• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Natuurlijk, dat is te begrijpen. Misschien moet je even een paar uurtjes rusten," stelt Patje voor.
    Ik denk even na en schud dan mijn hoofd.
    "Als ik nu alleen op bed ga liggen zonder iets om handen te hebben dan word ik gek," fluister ik.
    Liefst van al zou ik nu gewoon naar buiten gaan om die condooms te verbranden. Veel beter had ik ze gewoon aan het begin van het kamp aan Patje gegeven, dan was ik net waarschijnlijk niet zo hard beginnen flippen. En eerlijk gezegd wil ik ook helemaal niet weg uit Patje's armen, ik voel me er veilig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Als ik nu alleen op bed ga liggen zonder iets om handen te hebben dan word ik gek,' fluistert hij. Niet dat ik het erg vind dat hij dit zegt, zo kan hem nog iets langer vasthouden.
    Eigenlijk zou ik een activiteit voor Sasha moeten verzinnen, de condooms weggooien en verder gaan met het controleren van de slaapzalen. Maar ik blijf stil en hou mijn beiden armen om hem heen.
    Leuk gedaan, Patrick. Nu heb je gevoelens voor een 17-jarige. Gewoon onderdrukken, laat hem nu maar gewoon los..
    Ik ben moe van het onderdrukken, dat doe ik nu al onbewust voor 15 jaar. Afwezig hou ik hem dichter tegen me aan. Dit is belachelijk. Ik voel me zo... rustig, bij Sasha.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik vraag me even af of ik het me verbeeld, maar volgens mij trekt Patje me nog dichter tegen zich aan. Ademen, gewoon ademen. Wacht even, hoe moest dat nou weer? Ohja, in en uit. Ik haal diep adem en word er een beetje rustiger van. Ik veeg nog een keer met mijn hand over mijn wangen.
    "Mooi paar zijn we, jij gehypnotiseerd en ik op de rand van instorten. Mocht dit een televisieshow zijn dan hadden we miljoenen kijkers," lach ik zachtjes. Ik moet iets doen om mijn gedachten af te leiden van Mignon's woorden want op den duur zullen ze gewoon hetzelfde resultaat hebben als dat ik op mijn bed zou gaan liggen nu. Gekke Sasha. En voorlopig is dat de enige versie van mezelf waaraan ik echt een grondhekel heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Of course. En Tumblr zou vol zitten met Shatrick shippers. *Ziet het helemaal voor zich* There will be fanfics, fanvideos, manips, fanart....]

    Patrick Hathaway
    'Mooi paar zijn we, jij gehypnotiseerd en ik op de rand van instorten. Mocht dit een televisieshow zijn dan hadden we miljoenen kijkers.'
    Sasha lacht zachtjes. De laatste dagen ben ik volgens mij gehecht geraakt aan het geluid, want er verschijnt weer een glimlach op mijn gezicht.
    'Natuurlijk, je zou de ster van de show zijn.'
    Van die miljoenen kijkers zouden meer dan de helft jonge tieners zijn met een zwak voor Sasha. Dat idee staat me eigenlijk niet erg aan...
    'Maar we komen er wel bovenop.' We, Sasha en ik, we komen er wel bovenop. En de gevoelens die ik voor hem heb gaan weg en we kunnen een normaal leven leiden...

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 13:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hmm, welke televisiezender kunnen we hiervoor aanschrijven? :')]

