• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Liever niet. Elk moment met jou is net of ik in de hemel ben, dus doe me dat niet aan, prinses."
    Zachtjes druk ik een kusje op elk van zijn vingers.
    "In de hemel," grinnik ik.
    "Klinkt goed."
    Zachtjes druk ik een kus op zijn lippen.
    "Ja, nu merk ik het ook."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "In de hemel, klinkt goed. Ja, nu merk ik het ook."
    Ik grinnik en kus haar zachtjes terug.
    "Het is hier fijn, he?"
    Glimlachend kijk ik haar aan en ga met een hand door haar zachte haren. Dit meisje ís gewoon mijn hemel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het is hier fijn, he?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Het is hier geweldig," grinnik ik.
    Ik kruip iets dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen om toe te geven aan mijn slaap.
    "Ik wil hier blijven," fluister ik zachtjes.
    "Met mijn eigen engel."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wil hier blijven. Met mijn eigen engel."
    Een gelukzalig gevoel overstelpt me.
    "Wil prinses niet boven slapen, in haar kasteel?" vraag ik fluisterend.
    Ik wrijf zachtjes over haar arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wil prinses niet boven slapen, in haar kasteel?"
    Met moeite open ik mijn ogen.
    "Dat zou de prinses heel fijn vinden," grinnik ik zachtjes.
    Ik rek me uit en ga recht op staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat zou de prinses heel fijn vinden."
    Een beetje slaap zou ik ook wel kunnen gebruiken.
    "Kom," zeg ik zachtjes.
    Ik sta ook op en neem haar hand vast. Samen lopen we de trap op. Naar gewoonte kleed ik me uit tot op mijn boxer en kruip onder de lakens. Verliefd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Mary

    Ik laat mijn hoofd in mijn handen rusten.
    "Fuck," mompel ik.
    Ik schreeuw even tegen mijn plafond, alsof het zijn schuld is.
    "Ze wil dat ik naar Nashville kom, met iemand," ik wapper met de twee ticketten, "voor de begrafenis van mama."
    Ik laat me achteruitzakken.
    "Ik ga niet," brom ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Kom."
    Ik pak zijn hand en loop braafjes achter hem aan de trap op. In de slaapkamer sla ik het dekbed open en ik trek mijn kleding uit tot op mijn lingerie. Ik geef hem een klein glimlachje en kruip dan ook het bed in. Ik vlei me tegen hem aan en sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Even een voorstel, is het goed om ipv eerst nog een zondag te doen, meteen naar maandag te gaan, aangezien we al een maand op zaterdag zitten, met alsgevolg dat ik niet veel inspiratie meer heb? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mijn idee ^^ Hahaha ik dacht er ook al aan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Op school valt er ten minste iets te doen :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    Ik voel haar warme lichaam tegen het mijne en glimlachend streel ik over haar arm. De hoofdpijn neemt weer toe, en ik leg mijn hand ertegen, in de hoop dat het weer wegtrekt. De pijn blijft, en ik probeer het te negeren. Liefdevol leg ik mijn armen om haar heen, zodat ik haar helemaal tegen me aan kan trekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik donder bijna uit de zetel van het schrikken als Mary begint te schreeuwen. Met grote ogen kijk ik haar aan en kruip onbewust nog wat verder het hoekje van de zetel in.
    "Ze wil dat ik naar Nashville kom, met iemand voor de begrafenis van mama. Ik ga niet."
    Zo geschrokken als ik net ben, zo kwaad begin ik me nu te voelen. Ze heeft het verdorie wel over de begrafenis van haar eigen moeder. Misschien zijn ze niet met een goede band geëindigd, maar die vrouw heeft wel haar halve leven voor Mary gezorgd.
    "Je gaat wel," zeg ik kordaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je gaat wel."
    "Charlie, de vlucht is woensdag."
    Ik laat haar de tickets zien.
    "School? En daarbij, ik wil niet dat tante Emma het in haar hoofd haalt dat ik dan moet blijven," zeg ik zacht.
    Ik sla mijn armen om mijn benen en staar naar de grond.
    "Ik wil hier niet weg."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.