• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Rani zit al zo'n beetje de hele dag pap te eten x] Ik wist niet echt iets, dus ik heb een post geschreven toen ze ging ontbijten en een post toen ze weer ging lunchen. Maar ze is net op magische wijze naar haar slaapzaal gepoeft en komt nu naar het cafetaria toe dan, mkay?]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Wacht volgens mij kan dat niet o.o Sasha en Patrick zitten toch in zaal twee?]

Sasha

"Dat hebben we dan gemeen," lacht Patje.
    Ik grinnik. Als het kon dan liet ik nu mijn vingers tussen de zijne glijden, maar helaas is het veel te riskant gezien we in het midden van de zaal zitten. Dat zijn arm om mijn middel ligt, daar kan ik me nog wel uitlullen als het nodig is, maar handjes vasthouden is te duidelijk.
    Ik ben heel even verbaasd dat ik überhaupt zijn hand wil vasthouden gezien ik altijd de jongen was die een grondige hekel had aan dat soort koppeltjes. Hoe blind ik al die tijd geweest ben is een hard besef.
    "Ik ben geen schatje, en dat weet je maar al te goed," lach ik.
    Ja, daar ben ik nog steeds heilig van overtuigd.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Marethyu schreef:
    [Wacht volgens mij kan dat niet o.o Sasha en Patrick zitten toch in zaal twee?]

Well yes, since this morning. First they cried, and now they're hugging.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Oh, is hugging how they call it these days? :')]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cosette schreef:
    [Oh, is hugging how they call it these days? :')]

Hugging.. flirting.. trying not to rip eachothers clothes off...

Dan is Rani bij het meer of zo, ze komt in elk geval naar Mignon toe xd

Rani
    Met een zucht sloeg ik het boek dicht en ging rechtop zitten. Al de hele dag had ik weinig energie en ik had dan ook niet veel gedaan. Ontbeten, gelezen, geluncht, gelezen. Onder 'lezen' viel in dit geval ook het leegeten van één van de zakken snoep die ik had meegenomen (en voor de zekerheid had verstopt toen de bagage werd gecontroleerd) en muziek luisteren. Eerst had ik op mijn slaapzaal gelegen, maar al snel vond ik het daar te donker en te opgesloten en daarom was ik - met mijn boek en voedsel - naar het meer verhuisd. Nu begon ik me echter te vervelen en daarom krabbelde ik overeind, raapte het boek op en slenterde naar het cafetaria.

Aislyn:
    "Ik denk dat ik je nog een keer een 'sorry' gun. Ik ben niet éen van de makkelijkste personen om mee om te gaan. Vondt je de knuffel vervelend? Geen zorgen, je wordt niet aangestoken. Al wens ik je de liefde wel toe." Glimlach ik oprecht, terwijl ik nog wat pap pak en dit op eet.
    Cassia was iets veranderd. In de positieve zin dan wel. Ik voelde me rustiger, niet meer zo overstuur door Amora. Het voelde fijn.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Patrick Hathaway
    'Ik ben geen schatje, en dat weet je maar al te goed.'
    Daar kan niemand omheen, hoewel het niet valt te ontkennen dat hij een schattige kant heeft. Hij laat hem misschien niet vaak zien, maar op het moment is dat het enige woord wat ik kan bedenken om hem te beschrijven.
    hoewel, dat kan aan mijn lovestruck hersenen liggen.
    'Daar heb je een punt,' zeg ik met een warme glimlach. Sasha heeft niet alleen veel veranderingen meegemaakt, hij is ook degene die ze bij mij teweegbracht.

Cassia Sterling
    'Uh, ik weet het niet.' het feit dat ik die zin maar blijf herhalen werkt me op de zenuwen, maar ik hou mezelf kalm.
    'Ik doe niet aan 'knuffels'.' het was waar, ik sleog soms een arm om een bijna-gebroken patient heef, maar dat was alles. Zelfs mijn familie niet. Wanneer was de laatste knuffel geweest die ik had gehad? Toen ik 6 was? ik haal mijn schouders even op.
    'Dus, uhm... ik meot straks maar eens wat werk gaan doen.'
    Niet dat ik enig idee had van wat ik moest doen...

Mignon

Ik concentreer me op mijn pap als ik de deur van het cafetaria open hoor gaan. Verstoord kijk ik op maar als ik Rani zie steek ik lachend mijn hand op.
    "Hi," lach ik breed en ik klop uitnodigend naast me op een stoel.
    "Overleef je het een beetje?"
    De verandering van kleding heeft echt een wonder verricht. Ik voel me een stuk vrolijker en opgewekter dan eerst. Mijn 'oude' ik komt langzaam weer naar boven drijven.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Crap, sorry, ik moet gaan, mijn ouders vinden dat ik te veel achter de computer zit en zo. Tot morgen!]

Sasha

"Daar heb je een punt," is het antwoord.
    De glimlach op Patje's gezicht doet me bijna duizelen. Het lijkt alsof mijn zintuigen plots zoveel sterker zijn. Zijn lichaamsgeur dringt mijn neusgaten binnen en doet me even vergeten hoe ik heet. De arm om mijn middel lijkt veel prominenter aanwezig dan eerst en zijn ademhaling herinnert me aan donderslagen. Heel even doet de wereld er niet toe.
    "Hmm, dus nu moet je een ander complimentje verzinnen," grinnik ik.
    Plots schiet er een scherpe pijn door mijn vinger en ik herinner me weer dat ik mijn nagel diep gescheurd had toen ik de plank wilde loskrijgen. Automatisch stop ik mijn vinger in mijn mond. Ik heb geen idee waarom mensen dat doen, vast iets instinctiefs.

[Ik mis Quinn *cries*]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''