• Laatste topic voor voorlopig weer. :')

    Even een leuk album voor de fans/kenners en anders een goede geschiedenisles over goede muziek! :Y) [En nee, dit is niet bedoelt om een discussie uit te lokken over wat wel of geen goede muziek is.]


    Appetite for Destruction is het eerste studioalbum van de Amerikaanse hardrockband Guns N' Roses. Het album combineert elementen afkomstig uit heavy metal, hardrock, bluesrock en punk.

    Appetite for Destruction bereikte de nummer 1-positie in de US Albums Chart en op 23 september 2008 werd het door de RIAA gecertificeerd als 18x platina.[1]

    Bron: Wikipedia.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:36 ]


    Til hug og blod.

    Meh, ik ben niet zo'n fan van dubstep (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Meh, ik ben niet zo'n fan van dubstep (cat)


    Alwin ... Dat deed pijn. Zoiets kun je niet zeggen als we het over Guns N' Roses hebben. Ik kan het gewoon echt niet geloven! (huil)


    Til hug og blod.

    Zo oud is die toch nog niet, als je een echt goede geschiedenisles wilt zou je eens naar de jare 60/70 moeten kijken, daar vind pas goede muziek(ik heb net mijn Queens cds binnen)
    Niet dat Guns N' Roses slechte muziek is, maar nog niet echt een klassieker.
    Maar helaas kan ik hier nergens Guns N' Roses vinden. Jaja beste binnenstad van Nederland, tenzij je goede muziek wilt vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tigger schreef:
    Meh, ik ben niet zo'n fan van dubstep (cat)


    Wacht, wat. Jij noemt dit dubstep?



    Mooi hoe youtube trouwens gewoon al die albums er op laat staan. :')


    Remember when...

    MyFairyKing schreef:
    Zo oud is die toch nog niet, als je een echt goede geschiedenisles wilt zou je eens naar de jare 60/70 moeten kijken, daar vind pas goede muziek(ik heb net mijn Queens cds binnen)
    Niet dat Guns N' Roses slechte muziek is, maar nog niet echt een klassieker.
    Maar helaas kan ik hier nergens Guns N' Roses vinden. Jaja beste binnenstad van Nederland, tenzij je goede muziek wilt vinden.


    Het is van voor mijn geboorte, dus voor mij is het geschiedenis. En zo zijn er inderdaad heel veel andere goede (en nog oudere) bands. Maar dit keer koos ik voor deze cd. Volgende keer zet ik weer een andere erop! Misschien maak ik er nog wel een serie van ook. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 16:44 ]


    Til hug og blod.


    Als we 't toch over goede muziek hebben _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Alwin ... Dat deed pijn. Zoiets kun je niet zeggen als we het over Guns N' Roses hebben. Ik kan het gewoon echt niet geloven! (huil)



    Deze staat op mijn telefoon :Y)

    En ik wou gewoon weten hoeveel mensen dat serieus zouden nemen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Eeyore schreef:

    Als we 't toch over goede muziek hebben _O_


    Oké, jij overtuigd me! Ik vind dat we met een groepje mensen een serie op moeten richten met oude muziek. Allemaal informatie erbij geven e.d. ook ... Fantastisch! _O_


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    (...)


    Deze staat op mijn telefoon :Y)

    En ik wou gewoon weten hoeveel mensen dat serieus zouden nemen xD


    Dat begreep ik ook wel ... Maar, maar ... Hoe kun je???!!!! (huil)


    En dat blijft ook een geweldig mooi nummer, ja! :Y)


    Til hug og blod.

    Dus. Nu ga ik een awesome cd in mekaar zetten met gejatte muziek om morgen met m'n pa van te genieten. And this song will be fucking on it!
    Oh en dood aan dubstep. Moge het een pijnlijke dood sterven.


    No growth of the heart is ever a waste

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Oké, jij overtuigd me! Ik vind dat we met een groepje mensen een serie op moeten richten met oude muziek. Allemaal informatie erbij geven e.d. ook ... Fantastisch! _O_

    Yah, man :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geweldig album! Waarom horen we die dingen niet meer op de radio? ]:


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Geweldig album! Waarom horen we die dingen niet meer op de radio? ]:

    Dan luister je gewoon naar de verkeerde radiozender :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Het is van voor mijn geboorte, dus voor mij is het geschiedenis. En zo zijn er inderdaad heel veel andere goede (en nog oudere) bands. Maar dit keer koos ik voor deze cd. Volgende keer zet ik weer een andere erop! Misschien maak ik er nog wel een serie van ook. :Y)

    Ik had het eigenlijk alleen over deze cd, niet over Guns N' Roses zelf.
    Lijkt me best leuk zo'n serie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eeyore schreef:
    (...)
    Dan luister je gewoon naar de verkeerde radiozender :')

    Blijkbaar, want ik hoor ze hier nooit.


    comfort in c h a o s