• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster eindelijk gekopiëerd heeft...)


    Ik heb een (tweede) nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oliver

    'Van alles.' Antwoord ik en neem haar mee naar de keuken. Ik ga op de rand van de tafel zitten en trek haar een beetje naar me toe.

    Mallory Tracy

    "Ik wil graag een glaasje Oliver." grinnik ik en ik kom nog een stukje dichterbij.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik grinnik. En ga waar staan om haar tegen me aan te drukken. 'Dat heb ik wel voor je hoor.'

    Mallory Tracy

    "Dat klinkt goed." Ik ga iets op mijn tenen staan zodat ik een kus op zijn lippen kan drukken.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik kus haar terug en bijt zachtjes op haar ondelip. Mijn handen glijden naar haar onderrug waardoor ik haar dichter naar me toe kan trekken.

    Mallory Tracy

    Ik kreun zachtjes tegen Olivers lippen aan als hij op mijn onderlip bijt. Mijn tong zoekt die van hem gelijk weer op, mijn hele lichaam snakt gewoon naar meer van deze jongen.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Langzaam lopen we de keuken uit richting mijn slaapkamer. Ik til haar op om de laatse paar meter naar het bed te overbruggen.

    Mallory Tracy

    Ik sla mijn benen om zijn lichaam heen als hij me optilt en laat zijn lippen geen seconde los.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Met mijn handen ondersteun ik haar en leg haar dan zachtjes op bed neer. Ik hang half over Mallory heen en kus haar nog steeds.

    Mallory Tracy

    Hij legt me op het bed neer en mijn handen glijden onder zijn shirt, zodat ik over zijn blote huid kan strelen.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik maak een gesmoord geluid tegen haar lippen aan en verken nu ook haar lichaam.

    Mallory Tracy

    Ongeduldig trek ik zijn shirt een stukje naar boven.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik lach tegen haar lippen aan en laat dan los om mijn shirt over mijn hoofd te kunnen trekken. Op mijn beurt trek ik een beetje aan haar shirtje,

    Mallory Tracy

    Ik kom iets overeind zodat hij makkelijk mijn shirt over mijn hoofd kan trekken en trek hem dan tegen mijn bovenlichaam aan, ik wil zijn warmte zo graag voelen. Dan vinden mijn lippen die van hem weer en strelen mijn handen over zijn rug.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Haar lichaam tegen dat van mij zorgde ervoor dat ik nog meer naar haar verlangde. Ik druk mijn onderlichaam tegen dat van haar en kreun zachtjes.