    Sasha

    "Natuurlijk, je zou de ster van de show zijn. Maar we komen er wel bovenop."
    Ik moet lachen om het idee, achterna gezeten worden door gekke fans, ons gezicht op posters en op de rode loper mogen lopen. Alleen die laatste zin lijkt me om een of andere reden een beetje uit de context gerukt. Hij lijkt me nogal gewichtig. Laat ik daar nou net geen zin in hebben.
    "Ik? Ben je gek, de halve wereld zou elke avond na afloop op zijn knieën voor de televisie zitten roepen: "Neeeee! Ik wil weten wat er met Patrick gebeurt!" Echt waar hoor, ze gooien hun handen wanhopig in de lucht voor je."
    De kleine grijns op mijn gezicht kan ik niet verbergen. Oké, dat is misschien wat ik zou doen. Als er niemand kijkt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Wat er met Patrick gebeurt? Nou hij valt voor een jongen van zeventien nadat hij genezen is van zijn hypnose.
    'Dat wil ik nog wel eens zien. Het zou in ieder geval dramatisch genoeg zijn,' zeg ik met een lachje. Dramatisch, maar met mooie moment zoals deze, waarschijnlijk.
    Sasha's gezicht word weer gesierd door een grijns nu, dus dat is vooruitgang.
    Ik weet niet hoe lang we hier al zitten, want de tijd lijkt stil te staan. Sasha lijkt dus al weer wat vrolijker, waardoor de sfeer al wat lichter is geworden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    'Nee, ik snap het inderdaad niet,' zegt ze kleintjes. Ik keek toe hoe ze haar knalrode haarlok achter haar oor deed en ik voelde jaloerse prikkelingen door mijn lichaam gaan.
    'Maar... Misschien kun je het me leren te begrijpen?'
    "Als je me wilt helpen, haal dan maar je klokje en zorg ervoor dat ik alles vergeet. Alles over Amora... Ik wil het niet meer voelen.. En... En..." Toen klapte ik dicht. Al meende ik het wel serieus over dat klokje, ik wilde deze pijn niet meer voelen. Ondertussen vielen de laatste paar druppels over mijn wangen en ik keek ongemakkelijk naar mijn handen waar het nog wat bloedde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Dat wil ik nog wel eens zien. Het zou in ieder geval dramatisch genoeg zijn," zegt hij met een lachje.
    Het geluid dat erbij hoort zorgt ervoor dat de haartjes in mijn nek overeind gaan staan. Een rilling loopt langs mijn ruggengraat.
    "Nou nee, aan drama geen gebrek hier," antwoord ik. "Stel je voor dat dit morgen gebeurd was, ik heb nog nooit een fijne verjaardag gehad maar dat zou toch wel het toppunt geweest zijn," flap ik eruit.
    Oops. Dit nieuws wilde ik helemaal niet medelen. Liefst had ik mijn verjaardag in stilte laten voorbijgaan. Het leek me nou niet dat Felix een verjaardagsfeestje had gepland, maar die vent geeft er dan ook geen zier om. Onbewust zit ik aan een loszittend draadje van Patrick's t-shirt te prutsen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Peacekeeper --> Citizen :3
    Ik lees zo alles wel bij :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Guys, just kiss, I'm freaking out here.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    Het klokje? Stom, stom Cassia. Had ze het eindelijk terug gegeven, laat jij het lgigen. Stom, nutteloos kind dat je bent,
    'A-als je er zeker van bent. Ik ga het wel even halen.' Ze kon zich altijd nog bedenken. Ik had nog nooit een vrijwilliger hier voor gehad...
    Snel loop ik terug naar buiten, hopend dat Aislyn op haar bed blijft liggen. Op eht eerste zicht zie ik het klokje niet, waardoor ik me meteen paniekerig begon te voelen. Gelukkig zag ik eht uiteindelijk blikken in het zonlicht.
    Er zaten krassen op ht glas en eht zilver van eht klokje, maar hij tikte nog. Stilletjes bracht ik het ding terug naar slaapzaal 1, waar ik op de rand van het bed ging zitten.
    'Weet je het zeker?'

    Patrick Hathaway
    'Ik heb nog nooit een fijne verjaardag gehad maar dat zou toch wel het toppunt geweest zijn.' Wacht, wat? Verbaasd kijk ik naar Sasha, die aan een draadje van mijn shirt prutst. Het is morgen zijn verjaardag? Dan zou hij 18 worden...
    Meerderjarig dus,] bedenkt een stemmetje in mijn hoofd, wat ik snel weg duw. Ze konden me dan in elk geval niet de bak in gooien voor mijn gevoelens. Verder meot je geen hoop gaan krijgen, Patrick.
    'Je bent morgen jarig? Niet echt een fijne manier om je verjaardag te vieren...' Ik vroeg me af of hij eigenlijk wel iets geplanned had...
    'Waarom heb je nooit echt een fijne verjaardag gehad...?' Dat laatste komt er twijfelend uit, ik wil hem niet weer overstuur zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marethyu schreef:
    [Guys, just kiss, I'm freaking out here.]


    Patrick says: Hij is minderjarig!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ]

    Escritura schreef:
    (...)

    Patrick says: Hij is minderjarig!

    Sasha krijgt als birthday gift een kiss van Patrick! -wbw-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    (...)

    Patrick says: Hij is minderjarig!

    I dont care D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Je bent morgen jarig? Niet echt een fijne manier om je verjaardag te vieren... Waarom heb je nooit echt een fijne verjaardag gehad...?"
    Ik moet even lachen als ik me iets bedenk en besluit het er maar uit te gooien ook.
    "Misschien moet je mijn dossier een keer bekijken, er staan dingen in die je niet in mijn ogen kunt lezen," grinnik ik. Ironisch genoeg staar ik hem daarbij weer in de ogen. "En mijn familie is niet bepaald prettig gezelschap. Bordspelletjes, dronken mensen die mij ook dronken voeren en nutteloze cadeautjes. Nee, bedankt."
    Ik trek mijn neus op en schud mijn hoofd terwijl de herinneringen weer naar boven komen. Nee, dan laat ik mijn verjaardag hier veel liever gewoon voorbij gaan dan dat ik hem met mijn familie moet doorbrengen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.