• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aislyn:
    'A-als je er zeker van bent. Ik ga het wel even halen.' Haar snelle stappen drongen mijn hoofd door als zware bonken en opeens voelde ik me misselijk worden. Ik ging goed zitten op het bed en boog me naar voren tegende misselijkheid.
    Cassia kwam stilletjes terug en ging naast me zitten, maar ik besteedde er niet veel aandacht aan.
    'Weet je het zeker?'
    "Natuurlijk weet ik het zeker, en wat boeit jou dat? Jij wilt me toch alleen maar veranderen, zodat ik geen "ziekte" meer heb. Het is geen ziekte... En Amora... Amora..." Haar naam galmde door mijn gedachte heen. "Amora ook niet... Zij hád een ziekte..."

Quiet the mind, and the soul will speak.

[En ohmygod ik had een tien. Voor Duits. HOE IS HET MOGELIJK EEN TIEN VOOR DUITS TE HALEN? Vooral als je mij bent o_o Ik haal echt nooit tienen XD]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Patrick Hathaway
    Waarom héb ik zijn doossier eigenlijk nog niet bekeken? Bij ieder ander had ik dat allang gedaan, had ik al zijn geheimen en zijn verleden al geweten.
    'Misschien hoor ik die dingen gewoon liever van jou.' Het is er uit voor ik het doorheb.
    Zijn ogen staren weer in de mijnen en ditmaal wend ik mijn blik niet af. Wat hij beschreef klonk inderdaad niet echt als een fijne verjaardag.
    Niet dat ik nu in de juiste positie stond om hem een feestje te geven, dat zou niet iets zijn wat de oude Patrick zou doen. En ik moet nog steeds uitkijken voor de andere begeleiders.
    Maar er is vast wel iets dat ik morgen kan doen. Als uhm, teken van vriendschap. Voor zijn verjaardag. Ik moet alleen even wat bedenken.

Cassia Sterling
    Haar bevende stem is nog steeds kwaad en snauwerig. Ik haal mijn schouders onzeker op. Ik kon het gewoon doen. Vader zou trots zijn. Ik had nu de kans.
    'Maar als je zoveel om haar geeft, waarom zou je haar willen vergeten?'
    Mijn linkerhand klemt zich steviger om het klokje, terwijl de rechterhand om een lok van mijn haar krulde.
    Op eht deel van de ziekte ga ik niet in. Ik snap het allemaal neit meer, ik probeerde alleen de regels te volgen en te helpen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

"Misschien hoor ik die dingen gewoon liever van jou," antwoordt Patje.
    Ik voel mijn wangen gloeien en lach ietwat nerveus.
    Nu snap ik waarom mensen over vlinders in de buik spreken, wat er zich in mijn maag afspeelt is moeilijk te beschrijven, maar wel heel fijn. Hoewel, vlinders vind ik toch net iets te zoetsappig.
    "Nou, dan heb je geluk dat ik graag met je praat," zeg ik zacht.
    Nu ik er over nadenk, wordt morgen sowieso mijn beste verjaardag. Dat uurttje dat ik met Patje kan doorbrengen zonder angst dat er iemand komt binnen vallen is op zich al een mooi cadeau. Al zijn bordspelletjes nog steeds niet het soort spelletjes dat ik met hem wil doen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aislyn:
    'Maar als je zoveel om haar geeft, waarom zou je haar willen vergeten?'
    Ik ging weer rechtop zitten maar sloeg mijn armen om mijn buik. "Zou jij dat niet willen? Ik bedoel, ik houd van haar. Nog steeds. En het doet pijn omdat ik niet verder kan, zij komt niet meer terug en ik kan niet op haar blijven wachten." Mijn stem was zachter geworden, mild en met liefde.
    "Ik wil rust in mijn hart en lichaam. En misschien... Ik weet het niet eigenlijk. Zou je me nu dwingen?" Ik kijk haar aan met een nieuwsgierige blik.

Patrick Hathaway
    'Nou, dan heb je geluk dat ik graag met je praat.'
    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn eigenlijk. Ik knik met een glimlach, mijn armen nog steeds om hem heen. We zitten al een tijdje zo, ik had verwacht dat Sasha zich nu wel losgemaakt zou hebben. Niet dat ik klaagde...
    'Maar verder heb je geen plannen voor je verjaardag?' vraag ik zachtjes. Mijn vingers strijken nog onbewust over de lokken gitzwart haar aan de achterkant van zijn hoofd.
    Oh ja, toen je zei dat je niet moest beginnen hopen? Volgens mij is het daar een beetje laat voor.

Cassia Sterling
    'Zou je me nu dwingen?'
    De maneir waarop ze over het meisje sprak was onbekend voor mij: bijna uit een andere wereld ofzo. Ik kende het niet, snapte het niet en dat zou ik ook nooit doen.
    'Nee.'
    Na alles wat ze tegen me gezegt, geschreeuwd had? Na alle harde woorden die zich zo in mijn hersenen genesteld hadden? hoe kon ik haar dwingen? hoe kon ik mijn werk nog fatsoenlijk doen nu?
    'Maar als je het echt wilt, wil ik wel helpen.'

