• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik ben niet gek hoor. Wat is er met Charlotte?"
    En ja hoor, O'Leary heeft zichzelf weer in de nesten gewerkt. Waarom kon Mary nou niet gewoon smsen als Michael het niet mocht. Ik schud mijn hoofd, nee dat is ook niet eerlijk. Ze weet niet eens dat ik bij Michael ben, denk ik.
    "Ze is dronken," zeg ik dan maar.
    Ik haal mijn schouders op, niet wetend wat nu te doen. Ik kan hem toch niet vertellen dat hij niet mee mag komen? En dan nog, mocht ik dat doen dan zou hij toch niet naar me luisteren.

    Charlotte

    Ho, ik beweeg. Ik krijg even de kriebels als ik iets aan mijn hand voel, al weet ik niet waarom. Wat is het? Ik probeer mijn ogen op mijn hand te richten en zie een andere hand. Als ik opkijk zie ik blonde haren voor me dansen. Voor ik het weet zit ik neer. Op iets hards.
    "Blijven zitten."
    Ik stop mijn handen onder mijn kont en blaas mijn wangen op. Zonder mijn mond te openen blaas ik de lucht uit. Het maakt een grappig geluidje en ik giechel even.
    "Blijven zitten," brom ik.
    Ik wil helemaal niet blijven zitten. Ik wil dansen. Mary wilde toch dat ik vrolijk werd?
    "Dansen."
    Ik spring recht, val bijna om en moet lachen. Wat is het probleem dan? Ik voel me behoorlijk vrolijk nu. Ik strek mijn armen en draai enkele rondjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Ze is dronken."
    Ik zucht diep.
    "En waarom mag ik dat niet weten?" vraag ik wat geïrriteerd.
    "Denk je dat het voor mij niet moeilijk is? Ik mis drie maanden uit mijn leven, ja!"
    Ik ga tegen een stalen hekje leunen en kijk hem boos aan.
    "Waar is ze?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "En waarom mag ik dat niet weten?" vraag ik wat geïrriteerd.
    "Denk je dat het voor mij niet moeilijk is? Ik mis drie maanden uit mijn leven, ja! Waar is ze?"
    Ik trek een wenkbrauw op terwijl hij me boos aankijkt.
    "Je hoeft niet kwaad te worden op mij, ik heb er niks mee te maken. Mary vroeg me niks te zeggen tegen je omdat- omdat. Ze zei dat Charlotte al heel wat gehuild had."
    Ik kijk hem bezorgd aan. Natuurlijk besef ik wel dat dit voor hem ook niet makkelijk is. Hij is mijn beste vriend, of toch hetgene dat daar dichtst tegen aanleunt, ik wens hem dit allemaal niet toe.
    "Ze zijn in een parkje."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Je hoeft niet kwaad te worden op mij, ik heb er niks mee te maken. Mary vroeg me niks te zeggen tegen je omdat- omdat. Ze zei dat Charlotte al heel wat gehuild had. Ze zijn in een parkje." .
    Ik knik zachtjes. Mary, bitch.
    "Dan gaan we daar heen," zeg ik kordaat en ik pak mijn krukken.
    Voorzichtig loop ik richting het park.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben even borrelen bij vrienden. tot zo.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Michael knikt even en net zoals ik al verwacht had, is hij van plan mee te gaan.
    "Dan gaan we daar heen," zegt hij, duidelijk vastberaden, waarop hij zijn krukken neemt.
    Ik zucht, rol met mijn ogen en slenter achter hem aan. Als er één ding is dat ik al geleerd heb in de jaren dat ik hem ken dan is het dat niemand hem kan tegenhouden als hij een idee heeft. Dan moet ik maar verkroppen dat Mary kwaad op me zal zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Hou. Hier. Mee. Op."
    Verontwaardigd kijk ik haar aan, en laat haar meteen los.
    "Bedankt, Donna," zeg ik zacht en baan me een weg naar buiten. Ik sla een paar straten in, en wanneer ik zeker weet dat ik alleen ben, laat ik me op de grond neerzakken, met mijn armen om mijn knieen. Ik weet dat dit laf is, en dat ik me belachelijk maak, maar ik kan de tranen niet meer tegenhouden.


