• Oké. Dit kan verkeerd uitpakken bij jullie.
    Maar I don't care.
    Ik moet het gewoon even kwijt. En nu al helemaal nu ik in een slecht humeur ben x).

    Wie haten jullie? Huppelkutjes.. waarom? Ze zijn zo dom! Ik snap niet wat dat soort mensen op de wereld is.
    Wat vinden jullie van TH-haters? Kut. Ik haat ze!

    Zo'n reactie is in één woord; ZIELIG
    Dan ben je echt ____
    Huppelkutjeshaters & TH-haters zijn toch bijna hetzelfde?
    Laat die mensen toch gewoon!
    Ze weten vast zelf wel dat enorm zielig bezig zijn.
    Hou je toch gewoon met je eigen bezig.

    Eva heeft gesproken.


    I recycle my thoughts.

    Sjoww, en eva heeft gwn helemaal gelijk ^^

    Nouk heeft gesproken ^^

    Dankje


    I recycle my thoughts.

    En Julie is lief!

    Viola, Julie heeft getypt!


    rules don't stop me

    und I agree:P mrjhaa vin ut sowieso bst knap dat je men gaat haten als juh ze niet kent..kbdoel kee als je die nu persoonlijk kent en je mag die persoon niet kee, maar om in één keer een hele groep te haten,,dat snap ik niet helemaal maargoed dat ben ik(A)


    Why don't you break my heart

    Eva heeft gelijk!
    Ik heb gesproken!

    .

    En merel heeft gesproken!

    und I agree:P mrjhaa vin ut sowieso bst knap dat je men gaat haten als juh ze niet kent..kbdoel kee als je die nu persoonlijk kent en je mag die persoon niet kee, maar om in één keer een hele groep te haten,,dat snap ik niet helemaal maargoed dat ben ik(A)


    Agreed.
    Ik bedoel, waarom zou je een topic maken over; "Wie haat je."
    En dan antwoorden veel mensen; Rihanna, Huppelkutjes, Mika WEETIKVEEL.

    D-o-m


    I recycle my thoughts.

    .

    En merel heeft gesproken!


    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHA


    kansloos


    I recycle my thoughts.

    und I agree:P mrjhaa vin ut sowieso bst knap dat je men gaat haten als juh ze niet kent..kbdoel kee als je die nu persoonlijk kent en je mag die persoon niet kee, maar om in één keer een hele groep te haten,,dat snap ik niet helemaal maargoed dat ben ik(A)


    IDD! dat vind ik een goeie! Leer mensen toch eerst beter kennen voordat je over ze gaat oordelen. Misschien is een huppelkut wel heel aardig! En als ze dat niet is, jammer toch? Dan laat je der toch gewoon? Dat is toch ook weer niet zo moeilijk? Je moet gewoon iedereen in z'n waarde laten. Iedereen is anders, en dat maakt iedereen uniek. Ik weet zeker dat iemand die een hekel heeft aan huppelkutten best bevriend kan worden met zo'n meisje hoor. Het is niet omdat ze ANDERS zijn dan jij, dat ze dan ook meteen minder aardig zijn.


    rules don't stop me

    und I agree:P mrjhaa vin ut sowieso bst knap dat je men gaat haten als juh ze niet kent..kbdoel kee als je die nu persoonlijk kent en je mag die persoon niet kee, maar om in één keer een hele groep te haten,,dat snap ik niet helemaal maargoed dat ben ik(A)


    IDD! dat vind ik een goeie! Leer mensen toch eerst beter kennen voordat je over ze gaat oordelen. Misschien is een huppelkut wel heel aardig! En als ze dat niet is, jammer toch? Dan laat je der toch gewoon? Dat is toch ook weer niet zo moeilijk? Je moet gewoon iedereen in z'n waarde laten. Iedereen is anders, en dat maakt iedereen uniek. Ik weet zeker dat iemand die een hekel heeft aan huppelkutten best bevriend kan worden met zo'n meisje hoor. Het is niet omdat ze ANDERS zijn dan jij, dat ze dan ook meteen minder aardig zijn.


