• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassia Sterling
    'Ze vertelde me een keer dat ze eigenlijk helemaal niet van me hield. Maar ik kwam er te laat pas achter dat ze het niet meende. Ze zei het tegen me omdat ze niet wilde dat ik me zorgen om haar ging maken… ze wist precies hoe ik was…'
    'Ze hield vast veel van je.' De woorden verlaten mijn mond zonder dat ik ze kan stoppen. Op de een of andere manier denk ik gewoon dat het meisje.. Amora.. haar gevoelens wilde sparen, toen ze wist dat ze het niet zou overleven.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Mombasa schreef:
    Mijn bed ziet er heel aanlokkelijk uit dus ik denk dat ik hem eens een bezoekje ga brengen. Good night my dears.

Goodnight dear ^^

Sasha

Hoer. Mannelijke kamp-hoer. Sasha is verliefd. Hoer. Verliefde hoer. Sasha is een hoer.
    De stemmen en gezichten van Mignon en Cassia worden steeds minder makkelijk te onderscheiden. Uiteindelijk ben ik helemaal de kluts kwijt.
    Ik ben een hoer, maar niet meer.
    Bevend dwing ik mezelf op mijn knieën te gaan zitten. Ik kruip een eindje vooruit tot ik mezelf overtuig dat ik wel op mijn voeten kan staan. Ik loop naar binnen en zie Patje niet meteen. Vlak voor mijn bed kom ik met een harde klap weer op mijn knieën terecht. Het doet pijn. Goed, dat verdien ik namelijk wél. Ik duw mijn koffer uit de weg tot ik aan de plank kan en trek er wanhopig aan tot ik het ding los gekregen heb. Dat ik een nagel tot diep in het tere vlees eronder scheur kan me niet schelen. Ik verdien pijn. Als en gek begin ik alle condooms die ik nog over heb, op een handjevol na, uit de holle ruimte te halen en achter me te gooien. Ze moeten weg. Ik voel even in mijn zak of mijn aansteker er nog zit. Verbranden. Ik zie maar half wat ik doe omdat de tranen me het zicht belemmeren.
    Hoer!
    "Nee!" schreeuw ik luid, huilend, in de hoop dat de stemmen ophouden.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Night, Demi :Y)]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ik ga ook maar eens slapen, goodnight :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aislyn Paige Valentina
    “Ze hield vast veel van je.” Ik kon het niet meer houden en alweer kwamen er tranen over mijn wangen, die ik gelijk ruw wegveegde met de achterkant van mijn hand.
    “Het gaat wel goed zo op de vroege ochtend… Ik moet niet zo’n kleuter zijn.” Mijn hart voelde ik weer breken in tienduizenden stukjes, maar ook al had ik mijn tranen weggeveegd, ze bleven maar komen en komen. Ik voelde me een klein kind waarvan het ijsje op de grond was gevallen of die een knie had geschaafd. Mijn schouders schokte en mijn ogen werden langzaam maar zeker rood.
    “H-haar ouders gaven me pas de brief die ze had geschreven… nadat ze was overleden. Ze… ze… zeiden erbij dat ze het zo…” Ik slikte even en kneep mijn ogen weer dicht. “gewild had…”

-ik moet zo even weg, maar daarna ben ik er weer, duurt ongeveer 30 min-

Quiet the mind, and the soul will speak.

Patrick Hathaway
    vervolgens gaat alles heel snel. Sasha staat op en strompelt bevend de zaal binnen. Mijn eerste gedachte is dat er iets met Felix gebeurt is. Ik zet een stap naar hem toe en zie hoe hij hard op zijn knieën valt en een plank vanuit de vloeg begint te trekken. Zijn handen trillen ne ik zie een streepje bloed. Ik krijg even geen woord over mijn lippen. Hij begint dingen vanuit de ruimte onder de vloer te nemen. Condooms, maar ik let er nauwelijks op. Sasha huilt.
    'Nee!' screeuwt hij luid. Wat er ook gebeurt is, het heeft hem keihard geraakt.
    'Sasha?' Ik krijg weer controlle over mijn stem en ga naast de bevende jongen zitten. 'Sasha, rustig aan...' mijn stem word vanzelf zacht als ik bij hem ben. 'Wat is er aan de hand?' Voorzichtig sla ik een arm om zijn schouders.