    Mary

    "Dansen."
    Ik zucht.
    "Ja, dans maar een beetje," geef ik toe.
    "Maar hier blijven, alsjeblief."
    Charlie die dronken is, is volgens mij gelijk aan een vijf-jarige.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Ja, dans maar een beetje. Maar hier blijven, alsjeblief."
    Als ik een stem hoor hou ik op met draaien en keer om zodat ik kan zien wie er praatte. Ik glimlach als ik Mary zie. Wankelend loop ik naar haar toe.
    "Ben je niet blij dat ik blij ben?" fluister ik in haar oor.
    Ik druk een kusje op haar wang en draai dan nog een paar rondjes. Mijn ogen vallen op de vijver en plots zit ik weer op de grond. Ik heb zin om te zwemmen, het is hier veel te warm. Ik zucht even. Hier valt niks te beleven.
    "Warm," zeur ik.
    Ik trek mijn truitje uit maar het zit vast. Na een aantal keer trekken raak ik in paniek.
    "Mary!"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ben je niet blij dat ik blij ben?"
    "Jaja, heel blij, lieverd."
    Ik glimlach even en kijk om me heen, om te kijken waar Arion blijft.
    "Warm."
    Ik rol even mijn ogen en kijk naar mijn handen in mijn schoot.
    "Mary!"
    Ik spring op en loop vloekend op haar af.
    "Charlie, je gaat hier niet in je ondergoed staan springen."
    Ik help haar weer met haar shirt aan te doen.
    "Kom nu maar gewoon weer mee zitten. We gaan zo weg."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte


    "Charlie, je gaat hier niet in je ondergoed staan springen."
    Ik stribbel tegen als ze mijn truitje weer naar beneden trekt. Ik wil het niet aan, ik wil het uit. Had ik hier niks onder? Ik voel even onder mijn truitje. Een laagje stof kietelt mijn vingers.
    "Kom nu maar gewoon weer mee zitten. We gaan zo weg."
    Ik ruk me los en doe een paar stappen achteruit waardoor ik val en alsnog op de grond zit. Ik haal diep adem en doe een tweede poging mijn truitje uit te krijgen. Als het gelukt is schiet ik een kwade blik richting Mary. Waarom moet ik trouwens hier blijven? Ik ga en sta toch zelf waar ik wil? Dit is een vrij land. Ik krabbel opnieuw overeind en zet het op een rennen. De grond werkt niet mee, ik struikel af en toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Charlie!" roep ik.
    Ik zet het op een lopen en heb het geluk dat ze een aantal keren struikelt, anders zou het me nooit lukken haar in te halen. Ik raap haar na een zoveelste keer hijgend op en sleur haar mee naar het bankje. Ik doe haar haar truitje weer aan en houd haar stevig vast.
    "Charlie, blijf nu mooi zitten. Zullen we een spelletje spelen?"
    Misschien dat dat haar wat kan bezighouden in de tussentijd.
    "Maar geen verstoppertje, gewoon hier, op de bank."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik schreeuw als ik terug meegesleurd word. Tranen stromen over mijn wangen. Waarom kan ze me niet gewoon laten? Waarom kunnen ze me allemaal niet gewoon laten? Na een heel gevecht heb ik plots mijn truitje weer aan. Zweetdruppels vormen zich op mijn voorhoofd.
    "Charlie, blijf nu mooi zitten. Zullen we een spelletje spelen? Maar geen verstoppertje, gewoon hier, op de bank."
    Ik schud mijn hoofd en sleur weer aan mijn truitje om het uit te krijgen.
    "Hou op, laat los! Ik heb warm," breng ik huilend uit. Ik probeer wanhopig los te komen. Op dit moment ben ik helemaal niet vrolijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hou op, laat los! Ik heb warm."
    Ik probeer haar een beetje te sussen, en helemaal in paniek probeer ik iets te bedenken.
    "He, wil je een ijsje?"
    Vanwaar dat komt, weet ik niet. Maar ik hoop dat ze ermee instemt. Misschien omdat ze zich als een vijf-jarige gedraagt, dat ze daar geen nee tegen zegt. Ik hoop het maar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "He, wil je een ijsje?"
    Ik hou op met tegenstribbelen en kijk haar verbaasd aan. Waarom, in godsnaam, zou ik een ijsje willen? Wat ik liever wil is een fles wodka. Ik vraag me trouwens af waar die van mij gebleven is.
    "Nee. Laat los."
    Ik ruk mezelf los en schuif een eind op.
    Maakt niet uit wat ik doe, het is niet goed. Als ik triest ben, wordt Mary kwaad op me, als ik blij wil zijn dan wordt ze kwaad op me. Wat moet ik dan? Doodgaan? Ik veeg mijn tranen weg en staar voor me uit, naar de vijver.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nee. Laat los."
    Ik kijk haar bezorgd aan.
    "Charlie, doe alsjeblief geen domme dingen. Ik wil je niet kwijt. Niet letterlijk, en ook niet figuurlijk. Als je je gaat storten in de drank, dan verlies je jezelf, en maak je het alleen maar erger," zeg ik zacht.
    Verdomme, waar blijft Arion nou?
    "Je bent en blijft mijn beste vriendin, en niks kan daar iets aan veranderen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.