• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Catherine

Annabelle duwde me tegen de muur, en ik liet mijn hand naar haat kont afdwalen. Als een begeleider ons nu betrapte.. Kon die deur niet op slot? Ik dacht er verder niet over na, en begon nu wat ruiger te zoenen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Matthew
    Het is vrij stil als we naar de slaapzalen wandelen, maar niet ongemakkelijk stil. Ik ben blij dat ik Mignon heb leren kennen, echt waar. Ze is anders dan de meesten die ik hier gezien heb.
    "Weet jij waar hij is?" vraag ik aan haar, hoewel ik er bijna zeker van ben dat zij dat niet weet.

Hailey
    Jade vertelt me wat er gebeurde. Ze heeft een gespleten persoonlijkheid, iets dat ik nog niet wist. Ik heb nog niet de tijd gehad om de dossiers van de kampeerders te bekijken. Blijkbaar had ze een vriendin, die zelfmoord gepleegd had. Patrick had haar ring kapot gemaakt.
    "Ik begrijp het allemaal wel, Jade, maar het enige dat ik je kan aanraden is dat je je excuses gaat aanbieden bij Patrick, oké?"

Jade
    Mijn ogen worden groot. En langzaam wodt ik wit. 'Ik ben niet gek. Hij filt me leven en stopt me in de isolatie cel. Ik heb hem verbrand. Remember.' Zeg ik angstig. Ik was doodsbang voor Patricks reactie opwat ik gedaanchad.

I'm finally back, Finally after a Year break

Julian Dan Forli
    Opeens trekt Sasha z'n trui uit en reikt die mij aan, maar ik blijf in mijn dekens zitten. Oké. Meer hoeft er niet uit, ik zie genoeg. Ik vraag me wel af waarom hij dat doet, want om een of andere reden word ik er ongemakkelijk van. Net als die hand van vanmiddag. En in het meer daarvoor. Komt waarschijnlijk omdat ik zo preuts en overvaren als de pest ben en hij precies het tegenovergestelde.
    "Eh, die mag je wel aanhouden, hoor," zeg ik. "Ik heb het niet koud." Nu niet meer in elk geval.

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:39 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Sasha heeft nog een t-shirt aan hoor :')]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Annabelle
    Één van Cathernine's handen lag nu op mijn kont. Ik merk hoe ze iets ruiger begint te zoenen en ik ga er in mee. Met een hand glij ik onder haar shirtje door naar haar borsten. Als een van de begeleiders ons nu betrapte zouden we zoo dood zijn, niet dat het mij iets kon schelen.

Now life has killed the dream I dreamed

Didn't know that :'D Wait, lemme aanpas.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Hailey
    "Kijk, als je hem nu uitlegt wat jij net bij mij gedaan hebt, dan zal Patrick het wel begrijpen. Hij is geen onmens. Je hebt hem inderdaad verbrandt, maar het minste dat je kan doen is je excuses aanbieden, anders ga je inderdaad de isolatiecel in belanden," leg ik haar uit.

Catherine

Langzaam glijdt Annabelle met haar hand onder mijn shirtje, door naar mijn borsten. Een kreun verliet onbewust mijn mond, en ik haalde mijn lippen even van de hare om haar vervolgens zachtjes op een bed te duwen. Ik buig me over haar heen, en plant mijn lippen weer op die van haar.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Mignon

"Weet jij waar hij is?"
    Ik bijt op mijn lip en schud bedenkelijk mijn hoofd.
    "Ik denk daar," zeg ik en ik wijs naar een van de huisjes.
    "Ik zag hem naar binnen glippen. Maar zoals ik al zei, nummers zijn niet echt mijn ding," lach ik.
    Ik loop rustig naar het zojuist genoemde huisje. Binnen hoor ik gedempte stemmen. Zachtjes klop ik op de deur.
    "Hi," zeg ik zachtjes als ik de deur open doe. Op een bed zie ik Sasha zitten. In de kamer zitten ook nog wat andere jongens. Ik laat Sasha de gitaar zijn.
    "Nummer zijn niet mijn ding," grinnik ik.
    "Dus ik geef hem hier maar terug voordat ik hem bij het verkeerde huis zet."
    Lachend zet ik de gitaar tegen de muur.
    "Bedankt voor het lenen en ik ben Mignon."
    Ik draai me weer om naar Matthew.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jade
    Ik zucht, maar knik. 'Ik ga hem al zoeken.' Zeg ik peinzend. Ik sta op en loop het bos uit. Ik zag hem nergens dus ik ging hem maar roepen. 'Patrick!' Schreeuwde ik rond. Hij moest me wel horen. Waar was hij?

[Kan Patje het wel horen?]

Jayden Jason Bright
    Nog een keer kon jade niet vinden en ging ik maar naar mijn zaal waar 3 andere jongens zaten. Sasha de snij jongen. Ik wist zijn naam niet dus noemde ik hem zo in mijn hoofd en Julian. 'Heey.' Zei ik een beetje ongemakkelijk. Ik deed een geheimplekje ongezien open uit mijn koffer en haalde mijn iPod met Dr.Dre koptelefoon uit die ik aandeed en op mijn bed ging luisteren.

Patrick Hathaway
    Het licht van de veranda flikkerde en mijn naam schalde over het terrein. Jade. Ik werp een blik in de richting van de stem.
    'Dat ben ik.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

"Eh, die mag je wel aanhouden, hoor. Ik heb het niet koud."
    Beledigd kijk ik Julian aan.
    "Dat je het weet, maar doorgaans trek ik mijn kleren alleen uit als ik daar een prettige reden voor heb," antwoord ik. Ik gooi de trui in zijn gezicht. "Dit is één van de weinige gevallen waarbij dat niet zo is. "Trek dat ding aan, je leidt me af," ga ik verder terwijl ik naar zijn blote borstkas wijs. Speciaal voor de gelegenheid zet ik mijn no-nonsense gezicht op. Ik meen het, als hij nu die trui niet aantrekt dan doe ik ongelukken. Met moeite weet ik mijn blik van hem af te halen als de deur open gaat. Het is het meisje met mijn gitaar.
    "Nummers zijn niet mijn ding. Dus ik geef hem hier maar terug voordat ik hem bij het verkeerde huis zet. Bedankt voor het lenen en ik ben Mignon," zegt ze terwijl ze mijn gitaar tegen de muur zet. Ik glimlach, opnieuw oprecht.
    "Dank je, Mignon," antwoord ik. "Ik ben Sasha. Als je nog een keer wilt, dan kom je hem maar halen. Zaal twee, aan de kant van de cafetaria, dichtst bij het meer," geef ik haar een geheugensteuntje. Met deze meid zou ik nog een heus gesprek kunnen aanknopen zonder ook maar één verwijzing naar seks.

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 21:54 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Annabelle
    Een kreun verliet Catherine's mond. Ze haalt haar lippen van die van mij af, duwt me op een bed. Ze buigt over me heen en zoent me weer. Ik laat mijn handen afdwalen naar haar kont.

Now life has killed the dream I dreamed