    Dankuuu egt niet normaal af en toe,,,af en toe is het zoooo moeilijk om mensjes met eeen redelijke tot normale mening te vinden egt k kan me daar zooo aan ergeren als iemand een groep ovr één kam scheert...bah dat vind ik egt niet cuwl


    Why don't you break my heart

    und I agree:P mrjhaa vin ut sowieso bst knap dat je men gaat haten als juh ze niet kent..kbdoel kee als je die nu persoonlijk kent en je mag die persoon niet kee, maar om in één keer een hele groep te haten,,dat snap ik niet helemaal maargoed dat ben ik(A)


    Agreed.
    Ik bedoel, waarom zou je een topic maken over; "Wie haat je."
    En dan antwoorden veel mensen; Rihanna, Huppelkutjes, Mika WEETIKVEEL.

    D-o-m


    precies,,,dat vind ik echt laten zien hoe stom mensen af en toe zijn en kunnen doen-_-


    Why don't you break my heart

    Zo veranderen ze zelf in monsters.
    Net zoals die TH-haters zijn.
    Nou, ik vind ze gewoon een beetje zielig dat ze zich zo met andere bemoeien.
    Ik doe er toch verder niets mee?


    I recycle my thoughts.

    Zo veranderen ze zelf in monsters.
    Net zoals die TH-haters zijn.
    Nou, ik vind ze gewoon een beetje zielig dat ze zich zo met andere bemoeien.
    Ik doe er toch verder niets mee?


    idd,,,
    okeej k hb n blond moment nu maar hoe moet k juh vraag: 'Ik doe er verder toch niets mee?' opvatten?xD moet k die antwoorden of was dat zown retorische vraag..jh k bdoel k bn ook geen fan vn rihanna's muziek, nou als iemand die wel leuk vind vooral doen ik zap haar zo gauw mogelijk weg maarjhaa..sommige mensjuhs zijn simpel en anderen hebben een moeilijkere handleiding


    Why don't you break my heart

    Zo veranderen ze zelf in monsters.
    Net zoals die TH-haters zijn.
    Nou, ik vind ze gewoon een beetje zielig dat ze zich zo met andere bemoeien.
    Ik doe er toch verder niets mee?


    idd,,,
    okeej k hb n blond moment nu maar hoe moet k juh vraag: 'Ik doe er verder toch niets mee?' opvatten?xD moet k die antwoorden of was dat zown retorische vraag..jh k bdoel k bn ook geen fan vn rihanna's muziek, nou als iemand die wel leuk vind vooral doen ik zap haar zo gauw mogelijk weg maarjhaa..sommige mensjuhs zijn simpel en anderen hebben een moeilijkere handleiding


    Nou, ik ga geen hele acties opzetten om dat mens van die TH-haatrap weg te werken. :3


    I recycle my thoughts.

    Zo veranderen ze zelf in monsters.
    Net zoals die TH-haters zijn.
    Nou, ik vind ze gewoon een beetje zielig dat ze zich zo met andere bemoeien.
    Ik doe er toch verder niets mee?


    idd,,,
    okeej k hb n blond moment nu maar hoe moet k juh vraag: 'Ik doe er verder toch niets mee?' opvatten?xD moet k die antwoorden of was dat zown retorische vraag..jh k bdoel k bn ook geen fan vn rihanna's muziek, nou als iemand die wel leuk vind vooral doen ik zap haar zo gauw mogelijk weg maarjhaa..sommige mensjuhs zijn simpel en anderen hebben een moeilijkere handleiding


    Nou, ik ga geen hele acties opzetten om dat mens van die TH-haatrap weg te werken. :3


    ahh kee dn snap ik um:P *voelt zich nu egt onwijs blond nu:$:X*


    Why don't you break my heart