Cassia Sterling
    Ze deed zo ahrd haar best om niet nog meer te huilen, maar tranen bleven over haar wangen stromen. mijn volgende zin komt er twijfelend uit, hopend dat ze niet weer begint to schreeuwen uit frustratie.
    'J-Je moet je tranen denk ik even er uit laten. Het hielp bij mij..'
    ik kon haar maar moeilijk begrijpen, want ik had zoiets nog nooit meegemaakt. Er was nooit iemand waar ik om gaf gestorven. Gaf ik igenlijk wel om iemand? Ik kon het me moeilijk voorstellen.

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:27 ]

Sasha

"Sasha? Sasha, rustig aan..." Ik kan niet rustig aan doen. Die condooms moeten eerst weg! Dan kan ik geen hoer meer zijn. "Wat is er aan de hand?"
    Zodra ik zijn arm om me heen voel laat ik de condooms die ik net vast had uit mijn bevende handen vallen. Ik haal piepend adem en grijp Patrick's t-shirt met beide handen vast om vervolgens mijn gezicht in de stof te verbergen.
    "Ik ben een hoer!" breng ik huilend, bijna schreeuwend uit. "Cassia heeft gelijk, ik ben een hoer! Ik - ik wil geen hoer meer zijn!"
    Zoute druppeltjes verdriet doen het kleine wondje dat mijn lip nog als herinnering aan het gevecht draagt branden. Ze laten sporen na op mijn wangen en op Patrick's t-shirt.

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:37 ]

[Sorry dat ik niet reageerde, doe ik morgen. Ik moest aan die keuzevoorzetsels met duits en ik snapte er echt geen hout van..]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Aislyn Paige Valentina
    “J-Je moet je tranen denk ik even eruit laten. Het hielp bij mij…”
    Ik schudde mijn hoofd gelijk nadat ik het hoorde, ik wil dat niet, nee, nee, en nog eens nee. Weer probeerde ik mijn tranen te stoppen door ze af te vegen aan de achterkant van mijn hand, maar het hielp niet. Het leek wel alsof het alleen harder ging en ik werd er gek van, het voelde alsof er mist in mijn hoofd kwam en ging bonken. Het leek alsof er iemand met een hamer op de achterkant van mijn hoofd had geslagen en toen ik merkte dat het niet werkte, liep ik naar achter maar ik viel hulpeloos naar achter en ik draaide mijn gezicht naar de grond, waarna ik keihard in mezelf schreeuwde. Ten minste, ik dacht dat het in mezelf was, het kon heel goed zijn dat ik het hardop deed, want ik voelde me verward en de mist in mijn hoofd werd steeds dichter totdat ik niet meer helder na kon denken.
    Mijn handen die ik tot vuisten had gebald liet ik keihard tegen de grond slaan, totdat deze een paar steentjes raakten en langzaam maar zeker was mijn huid kapot en begon met bloeden – toch bleef ik doorslaan. Bevend stond ik daarna op en haalde het klokje uit mijn bh, waarna ik mijn ogen opendeed en met onzinnige, harde woorden zei: “Ga alsjeblieft gewoon verder met je werk. Ik moest je niets vertellen.” Zo hard als ik kon gooide ik het klokje weg, die kwam een paar meter verderop bij Cassia terecht en ik strompelde weg. Het zag eruit alsof ik dronken was en elk moment weer neer kon vallen.

