• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Het enige dat jij hoeft te doen is er voor zorgen dat Cassia vannacht de slaapzaal niet uit gaat en ervoor zorgen dat ik die van mij wel uit kan.'
    Ik blijf even stil en denk na. Hailey zou normaal de zalen op slot doen vandaag, maar ik kan haar gemakkelijk overtuigen om mij dat baantje te geven. En als ik daarbij 'per ongeluk' de sleutel van de begeleiders slaapzaal verlies nadat we alle vier binnen zijn, zou Cassia er niet uit kunnen.
    'Geen probleem,' zeg ik met een glimlach. Ik doe mijn best hem niet recht in de ogen te staren, maar het helpt niet veel. Als het me dan toch lukt betrap ik mezelf er op dat ik naar zijn lippen staar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Moet eten]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Geen probleem," glimlacht Patje.
    Terwijl hij me in de ogen staart voel ik mijn hart steeds sneller en luider kloppen en na een tijdje gaat het zo hard dat ik het in mijn hele lichaam voel. Als ik Patje's blik naar mijn lippen zie zakken kan ik het niet laten er even over te likken. Ik kan het haast niet geloven, maar hiermee geeft hij zichzelf volledig weg. Je staart namelijk nooit naar iemand's lippen tenzij je die persoon wilt kussen of die iets interessants vertelt. Gezien het even stil is, valt die laatste optie weg. Ik glimlach automatisch terwijl het dansende mannetje in mijn buik salto's begint te maken.
    Misschien kan ik hem morgen wel om een klein cadeautje vragen, niet veel hoor. Met een kusje zou ik perfect gelukkig zijn. En ik denk dat ik niet alleen ben.
    "Heb ik al gezegd dat je een schatje bent?" vraag ik plagerig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Heb ik al gezegd dat je een schatje bent?'
    Denk aan slechte dingen; dode puppies, Cassia, wat dan ook, maar bloos in hemelsnaam niet. Dat gelik over zijn lippen was al lastig genoeg.
    'Nee, maar dat wist ik al,' grap ik met een licht nerveuze lach.
    Ik weet het niet zeker, maar mijn wangen voelen toch warm aan. Daarbij klopt mijn hart ook nog eens erg snel.
    Ik kan nauwelijks geloven dat ik het nu pas van mezelf door heb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nee, maar dat wist ik al," lacht Patje.
    Ik moet lachen en geef hem een duwtje tegen de schouder.
    "Grapjes, Patrick? Je leert snel bij," grinnik ik.
    Onvoorstelbaar dat dit dezelfde stijve hark van de eerste kampdag is. Ik vind deze Patje nog tien keer leuker dan de andere versie. Ik slik even terwijl ik alle moeite van de wereld doe mezelf in bedwang te houden.
    Ligt het aan mij of is het hier warm?
    "Doe het nog een keer," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wacht, doe wat nog een keer? o.o -blond-]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Een grapje maken :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Ik heb een hele goede leermeester,' zeg ik met een glimlach, waarna ik Sasha een lichte por in zijn zij geef.
    Nou ja, Sasha heeft me in elk geval de vrijheid terug gegeven om zo te zijn.
    'En wie zij dat ik een grapje maakte? Vind je me dan geen schatje?' ga ik verder met een grijns.
    Eigenlijk ben ik nog benieuwd anar eht antwoord ook en of hij het meent.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik heb een hele goede leermeester. En wie zei dat ik een grapje maakte? Vind je me dan geen schatje?"
    Als hij me port moet ik lachen en grijp zijn pols vast. Ik ben namelijk heel kietelig. Dan doe ik alsof ik even nadenk over zijn vraag. Om het plaatje af te maken bijt ik even op mijn onderlip. Dan kijk ik hem weer aan.
    "Normaal reageer ik er niet op als mensen vissen naar een complimentje," antwoord ik serieus. "Maar het valt helaas gewoon niet te ontkennen dat je een schatje bent," voeg ik er met een brede glimlach aan toe.
    Mijn ogen ontmoeten de zijne weer en ik voel me op dit moment intens gelukkig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn:
    Ze keek me lichtjes geschrokken aan. 'G-Geen probleem.' Ik hield haar nog even vast en liet haar toen los. Een grote glimlach sierde mijn gezicht en mijn donkere ogen fonkelden van blijdschap.
    "Ik ben zo blij!" Alsof ze dat niet gemerkt had, captain obvious. "Dankje, sweetheart!" Mijn gezicht werd weer normaal, een beetje beschamend zelfs, verlegn. "Ik bedoel Cassia."

    Sorry ik was echt moe. Dus ik viel in slaap. ;$


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is er iemand tegen wie Mignon kan praten?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Rani heeft niets te doen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    'Maar het valt helaas gewoon niet te ontkennen dat je een schatje bent.' Een brede glimlach siert zijn gezicht. Heb ik Sasha in de laatste vier dagen ooit zo blij en gelukkig gezien?
    Sasha houd mijn pols nog vast, terwijl mijn ander arm rond zijn middel ligt. Hij lijkt het nog steeds niet erg te vinden en ergens geeft me dat hoop.
    'Dat hebben we dan gemeen,' zeg ik met een lach. dat was de subtielste manier om hem te complimenteren die ik kon bedenken. En echt subtiel was het niet.
    Hij kijkt me weer recht in de ogen aan, elke keer als hij dat doet slaat mijn hart even wat sneller.

    Cassia Sterling
    Ik geen een onzeker knikje, gevolgd door een aarzelende glimlach. Geen kwade blikken of irritatie meer. Het kalmeert me. Dit is dat het eerste goede dat ik heb gedaan vandaag. Moeder zou me naar de andere kant van de cafetaria meppen als ze hier was.
    Het klokje glijd mijn broekzak in. Ik hoefde het niet meer te gebruiken. In stilte at ik mijn pap op en schoof ik de kom weg, nu ze me had losgelaten.
    Aislyn leek blij nu, niet meer overstuur vanwege Amora.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nice, waar is ze? Mignon is in het cafetaria.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."