• Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, gebaseerd op een aantal films onder andere Gangs of New York. Hier is een samenvatting van wat er gaat gebeuren:

    Het begin van de 18de eeuw is een hel. Er zijn overal gevechten, mensen zijn constant dronken en het is nergens meer veilig. Moira Banshee komt terecht met behulp van een jongen genaamd Miroslav in New York. Door hem komt ze terecht in een bende met jongeren van haar leeftijd, genaamd; “The Lost Children”.

    Samen met hun werken ze voor een man genaamd The Butcher. The Butcher is de “leider” van The 5 Points van New York. Iedereen luistert naar hem, werkt op de een of andere manier voor hem en iedereen is bang voor hem. The Lost Children stelen van de rijken, verkopen het door en geven het geld dan aan The Butcher die hun daarvoor beloont met eten, kleding en onderdak.

    Moira krijgt al snel de bijnaam “Muerte” (wat “dood” betekent) en ze wordt als gezocht opgegeven. Natuurlijk helpt The Butcher een handje zodat Moira niet opgepakt wordt. Moira heeft een groot haat voor The Butcher (Waarom wordt later uitgelegd in het verhaal) en doet er alles aan om zo min mogelijk bij hem in de buurt te komen. Maar op een gegeven moment, ontmoet ze een jonge man genaamd Amsterdam die ook voor The Butcher werkt. Ze komt al zijn geheimen te weten door veel met hem om te gaan en komt ook te weten dat hij een ongelofelijk groot hekel aan The Butcher heeft door dingen die zich in het verleden hebben afgespeeld.

    Moira en Amsterdam beginnen samen te werken en willen een manier bedenken om een eind te maken aan The Butchers leven uit wraak voor wat in hun verleden heeft afgespeeld. Ze beginnen een bende genaamd “Dead Rabbits”, genoemd na de bende die Amsterdams vader had, voordat hij gestorven was door de handen van The Butcher. Moira en Amsterdam beginnen steeds meer voor elkaar te voelen en Miroslav, de jongen die haar origineel New York in hielp komt hier achter. Hij weet al hun geheimen en weet wat ze van plan zijn. Zal hij zijn mond houden en laat hij Moira en Amsterdam samen blijven? Of vertelt hij alles aan The Butcher waardoor ze beiden vast vermoord zullen worden?


    Dus, wat ik wil weten is:
    - Doen / Niet Doen.
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja / Nee
    - Vind je de naam van de bende waar Moira in zit; “The Lost Children” goed klinken, of zal ik het veranderen in; “The Lost Boys”?
    - Welke titel vind je er het beste bij passen?
          # Gangs of New York
          # Dead Rabbits
          # (Als je een ander idee hebt, hoor ik het graag)

    Alvast dankjewel (:


    Het verhaal staat online!
    Dead Rabbits

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 18:31 ]

    -Doen
    -Zeker,graag ja
    -Doe maar Children,aangezien zij een meisje is.
    -Of Gangs of New York of misschien The Lost Children?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    -Doen
    -Zeker,graag ja
    -Doe maar Children,aangezien zij een meisje is.
    -Of Gangs of New York of misschien The Lost Children?


    Mee eens. :Y)

    Besides, al jou verhalen zijn geniaal. ^-^


    Love don´t break me.

    @StJimmy ThQ! The Lost Children klinkt ook goed, nu begin ik te twijfelen met welk titel ik moet kiezen hahaha ^^
    @NoLies Aww, thQ sweety! ^^

    Dead Rabbits, een bijzondere en heel pakkende titel. You gotta take that :]
    + Een keigoed idee. The Butcher bestond overigens echt, alleen dan in de Tweede Wereldoorlog en die gast hield zich bezig met joden martelen. Goddank dat hij voor het gerecht is gesleept many, many years ago :Y). Maar dat doet er niet toe :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    - Doen
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja
    - Vind je de naam van de bende waar Moira in zit; “The Lost Children” goed klinken, of zal ik het veranderen in; “The Lost Boys”?
    The Lost Childeren vind ik goed klinken(:
    - Welke titel vind je er het beste bij passen?
    # Dead Rabbits


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen
    ik zou hem niet lezen, want ik vind de film niet intresant , maar Andere mensen wel
    ik zou de lost boys doen, dan benadrukt het hoe special het is
    en ik zou als titel gangs of new York doen[.......................]met er iets achter
    xoxo


    the greatest thing you`ll ever learn is to love and be loved in return

    Doen
    -ik zou hem denk ik wel lezen :P
    -The Lost Children
    -Gangs of New York


    Live your're life like it is the last day you wil ever see

    Doen! Ik wil lezen, dus moet je het melden (A)

    Ik vind gaaf klinken :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    - Doen / Niet doen ?
    Doen !
    - Zou je het lezen + melden?
    Ja !
    - Vind je de naam van de bende waar Moira in zit; “The Lost Children” goed klinken, of zal ik het veranderen in; “The Lost Boys”?
    The Lost Children !
    - Welke titel vind je er het beste bij passen?
    # Dead Rabbits

    Snel beginnen ! Lijkt me echt super ! (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 11:06 ]


    i'm always the second choice, never good enough .

    - doen
    - ja
    - the lost children klinkt goewd
    - dead rabbits (klinkt zooooow cool)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    StJimmy schreef:
    -Doen
    -Zeker,graag ja
    -Doe maar Children,aangezien zij een meisje is.
    -Of Gangs of New York of misschien The Lost Children?


    mee eens ;p
    btw. al jou verhalen zijn goed ;D


    Only those who listen can hear

    - Doen
    - Zou je het lezen? ja. moet ik het melden als hij online staat? Ja
    - The Lost Children want er zitten ook meisjes in de groep en het is gewoon een leuke naam =D
    - Welke titel vind je er het beste bij passen?
    # Gangs of New York

    -Doen
    -Ja, zeker weten!
    -Children klinkt beter.
    -Gangs of New York


    I'm not perfect, I'm made of silver

    StJimmy schreef:
    -Doen
    -Zeker,graag ja
    -Doe maar Children,aangezien zij een meisje is.
    -Of Gangs of New York of misschien The Lost Children?



    Agree.

    - Doen / Niet Doen.
    Doen!
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja / Nee
    Jep, en dat zou fijn zijn (A)
    - Vind je de naam van de bende waar Moira in zit; “The Lost Children” goed klinken, of zal ik het veranderen in; “The Lost Boys”?
    Ik vind "The Lost Boys" beter klinken
    - Welke titel vind je er het beste bij passen?
    Gangs of NY


    Why can't I be that happily ever after person?