• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik kan Alec wel doen? Gnehe.. Maar ik moet nu even mijn krantenwijk gaan lopen. Toedels! (flower)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    Ik had verwacht dat ze blij zou zijn emt mijn antwoordm, natuurlijk. Wat ik neit had verwacht is hoe enthousiast ze me plots beetnam, waarna ik een kus op mijn wang kreeg.
    Ik verwachtte dat de plek op mijn wang zou branden of zoiets, dat ik er een verschikkelijk gevoel bij zou krijgen. Maar dat gebeurde niet. Ik keek Aislyn alleen lichtjes geschrokken aan.
    'G-Geen probleem.'

    Patrick Hathaway

    'Nee, ik wil er niet al te veel aandacht aan besteden. Ik had er trouwens ook niet op gerekend dat ik hier iets zou mogen doen dat überhaupt bedoeld is om mij plezier te schenken.'
    Daar had hij ook gelijk in. Voor een paar seconden laat ik mijn verbeelding toe om te bedenken hoe het zou zijn als we niet vast zaten in dit kamp.
    Als ik nooit gehypnotiseerd geweest was en onze leeftijd dichter bij elkaar lag.
    Zou ik dan ook zo hard voor hem gevallen zijn?
    Door het denken aan dit soort dingen voel ik me een beetje licht in het hoofd, warm vanbinnen en nerveus. Vooral nerveus.
    Wanneer was ik voor het laatste verliefd geweest? Ik was 16, het jaar voordat mijn kamp begon. Waren die gevoelens net zo sterk als de gevoelens die ik voor Sasha heb?
    Ik had vandaag geen seconde getwijfeld om hem in mijn armen te nemen en dat was al een uur geleden. En ik had hem nogsteeds vast en tegen mijn borstkas aan.
    De gedachte dat Cassia hem had uitgescholden voor hoer, dat ze hem zou proberen te hypnotiseren, dat er ook maar iets met hem zou gebeuren...
    Ook dat maakte een verrassende chaos van gevoelens in me los. Alleen deze gevoelens waren niet positief en warm.
    Er was geen weg meer omheen dan. Mignon had het al gezegt; ze wist het al voordat ik er zelf achter kwam. Ik was verliefd op Sasha.
    Een flirterige, stoere jongen die niet bang is om zijn mening te geven, die op het eerste zicht om niets leek te geven, maar die toch een lieve en emotionele kant bleek te hebben.
    Die zijn nek had uitgestoken om me te helpen en ent bijna was ingestort in mijn armen.
    Tijdens mijn gedachtegang is er een zachte glimlach op mijn gezicht verschenen, die ik er met veel moeite afdwing.

