."
    Ik neem haar hand vast.
    "Loop niet weg, alsjeblief."
    Smekend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik moet even gaan eten, ben ten laatste binnen 2 uurtjes terug (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik luister aandachtig naar de aanwijzingen over het parkje.
    "Geen probleem. Volgens mij is mijn appartement vrij dichtbij, dus dat moet wel lukken."
    Ik knik even, en besef dan dat ze het niet kan zien.
    "Oké, ik kom er zo aan. Zorg dat er..." Ik weeg mijn woorden even af. "Niks gebeurt," maak ik mijn zin af.
    Ik sluit het gesprek af en steek mijn mobiel terug in mijn broekzak en kijk nu wel naar Michael. De blik in zijn ogen voorspelt niet veel goeds.
    "Wat is er?" vraagt hij. Ja, daar heb je het al. Hoe lul ik me hier nu uit?
    Ik schraap even mijn keel en haal mijn schouders op.
    "Mary heeft een probleempje met... een vriendin." Zwakke save, O'Leary, heel zwak. "Ik ga haar even helpen. Doen we vanavond nog iets of wil je rusten?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    "Je zou een leiband moeten dragen," zegt Mary plots tegen me.
    Snel voel ik aan mijn keel om te checken of ze me er geen heeft omgedaan. Dat zou echt belachelijk zijn. Ik moet opnieuw lachen als ik merk dat ze maar een grapje maakt.
    "Woef," zeg ik met een diepe stem.
    Ik lig helemaal dubbel als ik in de verte een echte hond hoor blaffen. Als ik klaar ben met lachen, sta ik op en wankel even. Die stomme grond zit ook vol met bobbels. Ik kijk er even kwaad naar en staar, eens ik me omgedraaid heb naar een boom achter me. Schors.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [I'm having so much fun with Charlotte now :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Donna, alsjeblieft.. Loop niet weg, alsjeblief."
    Ik draai me weer naar hem toe. Met de rug van mijn hand veeg ik wat tranen uit mijn gezicht.
    "En wat als ik dat nou wel doe?" vraag ik tegen beter weten in.
    Op het antwoord wacht ik niet eens mee. Ik maak mijn hand los uit zijn greep en draai me weer om. Deze keer ren ik weg. Mijn hakken tikken over de straattegels.Een paaer honderd meter verder loop ik een winkel binnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Mary heeft een probleempje met... een vriendin. Ik ga haar even helpen. Doen we vanavond nog iets of wil je rusten?"
    Ik schud mijn hoofd. Met een vriendin. Hij wachtte te lang tussen die woordjes.
    "Ik ben niet gek hoor," zeg ik iets wat geïrriteerd.
    "Wat is er met Charlotte?"
    Ik mag me dan wel niets meer van haar herinneren, ik wil niet dat ze door mijn toe doen zichzelf iets aandoet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "En wat als ik dat nou wel doe?"
    Met een brok in mijn keel kijk ik haar na. Langzaam slenter ik de richting uit van de winkel waarin ik haar zie verdwijnen. Ik wil haar niet kwijt, nu nog niet.
    Ik leun tegen de muur en staar naar de grond, maar houd wel goed in de gaten wie er naar buiten komt. Wat heb ik verkeerd gezegd?
    Na enkele minuten houd ik het niet meer, en loop de winkel binnen. In paniek ga ik op zoek naar Donna, en mompel haar naam. Ongeduldig tuur ik over de hoofden heen. Ik zucht opgelucht wanneer ik haar zie.
    "Donna, luister alsjeblief naar me."
    Ik neem haar handen in de mijne, en ga voor haar staan. Volgens mij staan er een paar mensen ons aan te kijken, maar het kan me niet schelen.
    "Ik meen wat ik zei," zeg ik zacht en kijk in haar ogen. Ik voel enkele tranen branden, maar dwing ze weg te gaan.
    "Ik wil je niet kwijt, ik hou van je."
    Voorzichtig haal ik mijn hand door haar haren, en ik betrap een enkele traan op mijn wang.


    Mary

    "Woef."
    Ik rol mijn ogen en neem haar hand vast. Ik sleur haar mee naar een bank die vlak naast de boom staat, en laat ons erop neerploffen.
    "Blijven zitten," zeg ik streng.
    Ik heb het precies tegen een klein kind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Tot straks ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna, luister alsjeblief naar me. Ik meen wat ik zei. Ik wil je niet kwijt, ik hou van je."
    Ik veman mezelf tegen zijn tranen.
    "Hou. Hier. Mee. Op," sis ik.
    IK maak me opnieuw los uit zijn greep en kijk verontschuldigend naar de mensen om ons heen. Bruut draai ik me weer om. Ik wil hem ook niet kwijt. Alleen, hij en Charlotte. Michael en Charlotte. Ik schud mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."