[Dus, wacht, we hebben nu nog maar één begeleider die ons ook echt 'beter' wil maken?]

Aislyn
    "Nee." Mijn nieuwsgierige blik was overgelopen naar verward, ik snapte haar niet meer. Wat ging er in haar hoofd om? Wat wilde ze nu doen? Waarom hielp ze mij sowieso? "Maar als je het echt wilt, wil ik wel helpen."
    De woorden liet ik rustig door mijn hoofd malen en er verscheen een echte dankbare glimlach op mijn gezicht, terwijl ik nog steeds mijn armen rond mijn buik had.
    "Je bent veranderd," merk ik op, terwijl ik op hetzelfde moment mijn gedachtes uitspreek. Hopelijk zou ze het niet verkeerd opvatten. "Je bent meer je 'eigen-ik' aan het worden. Ik voel dat ik respect voor je begin te krijgen, al moet dat nog groeien." Ik sloeg mijn ogen even vermoeid neer en ik bedacht me dat ik eigenlijk nog niets gegeten had. Op dat moment begon mijn buik te grommen als teken dat het eten nodig had.

Marethyu schreef:
    [Dus, wacht, we hebben nu nog maar één begeleider die ons ook echt 'beter' wil maken?]

Cassia heeft veel issues en Aislyn is haar heel erg ind e war aan eht maken en ze weet het niet meer.
    ik kan altijd Alec en Amyra Sterling in de RPg gooien. *dreig dreig* 8D

Marethyu schreef:

[Felix is spelbreker*O*]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Sasha

"Maar verder heb je geen plannen voor je verjaardag?" vraagt hij dan terwijl zijn vingers opnieuw door mijn haren gaan. Ik grinnik.
    "Nee, ik wil er niet al te veel aandacht aan besteden," zeg ik rustig.
    Mocht Patje de hele dag met mij willen doorbrengen, dan zou ik niet klagen natuurlijk. Hoewel, de laatste twee dagen is hij wel heel vaak bij me in de buurt. Nogmaals, je hoort me niet klagen. Er springt een beeld voor mijn ogen van Patje die uit een levensgrote taart springt en ik moet me inhouden niet in lachen uit te barsten. Dat zou nog eens geweldig zijn.
    Ik zucht tevreden.
    "Ik had er trouwens ook niet op gerekend dat ik hier iets zou mogen doen dat überhaupt bedoeld is om mij plezier te schenken," voeg ik er met een kleine grijns aan toe.

[Ik moet gaan, ben er vanavond weer ^^]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cassia Sterling
    'Je bent veranderd. Je bent meer je 'eigen-ik' aan het worden. Ik voel dat ik respect voor je begin te krijgen, al moet dat nog groeien.'
    Het blijft even stil terwijl ik haar aankijk. veranderd. Ik weet niet of dat zo is. Ze heeft mijn gedachtes en gevoelens, voor zover die van mezelf waren, in choas gegooid.
    Haar maag knort in de stilte. Ik sla mijn ogen neer en knik.
    'Het is bijna lunchtijd. Denk je dat je naar de cafetaria kunt?'

(bye Elise :( *will write long Patrick Post*]

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 14:57 ]

(hahaha, gooi die vader en moeder erin als Aislyn Cassia probeert te zoenen of whatever xd lol)

Aislyn
    "Het is bijna lunchtijd. Denk je dat je naar de cafetaria kunt?"
    Ik had zin in iemands gezelschap, en omdat Cassia nu bij mij was... Ach, ik kon het altijd wagen.
    "Ga je mee dan?" Om ervoor te zorgen dat ze niet raar erover zou denken, zeg ik snel erachteraan, "Het is geen goed idee denk ik als ik alleen ben, ik heb gezelschap nodig. Ik ken mezelf op dat vlak."
    Ik kijk haar direct aan, maar draai me iets meer naar haar toe en terwijl ik dat doe, raakt mijn been die van haar, waar ik even snel naar kijk, maar verder geen aandacht aan geef.

[It would be dramatic (cat)]

Cassia Sterling
    'Ga je mee dan? Het is geen goed idee denk ik als ik alleen ben, ik heb gezelschap nodig. Ik ken mezelf op dat vlak.' Ze draait zich naar me toe, waarbij haar been tegen dat van mij stoot. Moeder zou zeggen hoe walgelijk het is, dat ze me probeert ziek te maken. Maar hoe? Echt walgelijk ziet ze er niet uit.
    'Okay.' Opnieuw sla ik mijn donkerblauwe ogen neer, waarna ik opsta. Buiten gaat de lunchbel.