    'Je hebt gelijk, maar ik dacht niet dat je je aan die regels ging houden,' plaag ik.
    Sasha zou wel nooit iets in mij zien, maar ik had in elk geval al bewezen dat de hypnose weg was, dat ik nog de mogenlijk had om gevoelens tegenover anderen te krijgen, om zelfs na zeventien jaar weer verliefd te worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [En ik ga weer. Goodbye my dears.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Je hebt gelijk, maar ik dacht niet dat je je aan die regels ging houden," zegt Patrick op een toon die ik hem nog niet vaak horen gebruiken heb. Het klinkt haast uitdagend. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk hem met vernauwde ogen aan. Ze fonkelen opnieuw, ondeugend dit keer.
    "Oh, er zijn nog heel wat regels waar ik me niet aan houdt," grinnik ik. "En als ik me niet vergis, ben ik niet de enige..."
    Ik kijk hem veelbetekenend maan met een kleine grijns op mijn lippen.
    Patje breekt zowat de grondregel van dit kamp door hier met mij in zijn armen te zitten. En rebels als ik ben ga ik hem niet tegen houden, al is dat natuurlijk niet de enige reden. Ik kruip nog iets dichter tegen hem aan. Traag breng ik mijn lippen dichter bij zijn oor.
    "Niet dat ik je ga verklikken, ik vind het namelijk prima zo," fluister ik.
    Even heb ik de neiging op zijn oorlel te bijten, maar ik laat het zo.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Niet dat ik je ga verklikken, ik vind het namelijk prima zo.' Dat laatste fluistert hij in mijn oor, waardoor er een rilling over mijn rug loopt. Het zijn geen slechte rillingen zoals ik vroger gehad zou hebben, meer een als-hij-nog-dichterbij-komt-kan-ik-hem-net-zo-goed-zoenen-rilling.
    Maar als ik dat zou doen, was ik er bijna zeker van dat hij dit verkeerd zou opvatten, zeker met zijn instorting die hij net had. Plus voor de volgende 24 uur was het nog strafbaar.
    Toch ben ik even blij dat Sasha de grijns op mijn gezicht momenteel niet kan zien.
    'Tsjah, zoals je zelf al zei; het volgen van alle regeltjes werdt een beetje... Saai,' antwoorde ik, mijn stem een fluistering. Onbewust waren mijn lippen maar een paar milimeter van zijn slaap verwijderd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [eten, geef me 10 minuten.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Tsjah, zoals je zelf al zei; het volgen van alle regeltjes werd een beetje... Saai," fluistert hij terug.
    Zijn warme adem streelt langs mijn slaap en een tintelend gevoel verspreid zich door mijn lichaam. Hij maakt het me zo makkelijk de enige regel die ik mezelf opgelegd heb te willen breken. Morgen vervalt die regel echter en kan ik naar hartelust de regels van het kamp breken om erachter te komen of ik iets kan doen om Patje wel te verdienen.
    Mijn oog valt op de zak met condooms, die ik zo graag weg wil, achter hem. Een heerlijk idee komt in me op. Een heerlijk idee om duidelijk te maken dat ik niet van plan ben mijn geaardheid op te geven.
    "In dat geval," fluister ik opnieuw. "Heb je zin om iets stouts te doen?"
    Ik kan wel iemand gebruiken die me helpt met het opblazen van die dingen. En ik heb een stift nodig, die heeft Patje vast wel in zijn kantoortje liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Heb je zin om iets stouts te doen?'
    Met de manier waarop je zo verleidelijk blijft fluisteren? Je hebt geen idee.In plaats van dat ik dat zei, gaf ik alleen een klein lachje en vroeg ik me afwezig af wat er zou gebeuren als ik een onschuldige kus op zijn slaap zou geven.
    'Reken maar.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Reken maar."
    Het antwoord zorgt ervoor dat de opwinding door mijn lijf raast. Dat ik het nu even niet heb over het opblazen van de condooms, kan je vast wel raden. Nog een dagje volhouden, Sasha. Ik mag Patje nu niet in de problemen brengen. Ik grinnik en doe mijn hoofd terug naar achteren zodat ik hem glimlachend in de ogen kan kijken.
    "Wat denk dat Cassia ervan zou vinden als het kamp vol met opgeblazen condooms ligt die de boodschap "Gay Pride" dragen?" vraag ik, een grijns van ondeugd op mijn lippen.
    Zo'n streek is het eigenlijk niet eens, maar misschien dringt het dan eindelijk een keer door dat niemand hier van plan is zichzelf op te geven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Wat denk dat Cassia ervan zou vinden als het kamp vol met opgeblazen condooms ligt die de boodschap "Gay Pride" dragen?'
    Als ik daarop gepakt word, zal ze zelf condooms gebruiken om mij op te hangen. Ik zie haar, aangezien haar familie, er eigenlijk nog wel voor aan.
    'Ik denkt dat ze flipt.'
    Zijn ogen staren weer in de mijnen, ze fonkelen en hij heeft een ondeugende grijns op zijn lippen. Ik moet vooral niet op zijn lippen letten want dat heeft rare effecten op me.
    'Maar ik heb nog wel wat gekleurde stiften in het kantoor liggen,' maak ik mijn zin af met een grijns. De realisatie van net zorgt dat ik me een beetje roekeloos voel, volgens mij.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Shatrick _O_]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    They are so sexy together.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    They are! :9~


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Ik denkt dat ze flipt. Maar ik heb nog wel water gekleurde stiften in het kantoor liggen," grijnst Patje.
    Ik kijk hem met een brede glimlach aan.
    "Daar had ik al op gerekend," lach ik. "Het enige dat jij hoeft te doen is er voor zorgen dat Cassia vannacht de slaapzaal niet uit gaat en ervoor zorgen dat ik die van mij wel uit kan."
    Zonder er bij na te denken veeg ik een paar plooien uit zijn t-shirt glad. Meer dan dat kan ik niet van hem vragen zonder dat hij ervoor moet opdraaien en dat doe ik hem niet aan. Die isolatiecel doet me niks, dus de kans dat ik daar nog een keer word in gestopt is klein.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Morgen Birthdaysex voor Shatrick!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."