• Ik heb dus bruin haar, maar wil het blond laten verven. Maar als je het meteen blond verft, kan je haar toch groen worden? ;$
    En nu zei iemand tegen me dat je het eerst rood moet verven, en dan blond? Maar dat geloof ik ook niet, weet iemand hoe het kan?


    You're the only one I wish I could forget

    Ik heb mijn haar ook al eens in een keer blond geverd en het werd niet groen :'DD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Het kan wel gewoon, mij is het ook gelukt, maar het is ook een paar keer mislukt, dat het grijzig werd of roodachtig. En het ligt er ook aan of je het bij de kapper laat doen of zelf, want bij de kapper heb je natuurlijk veel minder risico's.
    Als je het zelf wilt doen dan zou ik eerst highlights nemen, dan even een week of drie wachten en dán helemaal. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    > heb je titel veranderd omdat 'help' alleen niet mag =) indien je een andere titel wenst zeg je het maar hoor, dan verander ik het wel =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    > heb je titel veranderd omdat 'help' alleen niet mag =) indien je een andere titel wenst zeg je het maar hoor, dan verander ik het wel =)
    haha, ik vind hem zo ook prima (:
    @Soundeffect, ik laat het denk ik de kapper ook doen, zelf durf ik het niet


    You're the only one I wish I could forget

    Je hebt bruin en als je het dan meteen blond verft wordt het volgens mij rood ofzo.

    Je moet het eerst ontkleuren volgens mij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar van ontkleuren gaat je haar kapot, da's ook niet zo'n goed idee


    Cool, neat, swell -Cry

    niet ontkleuren gewoon blonderen dat is veel minder schadelijk voor je haar wand als je het ontkleurd heb je kans op allelij kleuren die je niet wilt of van die blondeerspray kopen en dat er in sprayen werkt wel ik had het zwart en met blondeerspray (van blond) is het nu bruin na een 2 dagen tijd en geen vreemde kleuren is heel veilig en niet slecht voor je haar


    You people laugh because I'm different I laugh because they are all the same

    Je kunt naar de kapper gaan en blonde streepjes laten zetten, dat is echt een stuk beter vind ik, want dan heb je ook geen last van uitgroei en met normaal blonderen wel (: En daarnaast blijft het langer mooi.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    wat je ook met je haar doet je hebt altijd last van uitgroei je haar groeit namelijk altijd door dus als je het nu bij de kapper laat doen of zelf uit groei heb je altijd en de kapper is wel heel erg duur ik heb er toen 100 euro voor neer moeten leggen en als ik het zelf doe dan ben ik tien euro kwijt ongeveer maar je kunt altijd stargazer bleach kit gebruiken is 12,99 bij london werkt heel goed zonder vreemde kleuren


    You people laugh because I'm different I laugh because they are all the same