• Zo.... wil je samen schrijven? Ik schrijf het liefst over onbekende personen!

    Naam:
    Waarom zou ik jou moeten kiezen:
    Stukje verhaal:
    Genres die je leuk vindt:
    Nog leuke ideeën:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Every living creature dies alone.

    ff een abo nemen xD


    Every living creature dies alone.

    Naam: HEAVYMETAL (Maar je mag me ook Erieka noemen)
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: Misschien vindt je mijn schrijfstijl wel fijn om mee samen te werken?
    Stukje verhaal: "Pom sprong naast me op het bed en ging naast me zitten. Zijn groen gele ogen keken me liefdevol aan. Ik probeerde opnieuw te glimlachen. Pom was gewoon geweldig. Hij probeerde me altijd weer op te beuren, hij wist wanneer er iets met me was. Wanneer ik niet lekker in mijn vel zat. Hij kon het zelfs voelen van 1400 kilometer afstand."
    Genres die je leuk vindt: Onbekende personen, fantasie, romantiek en horror.
    Nog leuke ideeën: Dat laat ik helemaal aan jou over, ik kan me op zich prima aanpassen en als ik veel inspiratie heb, volgen de leuke ideeën vanzelf ;)


    26 - 02 - '16

    Als je nog wat meer van mijn schrijfstijl wilt lezen/zien kan je ook mijn stand alone's lezen als je wil ;3


    26 - 02 - '16

    Naam: Sandra
    Waarom zou ik jou moeten kiezen: haha gewoon omdat schrijven leuk is!
    Stukje verhaal: haha ik kan nooit zomaar iets schrijven maar hier heb je mijn verhaal die ik op dit moment schrijf? klik
    Genres die je leuk vindt: fanficties, onbekende personen. Romantiek & drama, jaa lekker veel drama whooeet umm maar ik kan me ook aanpassen maar ik schrijf liever geen horror of thriller.. ;$
    Nog leuke ideeën: that's up to you babe!
    xxx (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.