• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

[ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Mignon

'Natuurlijk zal ik je helpen. Tijdens de straf-therapie uurtjes. Ik zal mijn best doen om je te helpen.'
    De twijfel in zijn stem is duidelijk hoorbaar. Zie je wel Mignon, iedereen spuugt je uit. Hij wilt je alleen helpen omdat hij daarvoor betaald wordt en hij ons toch niet kan bekeren. Ik knik zachtjes.
    "Dank je," zeg ik bijna zonder geluid. Voorzichtig sta ik op.
    "Ik ga koken. Mijn andere straf," zucht ik.
    "En nee, ik stop er niets in. Nou ja, misschien bij Cassia," grap ik alhoewel ik weet dat ik er geen grapjes over mag maken.
    "Doe een beetje lief tegen Sasha. Hij heeft het moeilijk."
    Dit is het laatste wat ik tegen Patrick zeg en ik draai me om richting de keukens.
    "Tot vanmiddag."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Ja mensen, ik ga mezelf verdiepen in de mooiste taal op de wereld Duits, bah.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Felix Patterson - Begeleider

'Dat dacht ik al,' grijns ik.
    Mijn grijns verslapt als ik het ding in mijn handen geduwd krijg.
    'Ik kan écht helemaal niks meer. Stop je oren dicht en pas op voor de vreselijke tonen die ik uit dit ding ga krijgen,' zeg ik, en ik begin een vrij simpel wijsje te tokkelen dat ik nog redelijk ken.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Mombasa schreef:
    [Ja mensen, ik ga mezelf verdiepen in de mooiste taal op de wereld Duits, bah.]

[Deutsch ist doch sehr toll? 8D
    -let btw niet op míjn faalduits:W-]

Aislyn Paige Valentina
    Naarmate ik mijn tirade op haar af reageer, komen er tranen in haar ogen te staan en als ik klaar ben vloeien deze over haar wangen. Ze haalt haar schouders op en het zag er hulpeloos uit, zíj zag er hulpeloos uit. Het gevoel dat ik niet meer verder moest gaan werd steeds sterker, maar ik begon te dubben. Ze zou hierna weer gewoon hetzelfde worden, waarom zou ik dan stoppen? Zij snapte mij ook niet, zij noemt mij “ziek” en mimed alles na van haar ouders – zij stopte ook niet.
    Mijn moeder zou zeggen dat ik de wijste moest zijn, al was Cassia klaarblijkelijk ouder dan dat ik ben. Ik zuchtte diep en deed mijn armen rondom haar, waarna ik haar in een knuffel trok. “Denk hier niet verkeerd bij.” Mijn stem was koud, maar er klonk een beetje emotie in door en ik bewoog mijn hand over haar rug.
    “Laat het er maar uit, de tranen bedoel ik dan.”

Quiet the mind, and the soul will speak.

Peacekeeper schreef:
    (...)
    [Deutsch ist doch sehr toll? 8D
    -let btw niet op míjn faalduits:W-]

[Hahaha, nee. Het is dat ik momenteel niet in de positie ben ik vakken te laten vallen anders was deze helemaal verdwenen van mijn rooster alhoewel ik er nu eigenlijk niets aan doe. Ik moet alleen even een lijst woorden uit mijn hoofd leren dan kan ik mijn leesvaardigheid weer compenseren.]

Patrick Hathaway
    'Nou ja, misschien bij Cassia.' Een kleine lach ontsnapt me voor ik het door heb.
    'Doe een beetje lief tegen Sasha. Hij heeft het moeilijk.' De lach is net zo snel weg als het gekomen is. Met een laatste begroeting loopt ze van me weg. Sasha. De dingen die ze over hem zei, de dingen die ze vermoed, zijn... Ik weet niet goed wat ik daar van moet denken. Ik sta op. Straks therapie. Wat ik nu moet doen weet ik niet. mijn hele planning lgit overhoop sinds gister. Nou, niet sinds gister.. sinds Sasha. Stilletjes sta ik op. Zalen controleren. Laat ik dat maar gaan doen. rustig loop ik naar zaal 1. Felix staat bij Sasha, op de veranda van zaal 2.
    Ik zie het aan je ogen, aan je lichaamstaal. Daar heb ik geen woorden voor nodig. snel loop ik zaal 1 in.