[Lekker fucked-up weer, maar goed... ik ben zo weer terug. Verzin maar wat goeds voor Cassia ^^]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Patrick Hathaway
    Sasha klampt zich aan mijn shirt van en bijna direct sla ik ook mijn tweede arm om de jongen heen.
    'Ik ben een hoer! Cassia heeft gelijk, ik ben een hoer! Ik - ik wil geen hoer meer zijn!' Hij schreeuwt het terwijl zijn lichaam schokt door zijn harde gehuil. Cassia had hem verteld dat hij een hoer was? ik voel een onverklaarbare woede in mijn borstkas, maat het is overschaduwt door bezorgdheid.
    'Je bent geen hoer. Vroeger had je soms trekjes die er op leken. Maar heb je gezien hoeveel je veranderd bent, Sasha...?' Ik strijk een hand over de achterkant van zijn haar, hopend dat het kalmerend werkt.

Cassia Sterling
    Ze schud hard haar hoofd, begint harder te huilen zelfs. Ik weet niet goed wat ik moet doen nu eigenlijk. Maar ze lost dat op door naar achteren te strompelen, een vage, mistige blik in haar ogen.
    Voor ik het wist lag Aislyn op de grond, schreeuwde ze en greep ze naar de kiezeltjes onder haar. stomverbaasd keek ik toe. Wat was er met haar aan de hand? Dit had ik nog nooit mee gemaakt.
    Plots was het voorbij. Ze stond op, bloed op haar handen en mijn klokje in haar hand.
    '“Ga alsjeblieft gewoon verder met je werk. Ik moest je niets vertellen.' Het klokje word hard op de stenen gesmeten, maar mijn ogen zijn nog in verbazing op Aislyn gericht. Ze strompelde ondertussen van me weg.
    Ik had een persoon nog nooit zoveel emotie zien tonen als haar.
    'Maar..' Het kkwam er zwak uit, dat wist ik wel. en ik dacht niet dat ze zou stoppen met lopen.
    'Mijn werk is toch... Om te helpen?'

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:45 ]

Sasha

"Je bent geen hoer. Vroeger had je soms trekjes die er op leken. Maar heb je gezien hoeveel je veranderd bent, Sasha...?"
    Het snoert me de mond, maar niet omdat ik erdoor kalmeer. Cassia's stem is verdwenen, maar nu overheerst die van Mignon en ik weet niet of dat wel zoveel beter is.
    Sasha is verliefd. Sasha is verliefd. Sasha is verliefd. Sasha is verliefd.
    Het huilen kan ik niet tegen houden. Ik druk mijn gezicht wat meer tegen zijn borstkas aan en luister onbewust naar zijn hartslag terwijl zijn hand door mijn haren glijdt.
    "Ze moeten weg," zeg ik snikkend, doelend op de condooms.

[Goodness, drama all over the place.]

Patrick Hathaway
    'Ze moeten weg,' snikt hij na een kleine stilte. Ik knik, maar laat hem nog niet los. Het maakt mijn hart zwaar om hem zo te horen huilen, om hem zo overstuur te zien.
    Doe een beetje lief tegen Sasha. Hij heeft het moeilijk Mijn hart klopt veel te snel, ik weet niet of het van bezorgtheid voor Sasha is of voor woede voor Cassia. Ik druk een kus op zijn kruin voor ik het doorheb en schuif de condooms die naast me liggen inéén stuk plastic, wat ik dichtknoop.
    'Ik zal zorgen dat ze weg gaan.'

Sasha

Als Patrick een kus op mijn kruin drukt vrees ik even dat mijn hart ermee ophoudt. Het blijkt alleen een slagje over te slaan om dan drie keer zo snel als anders te gaan.
    "Ik zal zorgen dat ze weg gaan," zegt Patje.
    Ik knik even en veeg mijn tranen weg met de rug van mijn hand.
    Onbewust kruip ik wat dichter tegen Patrick aan.
    Ik heb me nog nooit zo verschrikkelijk en zo fijn tegelijk gevoeld. Ik ben in de war, ik voel me vies, ik voel me warm vanbinnen. Ik voel dingen waarvan ik niet eens wist dat ik ze kon voelen.
    Maar dan nog blijft de kans dat hij dit allemaal voelt klein. Ik ben gewoon een jongen die hem geholpen heeft. Voorzichtig kijk ik hem aan.