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:53 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Mombasa schreef:
    (...)

[Hahaha, nee. Het is dat ik momenteel niet in de positie ben ik vakken te laten vallen anders was deze helemaal verdwenen van mijn rooster alhoewel ik er nu eigenlijk niets aan doe. Ik moet alleen even een lijst woorden uit mijn hoofd leren dan kan ik mijn leesvaardigheid weer compenseren.]

[Dat doet me er btw aan denken dat ik ook nog woorden voor Duits moet leren D: Neh, geen zin in. Ik ken het toch allemaal al zo ongeveer. Een beetje "frohe Ostern" zeggen kan zelfs ik(wbw)]

Quinn
    Ik kreun en hijg als ze eindelijk begint, en trek ook haar slipje van haar lichaam. 'Heb je nog steeds die geheime rubbervooraad bij je?' Elektrische schokken beginnen door mijn hele lichaam te trekken, ik moet me inhouden! We zijn nog lang niet klaar, gelukkig!

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:56 ]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Sasha

"Ik kan écht helemaal niks meer. Stop je oren dicht en pas op voor de vreselijke tonen die ik uit dit ding ga krijgen."
    Ik rol lachend mijn ogen. Hij begint een van de eerste deuntjes die ik ooit geleerd had te spelen. Ik moet er even om lachen.
    "Nou, echt een virtuoos," zeg ik serieus. Dan kijk ik hem vragend aan. "Waarom ben je ermee gestopt?"
    Ik kijk even opzij, om te kijken of ik Patje ergens kan zien. Ik heb namelijk geen idee hoe laat ik naar het therapie gebouw moet en hij moet hier toch langs dus als ik dat in de gaten hou kan ik niet echt te laat komen. Maar Patje blijkt veel dichter te zijn dan ik dacht. Mijn blik kruist even die van hem en dan loopt hij zaal één in. Ik kijk snel weer naar Felix.

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:01 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Hold on, ik pas even aan.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Felix Patterson - Begeleider

'Dank je,' zeg ik lachend. 'Ik ben er ooit mee gestopt omdat ik geen tijd meer ervoor had. Eigenlijk zonde, ik had er best mee door willen gaan. Maar ja, ieder mens neemt zo wel eens verkeerde beslissingen.'
    Ik druk de gitaar weer in zijn handen.
    'Nu jij.'

Catherine

Ik grijnsde. ''Altijd'' zei ik schor van de opwinding, en vis er eentje uit mijn broek die naast me lag. Ik ging steeds sneller, maar op een gegeven moment stopte ik en duwde Quinn voorzichtig naar achteren zodat ik boven hem hing. Ik hield van dominantie. Ik begon tedere kusjes te geven langs zijn navel en lies.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Cassia Sterling
    ik sta aan de grond genageld, haar armen om me heen en tranen op mijn wangen.
    'Denk hier niet verkeerd bij. Laat het er maar uit, de tranen bedoel ik dan.'
    Ik knik een beetje, de tranen kan ik nu toch niet meer stoppen.
    Ben ik dan zo naive? Kan ik dan niets goed doen, ben ik niet meer dan een robot? Stilletjes leun ik mijn voorhoofd op haar schouder.

Sasha

"Ik ben er ooit mee gestopt omdat ik geen tijd meer ervoor had. Eigenlijk zonde, ik had er best mee door willen gaan. Maar ja, ieder mens neemt zo wel eens verkeerde beslissingen."
    Ik knik en snuif even terwijl ik in mijn haar krab.
    "Nou, dat hoef je mij niet te vertellen, ik heb er al heel veel gemaakt voor ik hier kwam."
    Ondertussen stopt hij me de gitaar in mijn handen.
    "Nu jij."
    Waarschijnlijk denkt Felix dat ik bedoel dat ik aan het genezen ben, maar dat is dan zijn probleem. Misschien is het maar beter als hij in die waan is. Ik laat mijn vingers weer de snaren strelen, opnieuw een willekeurige melodie die ik verzin naarmate ik verder speel.